Keimpe rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Keimpe rit

Post by tarn »

Lijstje ,Keimperitje

1 bompa .
2 zappa + 2 pers ....................... bij redelijk weer .
3 Harald (als het niet te slijk is)
4. ChiChiWaWa (op de laatste beetjes vn zijn Anakee 3 achterband)
5. Huskybregt + (Karel)
6. Bij (Koen) met den oldtimer :grin:
7. Wannes - moet nog zien of het met de grote dan wel de kleine zal zijn
8. tarn(indien mogelijk!)

wordt de route ter plaatse in geladen?

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

tarn wrote:Lijstje ,Keimperitje
8. tarn(indien mogelijk!)

wordt de route ter plaatse in geladen?
Ja dat is zeker (als je niet met open knalpot rijdt toch) :grin: , je hebt een pb.




Aan al die meerijden,ik heb de rit in het begin en halverwege het eerste stuk een beetje aangepast ,
niet slechter,niet korten maar even lang ,eigenlijk wat beter zonder diepe putten er in.

tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Keimpe rit

Post by tarn »

bompa wrote:als je niet met open knalpot rijdt toch.
ik volg het code groen principe, dus deze is van het gehomologeerde type :thumbsup:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Keimpe rit

Post by OzzePaa »

1 bompa .
2 zappa + 2 pers ....................... bij redelijk weer .
3 Harald (als het niet te slijk is)
4. ChiChiWaWa (op de laatste beetjes vn zijn Anakee 3 achterband)
5. Huskybregt + (Karel)
6. Bij (Koen) met den oldtimer :grin:
7. Wannes - moet nog zien of het met de grote dan wel de kleine zal zijn
8. tarn(indien mogelijk!)
9. OzzePaa komdook ... vaneigens

Gisteren dus het Keimpetoerke al eens afgebonjourd ... kwestie dat Bompa & Co woensdag alle wegskes wel laten liggen hadden ... en ook een beke om wat met de Drift te prutsen :P
Dat bleek allemaal dus mee te vallen. Die wegskes dan, want omwille van de typische zelfoverschatting "een handleiding, waddisda :?: hebbekik -nie-van-doen :icon: " stond er op diene "portretten"trekker na afloop ook niks meer dan dat (fottokes ipv filmkes).

Omdat het dit jaar er zal overschieten maken we er naast een (lichte) allroad-rit tevens een Indian-Summertoerke van :ricky:

Image

Een luxueus toerke wordt het ook : ge kunt soms zelfs kiezen tussen wegbedekkingen ...

Image

Met Bompa op kop gene moyen dawwe verloren rijden ...

Image

Soms kunde al eens doorsjezen ...

Image

... en er zitten zelfs bochtjes in :!:

Image

Image

Her en der staat er iets in de weg, maar we kunnen overal door :grin:

Image

Gertruud haar horens konden er net tussen ... een Kymco-vierwieler echter :icon:

Image

Her en der lag het nog wat vettig ... maar nergens echt een probleem. Morgen is dat alleen maar meer opgedroogd :P

Image

En als ge geen bokes bijhebt :er staat onderweg overal eten langs de baan :headbang:

Image

Nie twijfelen dus :!: Be there :smash: Het is wel geen Marokko-raid, maar plezier gaat ge er zeker aan hebben :ricky: :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

Oeh, moesten wij bokes voorzien?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Keimpe rit

Post by OzzePaa »

ChiChiWaWa wrote:Oeh, moesten wij bokes voorzien?
Niejent ... als alles een beke volgens schema loopt zijn we tegen een uur of ??n aan het Corsendoncks Hof ... lijkt chique, ge moogt daar binnen met motobotten :wink:
Als we vroeger honger hebben en het mag wat soberder :mrgreen: zijn we omstreeks de middag in Kasterlee waar Taverne Netherust misschien nog meer geschikt is ... maar niet te lang in de speeltuin blijven hangen :!:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Keimpe rit

Post by OzzePaa »

Reddy-Teddy-Go :ricky: 'k Gaan stillekesaan aanzetten zie :thumbsup: :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

Ik ben er al :)

