MPR2-rit : 2 juli 2017

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 03 Jul 2017 13:40
OzzePaa wrote: 02 Jul 2017 23:27
zappa wrote: 02 Jul 2017 21:51

(en aaaaarg fotoboeketmand ligt blijkbaar op z'n gat? en die foto's via google das ook nikske :puke:
Filezilla FTP-client downloaden en de fottotjens op je webruimte bij je internetprovider zwieren :idea: :?:
Allez, echt goed materiaal die nrplaathouder van Ducati dan :roll: Het was er ook dan het ritje wel naar om die te testen :mrgreen: :lol:
werkt niet Filezilla, je hebt minimaal windows 7 nodig meld dat venster ? :dontknow:
Goegel efkes "oldapps.com Filezilla XP" als je nog met XP of Vista werkt, Zappa ... Daar staan ouwe versies ter download.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by diskeletloetje »

We zijn gisteren ook thuis geraakt :lol: Pepijn was echter ontroostbaar aangezien Karin zijn geliefde zeemvelleke, dat achteraf een doodgewone schotelvod bleek te zijn, kwijt is gespeeld. :devil:
Fijn weerzien met een bende ouwe en minder ouwe motards en ook wat nieuwe gezichten.
En ja het was een ritje met de nodige commotie, eerst met de Jos, dan Zappa haar plaat en den Toet die daar zomaar op de baan lag. (Toch merci Toet dat ik mijn ehbo-skills niet heb moeten gebruiken want ik had al schrik dat ik u ging moeten beademen... :)), de middagstop die is uitgelopen in een namiddagstop in een brasserie waar Celine Dion luid door de boxen kweelde, en waarvan je niet goed wist of de baas nu eigenlijk een baas was of en bazin... Voor de rest wreed veel chance met het weer : geen enkele keer de regenfrak moeten uithalen.
En ja, het was veel te lang gelden, en ja we moeten dat nog doen en neen ik zou daar toch nie te lang meer mee wachten.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by toeternietoe »

diskeletloetje wrote: 03 Jul 2017 18:52 We zijn gisteren ook thuis geraakt :lol: Pepijn was echter ontroostbaar aangezien Karin zijn geliefde zeemvelleke, dat achteraf een doodgewone schotelvod bleek te zijn, kwijt is gespeeld. :devil:
Fijn weerzien met een bende ouwe en minder ouwe motards en ook wat nieuwe gezichten.
En ja het was een ritje met de nodige commotie, eerst met de Jos, dan Zappa haar plaat en den Toet die daar zomaar op de baan lag. (Toch merci Toet dat ik mijn ehbo-skills niet heb moeten gebruiken want ik had al schrik dat ik u ging moeten beademen... :)), de middagstop die is uitgelopen in een namiddagstop in een brasserie waar Celine Dion luid door de boxen kweelde, en waarvan je niet goed wist of de baas nu eigenlijk een baas was of en bazin... Voor de rest wreed veel chance met het weer : geen enkele keer de regenfrak moeten uithalen.
En ja, het was veel te lang gelden, en ja we moeten dat nog doen en neen ik zou daar toch nie te lang meer mee wachten.
Had ik geweten dat gij EHBO-skills had, ik had mij zeker niet veroerd. Alhoewel met Pepijn aan de andere kant van de moto.... :whistling:

Het was anders wel één van de betere ritjes. Interessante baantjes, zonder extreme toestanden.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by Tom Thumper »

fore wrote: 02 Jul 2017 23:35 De fore is ook thuis ...

