Krijg route niet op Zumo

Zolang er maar knopjes aan zitten
Post Reply
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Krijg route niet op Zumo

Post by petervdc »

F M wrote:Ik heb zo de indruk dat een Zumo550 een beetje is zoals een printer. De fabrikanten zetten er software in die na een aantal jaren komt melden dat de printer niet meer werkt, zodat je verplicht wordt een nieuwe te kopen.
Of de updates zorgen daarvoor... Maw niet meer updaten ?
Keep going

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Krijg route niet op Zumo

Post by Koeno »

petervdc wrote:
F M wrote:Ik heb zo de indruk dat een Zumo550 een beetje is zoals een printer. De fabrikanten zetten er software in die na een aantal jaren komt melden dat de printer niet meer werkt, zodat je verplicht wordt een nieuwe te kopen.
Of de updates zorgen daarvoor... Maw niet meer updaten ?
mijne zumo 400 masjeert alleszins nog als een tiet...
geen klachten en is altijd geupdate geweest (denk ik zowaar toch te weten).

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Krijg route niet op Zumo

Post by F M »

petervdc wrote:
F M wrote:Ik heb zo de indruk dat een Zumo550 een beetje is zoals een printer. De fabrikanten zetten er software in die na een aantal jaren komt melden dat de printer niet meer werkt, zodat je verplicht wordt een nieuwe te kopen.
Of de updates zorgen daarvoor... Maw niet meer updaten ?
Zumo550 en updates? You must be joking !

By the way, over uw probleemke waarmee ge hier begonnen zijt. Op het Waypoint-forum heb ik er nog ene op de weg geholpen met een gelijkaardig probleem. Het lijkt alsof je geen routes te importeren hebt, maar in feite is er een eerste 'lege' lijn. Die kan je selecteren en verwijderen, en daarna gaat het weer goed. Kan bij jou ook het geval geweest zijn.
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Krijg route niet op Zumo

Post by petervdc »

F M wrote:By the way, over uw probleemke waarmee ge hier begonnen zijt. Op het Waypoint-forum heb ik er nog ene op de weg geholpen met een gelijkaardig probleem. Het lijkt alsof je geen routes te importeren hebt, maar in feite is er een eerste 'lege' lijn. Die kan je selecteren en verwijderen, en daarna gaat het weer goed. Kan bij jou ook het geval geweest zijn.
Euh, die was er niet.
Maar goede tip anyway.
Keep going

Post Reply