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Keimpe rit

Post by TRooPER »

ik ga es nadenken over een side-car voor aan de 950, dan kunnen die klein mannen hier ook mee, en vooral ikke ook mee :mad:

ik ben er duust procent zeker van dat ge een super indian summer keimpe ritteke gaat rijden
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

TRooPER wrote:ik ga es nadenken over een side-car voor aan de 950, dan kunnen die klein mannen hier ook mee, en vooral ikke ook mee :mad:

ik ben er duust procent zeker van dat ge een super indian summer keimpe ritteke gaat rijden
Inderdaad voor duust procent mee gevallen,alles goed vlotjes verlopen :grin: nu toch wa meer mensen leren kenen van het forum :thumbsup: 't was een plezante dag.
Ik had mijn fototoestel wel bij maar de geheugenkaart bleef niet zitten , en heb er spijtig genoeg geen foto's van.

Maar zo een ritteke zeker voor herhaling vatbaar :grin: .

En allemaal merci om te willen meerijden :thumbsup:

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Keimpe rit

Post by Harald »

Vanmiddag na de lunch reeds huiswaards gereden wegens opkomende hoofdpijn.
Thuisgekomen een uurke in de zetel gelegen en een dafalganneke genomen. Dan maar vlug de bloemekes gaan plaatsen op 't graf van mijn zus (met dees weer vind ik dat fijn).

Wat ik heb opgestoken ... ni te kort achter iemand rijden in den bos of zandweg. Als ge de ABS nie hebt uigeschakeld dan remt die achterrem van geen kanten (den ABS werkt dan wel supper allert :shock: )
Lampkes van de TC flikkeren wel veel.

Verder, het was een zeer schoon eerste deeltje (dat ik gereden heb) met heel mooie kleurtjes, een echt Indian Summer gevoel kreeg ik er van. Veel blaadjes met een mooie kleur, al dan niet hangend aan de bomen. De zon die dartelend door de takken van de bomen zich liet zien, soms te fel in het aangezicht dan weer lekker in de rug.
Rechtstaand door een bos laveren, kan soms slecht zijn voor uw oren, laaghangende twijgjes kletsen lustig tegen de helm en schouders.
Aangezien ik geen eekhorentjes gezien heb, begrijp ik nu waarom er zoveel eikels op de grond lagen.
Soms werden er enkelen naar bovengereden of waren het dan tch de eekhorentjes die er mee gooiden waar ik langsreed? :war:

Ik zelf heb geen foto's, maar ik heb gezien dat er wel enkele met camera's reden.

Nog een laatste noot, die lagen ook her en der, Alle eer gaat naar den Bompa. Die is beter dan enig andere GPS systeem, niet zo zeer de snelste of korste weg vindt hij terug in, naast en rond het bos, maar wel de leuksten en mooiste. En dit allemaal gewoon op zijn kompas (of was het neus) :grin:

Bompa, merci voor mijne voormiddag zo fantatisch te maken, jammer dat ik mijn lichaam naar huis moest.

:wink:

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

Ge hebt nog veel schone baantjes gemist, Harald.

'k Heb me goed geamuseerd, al waren er toch een paar plekskes waar ik liever iets geschiktere banden had gehad :lipsrsealed2:
En 't Is werken met die dikke, maar ik begin er beetje bij beetje meer vertrouwen in te krijgen.

Merci Bompa voor d'organisatie en 't voorrijden
Merci OzzePaa om achteraan een oogje in het zeil te houden
En alle anderen, merci om er weer een fijne dag van te maken

Online
User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Keimpe rit

Post by Bij »

Awel 't was tof en wa hemme we geleerd....
Den R80 die kan gerust wa zandwegskes doen op een zeeeer rustig tempoke.
Ik ga dus terug op zoek naar ne 2 kleps GS..... :ricky:

Merci bompa voor de organisatie.
Ik hab na de middag op de terug weg toch nog wa door de zandwegskes gereden....
het proeft naar meer :thumbsup:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Keimpe rit

Post by OzzePaa »