Geweldig genoten van 't ritje. 't was soms wat zwoegen in de bochten met m'n duo ... maar we hebben er ons (meestal) door gewrongen. Alhoewel ... ook in Tom z'n gat gezeten :oops: ... mijn fout. Typisch kruispunt-kusje. 'k dacht dat'm overstak en ik keek al naar den andere kant :dontknow: ... proper gemikt tussen z'n zijkoffer en chappement. Een geluk met een ongeluk, anders was ik omver gevallen ... :w00t:

soit ... ego geschaad en een ervarings-streep erbij op het voorste spatbord ...
Voor de rest ... 2 smileys tot achter ons oren ... daar doen we het voor ... :ricky:
The pleasure was all mine... Mijn schade valt op het eerste zicht heel goed mee, een schaar op de kant van mijn zijkoffer die naar het wiel staat en die je dus niet ziet en een barst in de nummerplaat houder met reklame van de rete dure Triumph dealer waarvan ik de naam niet zal noemen wegens echt wel rete duur en woonachtig in Zaventem wat toch wel uit de richting is waardoor die nummerplaathouder nu wel echt aan vervanging toe is. We kunnen dat natuurlijk aangeven aan de verzekering maar willen we het houden op een ander toerke waarbij jij voor de frangipannekes zorgt? En in het vervolg blijf je gewoon uit mijn gat, willen we dat afspreken?

Verder heb ik me heel de rit afgevraagd hoe nu eigenlijk de Franstalige kant van de Vlaamse heet. :dontknow:
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by Tom Thumper »

En ja, bijna vergeten, ne gelukkige verjaardag Fore! :thumbsup:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by zappa »

Tom Thumper wrote: 03 Jul 2017 20:46
fore wrote: 02 Jul 2017 23:35 De fore is ook thuis ...

Geweldig genoten van 't ritje. 't was soms wat zwoegen in de bochten met m'n duo ... maar we hebben er ons (meestal) door gewrongen. Alhoewel ... ook in Tom z'n gat gezeten :oops: ... mijn fout. Typisch kruispunt-kusje. 'k dacht dat'm overstak en ik keek al naar den andere kant :dontknow: ... proper gemikt tussen z'n zijkoffer en chappement. Een geluk met een ongeluk, anders was ik omver gevallen ... :w00t:

soit ... ego geschaad en een ervarings-streep erbij op het voorste spatbord ...
Voor de rest ... 2 smileys tot achter ons oren ... daar doen we het voor ... :ricky:
The pleasure was all mine... Mijn schade valt op het eerste zicht heel goed mee, een schaar op de kant van mijn zijkoffer die naar het wiel staat en die je dus niet ziet en een barst in de nummerplaat houder met reklame van de rete dure Triumph dealer waarvan ik de naam niet zal noemen wegens echt wel rete duur en woonachtig in Zaventem wat toch wel uit de richting is waardoor die nummerplaathouder nu wel echt aan vervanging toe is. We kunnen dat natuurlijk aangeven aan de verzekering maar willen we het houden op een ander toerke waarbij jij voor de frangipannekes zorgt? En in het vervolg blijf je gewoon uit mijn gat, willen we dat afspreken?

ow zeg ! Was dat dààrom dat jij stopte Tom, aan de andere kant van die baan, die we overstaken?? :shock: :shock: En ik ben dan verder gereden naar Muug, om te zeggen "Tom moet wateren ! " waarop Muug ook spontaan is beginnen wateren in de bietjes :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by F M »

Tom Thumper wrote: 03 Jul 2017 20:46...waardoor die nummerplaathouder nu wel echt aan vervanging toe is.
Zappa heeft er al 2 liggen, geloof ik. Kan je eens proberen ?
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by Tom Thumper »

F M wrote: 03 Jul 2017 21:40
Tom Thumper wrote: 03 Jul 2017 20:46...waardoor die nummerplaathouder nu wel echt aan vervanging toe is.
Zappa heeft er al 2 liggen, geloof ik. Kan je eens proberen ?
:lol: Maar zo erg is het bij mij nu ook weer niet, enkel die houder tussen plaat en moto.
Me gusta la moto, me gustas tu.

