Vieze Goesting Rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Davy78 »

Sorry gasten, ik ben dit gewoon compleet vergeten :oops:
En ondertussen heb ik mijn madam beloofd dat we morgen den hof vertikuteren ... :whip:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Muug »

Davy78 wrote: 30 Mar 2018 16:27 Sorry gasten, ik ben dit gewoon compleet vergeten :oops:
:laughing: Gij slimmeken !

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Davy78 wrote: 30 Mar 2018 16:27 Sorry gasten, ik ben dit gewoon compleet vergeten :oops:
En ondertussen heb ik mijn madam beloofd dat we morgen den hof vertikuteren ... :whip:
Wel vandaag hier ook de gazon geverkutikeerd ... met de hark :pillepalle: ... mijn armen zijn er ewa slappekes van. En dat in de optiek van dat mogelijk mototoerke morgen :ricky:
Maar onderwijl toch ook weer iets anders prioritair opgedoken als voormiddagbesteding, dus 't is geen erg Dave :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Davy78 »

De grap is dat het nu toch aan het regenen is, dus vertikuteren morgen is misschien geen goei idee ...

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Davy78 »

Koeno wrote: 30 Mar 2018 08:51 Vandaag stilgevallen tijdens het rijden en onder geen beding in gang te krijgen...
Oei, kosten?

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

ergens deze namiddag vang ik aan in ninove voor de authentieke ronde van vlaanderen, zo daags na de kermisronde van vlaanderen.
eens gaan kijken wat een boeltje er na de ronde te bekijken valt:

https://www.routeyou.com/nl-be/route/vi ... 158km-2007

eerst paaseitjes gaan zoeken met de kids,

start ninove, ik hoop tegen 14u30-15u.

wie mee wil, sms of pb hier. ik bekijk het dan wel even voor ik vertrek
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

aaah ik heb wel zin, maar : [youtube]https://youtu.be/K-CIxHl06_U[/youtube]
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

zappa wrote: 02 Apr 2018 12:15 aaah ik heb wel zin, maar : [youtube]https://youtu.be/K-CIxHl06_U[/youtube]
15.30 gaaaazzzzz
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

De Vieze Goesting broeit hier volop teneinde volgende woensdag ten top te zijn voor een toerke naar Mettet :!: :ricky:
Ben daar eens op de heetste dag van 2015 binnendoor naartoe gebold om nen okkazie A6 te gaan bekijken 8-)
Heppem niet gekocht maar het eigenhandig inmekaar geflanst rondje was dermate tof dat een retake destijds al als imperatief werd aangevinkt :ugeek: .
Het gaat zowat gaan volgens dit :arrow: plannetje, over nogal wat achterafwegen en wegskes, de één al wat breder en egaler dan de ander, maar af en toe ook van alle kunstmatige bedekking verstoken ;) :mrgreen:
Zoals de track laat zien had ik daar (mét bezichtiging van de A6 :whistling: ) een tijdsbestek voor nodig van 10u30 tot 17u00. Goed te doen dus :rayof: :thumbsup:
FM gaat zich niet aangesproken voelen denk' ;) maar alle andere eventuele liefhebbers om mee te bollen en met ietwat anders dan een racebanaan ter beschikking, zijn bij dezen :wellcome:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

OzzePaa wrote: 12 Apr 2018 17:26 FM gaat zich niet aangesproken voelen denk' ;)
Hoedaggetwist :lol:
Ik zie de baantjes in de buurt die ik ken. Fietsen wil ik daar wel doen, maar met de moto verkies ik iets anders. :dontknow:

Desalniettegenstaande, ammezeertu. 8-)
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 12 Apr 2018 17:26 De Vieze Goesting broeit hier volop teneinde volgende woensdag ten top te zijn voor een toerke naar Mettet :!: :ricky:

FM gaat zich niet aangesproken voelen denk' ;) maar alle andere eventuele liefhebbers om mee te bollen en met ietwat anders dan een racebanaan ter beschikking, zijn bij dezen :wellcome:
Ik zie dat eventueel wel zitten , heb juist den track aaneen gezet , nu de Ten. nog is starten en wa nakijken, ik hoor het wel of zie het hier wel waar het vertrek en het vertrekuur is :ricky:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Al die gepensioneerden die op een midweekse woensdag eropuit kunnen trekken... :evil:

Ik zal mijn vieze goesting dan maar proberen te vullen nu zondag, met een toertje Luxemburg. Niks geen kleine wegskes, maar vlot rijdend asfalt.