Ahja Bij, zandwegskes : plezant h? ... datter zo wat inzaten wisten we :cool: ... tenigste wat den Bompa bij zijn integere voorbereiding vergeten was te documenteren in anticipatie daddegij mee uwe supercoole-retro-antieke-oldtimer-R80 zou meerijden, waren de hoeveelheden en exacte diepte van elke pothole die erin zaten :wink: :lol:
Maar gij en uwe ouwe-trouwe hebben dat, tot we de 43ste keer over dottostraat gereden waren (voor de onwetende lezer, let op : "over" is hier "over dottostraat d.m.v. een brug o.i.d" en niet zoals in "tegen 230 in duur over dottostraat vlammen") en we u pas opt terras van de Netherust weerzagen, vree goe gedaan :thumbsup: Volgende keer gij mee met ne oer-GS dus :grin:

Goe gedaan is wat we trouwens ook van alle andere mederijders kunnen zeggen : genen ?ne moeten oprapen, uitgraven, rechttrekken, takelen of psychologische bijstand moeten verlenen omdattem het niemeer zag zitten :mrgreen:

ChiChi gaat volgende keer op slicks meerijden , want zoals 'em vandaag op nog slechts millimeter-diepe Annakees elke ondergrond behalve echt vettig slijk trotseerde : pies of keek :whistling: Naar zijn eigen eerlijk zeggen, misschien toch her en der wat krampkes in de onder-regionen beleefd, maar dat is er met wassen uit :wink: :lol:
Als Zappa met heuren Huski hier haar ding had kunnen doen, hadden de meesten van ons, denk ik, waarschijnlijk tijdens vele km's alleen haren derri?re gezien :ricky: maar op bullebak Tuur was enige behoedzaamheid aan de dag leggen blijkbaar haar verstandige keuze, en was het alleen ondergetekende die dat voorrecht te beurt viel :P
Van haar Zeeuwse sympathieke landgenoot, [strike]Bart[/strike] Bert, onthoud ik dat diene mens zich wonderbaarlijk goed stand hield, niet alleen in termen van rijvaardigheid, maar ook tijdens de diepgaande terrasdiscussies in allerlei, voor hem voorzekers met moeite verstaanbare, rare taaltjes welke de diverse andere deelnemers daarbij hanteerden :blink: ... en dat zone Cross-
Tourer een vree groot gat in zijne naftbus heeft waar naast een halve kampeeruitrusting ook nog een hele integraal in kan ... en dattem hetzelfde idee azzekik had van de TKC70-achterband nl. dat dieje nogal rap slijt ... :ermm:
HuskyBrecht + Karel : ook toffe charels die waarschijnlijk bij hen in de buurt ons ooit nog wel wat leuks aan semi-offraod-ritjes kunnen onder de wielen schuiven :rayof: Vandaag mogen we inallegeval de meeste in zandige bochten getrokken vette gaaaaaazzzzz-strepen op hun naam schrijven :headbang:
Prijs voor de-van-verst-komende deelnemer gaat naar Jimmy : Herne :shock: ... da's begot just boven Enghien :!: Om een ritteke te komen doen in de Keimpe ... :jodeman: Tarn :!:
Toen eerst Bij er niet meer ... euuhhh ... bij was, en even later ook Harald's lijfelijke leden zijn gretige goesting om deel twee mee te rijden overtuigden den Explorer toch maar huiswaarts te richten, dacht ik even : "Dat gaat hier toch geen vertelselke van 10 kleine negers worden, hoop ik" maar de overige 9 hoogpoterigen bleven in hechte formatie tot het eind van de partij :Pyndn: Ook de kleinste, en dan bedoel ik niet Wannes zelf, maar wel zijne KLX 250, kon (met soms het onderste uit de kan) vlotjes mee op dit ritje. Johan, je had met uwe vette loebas zeker ook geen problemen gekend ... ekskuzeer me dat ik je met die foto van dat vettig kruispuntje (waar we dus hielegans niet voorbij kwamen) wat op het verkeerde been zette :S maar ik zag je met dat licht spel toch vree leuk spelen als er bv keuze was tussen op of naast het verhard :ricky:
Op onnavolgbare wijze tenslotte, wees Bompa inderdaad de gansen dag het juiste paadje, de goeijen afslag en aan aangenaam tempo alle andere richtingen .. euh, aan.
Mijne Zumo sloeg tig keer kadul en telkens ik dacht : waar rijdt 'em nu toch weer in, kwam het pijltje elke keer weer op het purper lijntje uit :thumbsup: Subliem, Staf ... dubbelgoe gedaan dus.

