Garmin 60csx vraagjes

Zolang er maar knopjes aan zitten
Post Reply
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Garmin 60csx vraagjes

Post by petervdc »

Kheb al gevonden bij datavelden dat ik kan zien hoeveel meter het is naar de volgende afslag :-)

Nu, bij het tonen van de kaart kan ik kiezen tussen Noorden boven, of route boven.
Ik wil natuurlijk route boven, zoals op mijn 550, zodat ik visueel zie dat ik binnen zoveel tijd rechts moet afslaan.
Probleem is nu dat de gps dat beetje willekeurig toont, zelfs als ik "route boven" instel.
Maw ik moet soms omgekeerd kijken omdat de route naar rechts of beneden loopt...

Tweede issue. Na het afslaan duurt het 15 ? 20 seconden voor de kaart refresht, maw de vorige straat wordt nog getoond terwijl ik al een tijdje op de nieuwe straat rij.

Hoe te verhelpen ?
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Garmin 60csx vraagjes

Post by Muug »

de 60csx is natuurlijk niet van de rapste eh ...

't is niet voor niks dat ik nooit op route rij met dit toestel, altijd tracks, altijd.

Maar er zijn v?????l menuutjes onder de menuutjes, dus amuseer u maar !

Wat je ook eens kan doen is checken welke firmware er op zit en dan eventueel een nieuwe erop zetten. Je weet nooit.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Garmin 60csx vraagjes

Post by petervdc »

Muug wrote:'t is niet voor niks dat ik nooit op route rij met dit toestel, altijd tracks, altijd.
Ik reed gewoon van A naar B...

Zet je de kaart op, of enkel het scherm met aanwijzingen ?
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Garmin 60csx vraagjes

Post by petervdc »

Firmware is van 2009 dus :-(
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Garmin 60csx vraagjes

Post by Muug »

hier en daar zijn sites met recente firmware
heb ik eind vorig jaar nog gevonden nadat mijn csx in noorwegen geen satelieten meer wou vinden

als ik al een route volg (van a naar b inderdaad) dan activeer ik de aanwijzingen en laat twee datavelden zien, waaronder ??ntje met de afstand tot de volgende afslag. Bij een track wil ik geen enkel dataveld zien, het veld is al zo belachelijk klein.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Garmin 60csx vraagjes

Post by petervdc »

Raar ook van die kaart orientatie
Keep going

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Garmin 60csx vraagjes

Post by TRooPER »

heel raar,
noord boven is noord
en route boven is route volgen (soms beetje zigzag te zien, maar meestal naar boven gericht)

denk dat em het noorden kwijt is :blbl:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Post Reply