Daar mogen ook nog anderen mee. Maar ik maak me geen illusies. Al dat volk dat ten westen van Brussel woont, geraakt toch niet op één dag heen en terug naar dat motorparadijs. :whip:

(maar ze dromen wel van een mega-ardennenrit van 800 km... :peepwall: )
I am confused. Oh no, maybe not!

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Koeno »

De GSa staat sinds woensdag avond terug in de garage.
Gisteren een dagje verlof, Vrouwlief een dagje verlof en de kleine spruit was bij de onthaalmoeder.
Tijd dus om samen eens de GS te testen...

Een ritje gezocht online, ingeladen en gaan met die banaan...
De koffers erop zodat extra truien, koekjes, drinken, regenkledij mee konden...

Het routeke zelf was deze -> https://www.routeyou.com/nl-be/route/vi ... water-wind
maar in mijn ogen: niet aan te raden op dit moment.

Zeer veel wegenwerken waar wij niet doorkonden (op een moment 500meter door grind aant ploegen, tot 2 vrachtwagens de wegversperren).

Route vertrekt in Geraardsbergen om dan snel tussen de velden in kleine betonbaantje te gaan,
weinig overzicht in de bochten, maar wel schoon uitzicht over de velden.
De gigantische mist 's ochtends maakte er zelfs iets mysterieus van.

In het Hallerbos wou de route wel wat rare dingen doen, zoals letterlijk den bos in duiken (zie foto hieronder).
Dus beginnen rondrijden om weer op de track uit te komen,
met als gevolg dat ik in een route dégradée terechtkomen, waar een normale gezinswagen waarschijnlijk niet meer kan passeren.
GSa doet gewillig wat ik wil.... tot er een vrachtwagen daar geparkeerd staat die bomen aant verplanten is...
En meneer maakte niet echt aanstalten om te bewegen...

Dus op smal baantje aan de hand mogen keren en dan maar naar huis...
Al bij al is de GSa geslaagd in zijn test, met 2 personen een leuke rit en zelfs stukjes allroad (traag maar toch).
Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Muug »

:thumbsup:

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Vieze Goesting Rit

Post by den Bullet »

Koeno wrote: 13 Apr 2018 08:42
...

Het routeke zelf was deze -> https://www.routeyou.com/nl-be/route/vi ... water-wind
maar in mijn ogen: niet aan te raden op dit moment.

...
Da 's mijnen achtertuin 8-)

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Koeno »

Ik peis dat uwen achtertuin niet ver is van de mijnen. ;-)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

den Bullet wrote: 13 Apr 2018 10:51
Koeno wrote: 13 Apr 2018 08:42
...

Het routeke zelf was deze -> https://www.routeyou.com/nl-be/route/vi ... water-wind
maar in mijn ogen: niet aan te raden op dit moment.

...
Da 's mijnen achtertuin 8-)
Met andere woorden, we moeten wegblijven van uwen achtertuin ! :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

F M wrote: 12 Apr 2018 22:00 Al die gepensioneerden die op een midweekse woensdag eropuit kunnen trekken... :evil:

Ik zal mijn vieze goesting dan maar proberen te vullen nu zondag, met een toertje Luxemburg. Niks geen kleine wegskes, maar vlot rijdend asfalt.

Daar mogen ook nog anderen mee.

(maar ze dromen wel van een mega-ardennenrit van 800 km... :peepwall: )
:grin: Ja maar daar hebben die gepensioneerde tijd voor om er rustig een mooie dag uit te kiezen 8-) .Voor zondag was er hier al afgesproken om een toerke met de fiets te doen langs de tulpen,ergens aan de kanten van Dirksland (Zeeland) als ik nu zeg van 't gaat ni door :? komt dat ni goed denk ik :grin: , maar hopelijk staan ze open
Maar voor woensdag met OzzePaa stond er nog niks geplant en kan ik mee :ricky: ,maar ik ga er meer tijd voor maken dan het laatste onderhalf jaar dat voorbij is ,geraakte toen bijna niet meer weg , 'k had teveel werk thuis.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

F M wrote: 12 Apr 2018 22:00

Ik zal mijn vieze goesting dan maar proberen te vullen nu zondag, met een toertje Luxemburg. Niks geen kleine wegskes, maar vlot rijdend asfalt.



(maar ze dromen wel van een mega-ardennenrit van 800 km... :peepwall: )
Ik las vandaag op FB bij GPS motorritten en motorvrienden dat er in Luxemburg van't weekend controle van motoren, op banden, uitlaten,papieren,helmen en goedgekeurde kleren zou plaatsvinden.maar wat er van waar is en hoe ze aan die informatie komen ?

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Bwa, dat mogen ze van mij gerust doen.
I am confused. Oh no, maybe not!

Locked