Music for life

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Music for life

Post by Stefke »

Dames, heren,
een kleine mededeling:

Music for Life
(T.v.v. verkeersveiligheid)

Op zondag 18 december 2016 organiseert VAB Rijschool een actie voor Music for Life, t.v.v. “Drive up Safety”, een vereniging ter bevordering van de verkeersveiligheid.
Vanaf 13u30 verzamelen we met zoveel mogelijk motorrijders op het oefenterrein van VAB Rijschool in de Entrepotstraat 13 te Sint-Niklaas, om er de manoeuvres van het huidige motorexamen op te frissen. Dit onder het toeziend oog van onze motorinstructeurs.
De deelnemers betalen 10 euro ( kom soep of kopje koffie inbegrepen!), en dit geld gaat integraal naar ons goed doel.
Rond 16u rijden we in groep (onder politiebegeleiding) naar de Schorre in Boom, waar we onze cheque gaan afgeven aan de dienstdoende presentator.
Hopelijk kunnen we massaal op jullie hulp rekenen, zodat er veel geld voor het goede doel kan afgegeven worden.

De Motorinstructeurs
en VAB-medewerkers

Bij sneeuw of vriesweer gaat het evenement niet door.

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Music for life

Post by Stefke »

Morgen is het zover. De kans is groot dat ik daar rondhang. 8-) Nog iemand die gaat passeren?

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Music for life

Post by zappa »

ach ach ach, ik moet rond de middag naar een afscheidsdrink, en waarschijnlijk gaat dat met een glaasje tik zijn, om die krop in mijn keel door te spoelen :?

Maar misschien is het fruitsap ook lekker en goed in in doorspoelen en dan zal ik nog wel zien :mrgreen:

(reserveren is niet noodzakelijk ?)
sig nature

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Re: Music for life

Post by Gunter »

zappa wrote:ach ach ach, ik moet rond de middag naar een afscheidsdrink, en waarschijnlijk gaat dat met een glaasje tik zijn, om die krop in mijn keel door te spoelen :?

Maar misschien is het fruitsap ook lekker en goed in in doorspoelen en dan zal ik nog wel zien :mrgreen:

(reserveren is niet noodzakelijk ?)
Nee niet nodig ;)

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Music for life

Post by Droopy »

Enerzijds heb ik wel zin om te komen, anderzijds heb ik geen zin om in dit grijze weer een klein anderhalf uur via veel saaie wegen (expressweg) naar daar te rijden en dan nog eens, vanuit Boom, dik anderhalf uur in het donker via saaie wegen (ring A'pen en expressweg) naar huis te rijden. :?

't Zal waarschijnlijk gaan shoppen in combinatie met een strandwandeling worden. :grin:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Music for life

Post by OzzePaa »

Ikken had er ookwelgraag, goed-doel-sponsoringgewijs, bijgeweest om noggis de vastgeroeste onkunde op een examenparkoerke te testen ... kwas namelijk wel in Sinneklaas in de voormiddag ... helaas voor een herdenkingsmis. En in de namiddag in Lier voor een baby-borrel.
Goegevulde dag dus met activiteiten rond begin en einde van dit aardse bestaan :|
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Music for life

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Ik kon er ook niet bijzijn vanwege pols operatie, en niet kunnen rijden met de moto.

Maar, ik heb jullie wel gezien bij Eva de Roo :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: terwijl ik in m'n warme zetel lag te kijken naar de Warmste week.

:thumbsup:

Post Reply