Bluetooth Intercom

Zolang er maar knopjes aan zitten
Post Reply
KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

Bluetooth Intercom

Post by KlaasN »

Eind augustus rijden we op ??n motor naar zweden, we zouden graag kunnen communiceren tijdens de lange ritten.
Zijn er goede betaalbare intercom systemen op de markt. Ik vind er van 80? per paar tot meer dan 500?.
Heeft iemand ervaring met UClear, dat lijkt me betaalbaar en de tests zijn goed.
Dank voor de info, er is al veel over geschreven, maar....

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

Bluetooth Intercom

Post by zwiep »

ik en mijn madam zijn tegenwoordig heel tevreden van de sho-01 , enkel voor shoei helmen zegt men, al heb ik daar mijn twijfels over dat deze niet zouden passen op andere helmen
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Bluetooth Intercom

Post by Muug »

betaalbaar :sterrekes:
?n goed, in ??n zin :sterrekes:
ik vind die communicatiesystemen al 15 jaar erg duur... vroeger de bedrade systemen gelijk StarCom, tegenwoordig de Sena's van deze tijd. Het zijn hoogtechnologische spullen natuurlijk, en de afzetmarkt is niet zo groot als voor smartphones, maar toch vind ik dat duur.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Bluetooth Intercom

Post by F M »

:stupid:
I kheb me laten verleiden tot de aankoop van de SRC-kraag van Schubert. Dat is pokkeduur, maar dan zit er zo niks op de buitenkant van uw helm.

Groot voordeel: alles is mooi weggewerkt.

1 groot nadeel: alles is mooi weggewerkt.

Eer dat ik het juiste knoppeke gevonden heb om op te duwen... :stomstom:

Maar ik gebruik die niet als intercom, kan daar dus uit eigen ervaring niks over zeggen. Maar ik heb wel positieve verhalen gelezen over die Uclear. Zou technologisch de beste zijn.
I am confused. Oh no, maybe not!

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Bluetooth Intercom

Post by Gunter »

Awel ik vind dat ook pokkeduur, ik heb vorig jaar van iemand 2 oude starcoms overgekocht met helmsets bij voor een belachelijke prijs en ik vind dat dat redelijk goed werkt, maar ik gebruik het zo weinig dat ik het op deze Ktm nog zelfs niet ingebouwd heb....
Gene Bluetooth dus, maar al da gedoe met die batterijen.... Mijne werkt gewoon op de boordspanning...

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Bluetooth Intercom

Post by Koeno »

Wij hebben zo'n spul van scala, (voor duo-communicatie).
Volume vind ik storend, maar ik heb sinds kort heb ik een nieuwe helm... Daar krijg ik de houder niet gemonteerd....
niet met het plakding en ook niet met het plaatje dat tussen de schaal en de isomo moet passen...
helm maakt onderaan een kleine knik waardoor het net niet past...

ook iets om op te letten :)

Post Reply