Over fottokes en filmkes : na een dik halfuur download naar de PC blijkt dat er op de Drift wel wat opstaat. Maar als uwe camera een draaibaar lens heeft om de horizon schoon ...euh ... horizontaal te krijgen als da spel ergens scheef aanhangt, dan moete die natuurlijk niet vergeten daar gebruik van te maken. Nu stade gullie er dus meestal allemaal scheef op.

Efkes geduld dus voor bewegend spul ... hieronder de schamele twee statische beelden uit m'n gsm.

Voor mij een perfecte, als er al ??n moet zijn, afsluiter van "het seizoen" :wav: waarvoor aan allen dank om hem te vullen met jullie gezelschap :!: :bowdown:

Image
Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Keimpe rit

Post by tarn »

bompa wrote:Maar zo een rittende zeker voor herhaling vatbaar
dat klopt.

was een top rit met top mederijders.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

Start (en finish)
Image

Ergens onderweg
Image

De weg kwijt?
Image
Bijlange niet, gewoon den Bompa en OzzePaa die gelijk liefhebbende (groot)ouders overleggen wat de beste/veiligste/plezantste weg is om dit zootje ongeregeld veilig overal door te krijgen

Een zoveelste plaspauze
Image

Op 't einde begon het al wa te schemeren
Image

D'r staan nog een paar foto's meer (maar niet veel) hier

BertTrack
Posts: 7
Joined: 31 Oct 2015 18:21

Keimpe rit

Post by BertTrack »

Dankjullie wel voor de prachtige rit. Heerlijk genoten. :grin:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

Ja om het ritje te krijgen tot wat het nu was ,hebben ik en OzzePaa in overleg toch wel wat gepuzzeld en al is getest tot wat het nu is,'t was eigenlijk verleden jaar al klaar maar toen was het er niet van gekomen om het te rijden , maar een beteren dag hadden we er niet voor kunnen kiezen ,
Nogmaals allemaal hartelijk dank voor het gezelschap vandaag 't was plezant :thumbsup:

Ik heb de foto's op mijne GoPro is nagekeken en heb er toch een paar gevonden van waar ik niet alleen op sta :grin:
https://lh3.googleusercontent.com/-KxjD ... .JPG?gl=BE

Aan de middagstop

https://lh3.googleusercontent.com/-LUoD ... .JPG?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-WHpk ... .JPG?gl=BE

Hier eventjes in overleg Met OzzePaa om toch nog snel de rit langs een ander wegeltje te laten lopen.

https://lh3.googleusercontent.com/-Mhd0 ... .JPG?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-Lbdi ... .JPG?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-dnCf ... .JPG?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-tYgM ... .JPG?gl=BE

Hier dan het ander wegeltje
https://lh3.googleusercontent.com/-hqy9 ... .JPG?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-3vZv ... .JPG?gl=BE

En nog gebruikers van de onverharde paden.

https://lh3.googleusercontent.com/-TUZm ... .JPG?gl=BE

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Keimpe rit

Post by laouen »

Ik. Heb. Duidelijk. Wat. Gemist.

:bleiten: :confused: :stomstom: :bleiten: :bleiten: :bleiten:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

huskybregt
Posts: 33
Joined: 26 Sep 2014 20:15

Keimpe rit

Post by huskybregt »

het was idd een schitterende dag mee schitterende wegen en geweldige motards :ricky: om deze rit te rijden
met dank een bompa en OzzePaa voor zoon geweldige rit in elkaar te steken :bowdown: :thumbsup:

ik en de karel hebben ons geweldig geamuseerd en is zeker voor herhaling vatbaar
tis ook plezant om nu een paar gezichten van het forum gezien te hebben

moeten we zeker ne keer meer doen
ik wil wel is een poging proberen te doen om zo iets in elkaar te steken aan onze kan

Grts Bregt

PS. de geen die er nie bij waren hebben zeker iets gemist

Post Reply