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by diskeletlietje »

toeternietoe wrote: 03 Jul 2017 20:06

Had ik geweten dat gij EHBO-skills had, ik had mij zeker niet veroerd. Alhoewel met Pepijn aan de andere kant van de moto.... :whistling:
geen probleem hoor ;-) , ik kom onmiddellijk helpen ik heb ook EHBO-skills :whip:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by zappa »

Tom Thumper wrote: 03 Jul 2017 21:46
F M wrote: 03 Jul 2017 21:40
Tom Thumper wrote: 03 Jul 2017 20:46...waardoor die nummerplaathouder nu wel echt aan vervanging toe is.
Zappa heeft er al 2 liggen, geloof ik. Kan je eens proberen ?
:lol: Maar zo erg is het bij mij nu ook weer niet, enkel die houder tussen plaat en moto.
Ik heb nog zo een ijzer plaatje liggen 17,5 op 14 , nog heel stevig gemaakt uit ijzer,door Bompa, voor op mijn smt-je die ook wel een tril nr plaat had. Dat was wel een gele nr plaat, die witte M platen zijn groter....
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by Muug »

zappa wrote: 03 Jul 2017 21:05 ..... waarop Muug ook spontaan is beginnen wateren in de bietjes :mrgreen:
Ja amai ni.
De avond voordien waren we gaan eten en het moet zijn dat mijn lijf al die E- nummers zo rap en zo grondig mogelijk wou afstoten.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by F M »

De mpr2-rit heeft me nog een cadeautje opgeleverd. Toen ik deze middag de moto wilde buiten duwen om naar de dealer te rijden voor een onderhoud, bleek de achterband volledig plat. Na hem opgepompt te hebben vond ik inderdaad een klein nageltje dat heel schuin in de band stak. Maar ik voelde geen lucht ontsnappen. Op 3 weken tijd was alle lucht eruit, maar een kwartiertje rijden kon geen kwaad. Gezien er niet veel profiel meer over was, laat ik maar ineens 2 nieuwe banden steken.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by zappa »

een bout uit mijne scrambo zijn nr plaat houdertje ? :mrgreen:


Ik hoop volgende week een korte versie die niet los schud te kunnen opgevezen worden... :?
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by F M »

Als uw plaathouder met zulk een klein nageltje vastgehouden wordt, dan kan ik me inbeelden dat dat ding er onmiddellijk afdondert ! :lol:


/Totaal off topic modus/ Deze morgen mijn eerste werkdag werd ik met een goede morgen en een stralende lach begroet door de busbestuurster. Dat heeft de pijn enorm verzacht ! :thumbsup:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by F M »

:o
Ik heb iets met platte banden tegenwoordig. Gisteren een testritje met een motor gemaakt. Er lagen splinternieuwe banden op, en ik ben erin geslaagd een scherp steentje in de achterband te rijden. Ze zijn me met de camionette moeten komen oppikken...
20170823_153555kl.jpg
(71.04 KiB) Downloaded 2630 times
Last edited by F M on 24 Aug 2017 15:26, edited 1 time in total.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by Harald »

Den Triumph aan t vervangen FM?

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by Koeno »

Door nen bmw precies, want ik lijk een hangtet te herkennen :D

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by F M »

Ik koop wel geen moto met nen platte band ! :w00t:

Bwa, het was schoon weer, ik had niks te doen, ik was thuis en bij Winge Motors stond een okkazie RT LC. Ik vond het een goede gelegenheid om eens met zo een moto te rijden.

Maar ze hebben dus last van platte banden. :P
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by Harald »

F M wrote:Ik koop wel geen moto met nen platte band ! :w00t:

Bwa, het was schoon weer, ik had niks te doen, ik was thuis en bij Winge Motors stond een okkazie RT LC. Ik vond het een goede gelegenheid om eens met zo een moto te rijden.

Maar ze hebben dus last van platte banden. :P
Vraagske FM, zit den explorer met een ruimere beenhoek dan die RT? Vooral de voel tussen romp en dijbeen zou voor mij minstens even ruim moeten zijn als bi de explorer. Anders krijg ik last in mijn lies.
(Liefst negatief advies, dat houdt mijn zakgeld hoog [emoji16])

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR2-rit : 2 juli 2017

Post by F M »

Wat wil je nu juist horen?

Vaneigens is de beenhoek bij de Explorer groter dan bij een RT, waar je met meer opgeplooide benen zit. Dat zadel zit immers een pak lager dan op een hoogpoter.

Of bedoel je de hoek van je been naar buiten? Of je dus op een RT meer met je knieën naar buiten gericht zit? Dat niet.
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply