Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

OzzePaa wrote: 07 Jun 2021 21:14 Het grasveldje waar we destijds de Faan zijn linker-tiet vakkundig chirurgisch repareerden
:? Vakkundig? Ik was er wel niet bij, maar ik meen me te herinneren dat het spook hem is komen repatriëren? :dontknow:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Dagtripfoto.

Post by den Bullet »

F M wrote: 08 Jun 2021 09:01
OzzePaa wrote: 07 Jun 2021 21:14 Het grasveldje waar we destijds de Faan zijn linker-tiet vakkundig chirurgisch repareerden
:? Vakkundig? Ik was er wel niet bij, maar ik meen me te herinneren dat het spook hem is komen repatriëren? :dontknow:
Jup, om die tiet dan bij mij thuis ècht vakkundig te vervangen met een gerecupereerd tepelke!

Image

Image

Image



Om daarna, ruim na middernacht, de familie te vervoegen in de Ardennen ... :pillepalle:

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Dagtripfoto.

Post by Raketman »

Den tijd dat de Faan nog ne moto had tout-court :?
Nil volentibus arduum

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Raketman wrote: 08 Jun 2021 13:45 Den tijd dat de Faan nog ne moto had tout-court :?
Ja ... bedenkelijk, hé.
Niet het feit an sich, maar de vaststelling dat time sure flies. :w00t: ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Raketman wrote: 08 Jun 2021 13:45 Den tijd dat de Faan nog ne moto had tout-court :?
En motogerief! En alle toebehoren! Een redelijk definitief einde mij dunkt. :roll:

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Dagtripfoto.

Post by Mario »

wat is er dan met die mens gebeurd ?
laatst wat ik ervan gezien heb, was op tv toen hij rij-instructeur bleek te zijn, alweer jaren geleden intussen

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Mario wrote: 08 Jun 2021 22:06 wat is er dan met die mens gebeurd ?
laatst wat ik ervan gezien heb, was op tv toen hij rij-instructeur bleek te zijn, alweer jaren geleden intussen
Lesgever is al een paar jaar geleden! Andere job, andere interesses. Faan is in topvorm en toch nog redelijk dezelfde! 8-)

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Dagtripfoto.

Post by Mario »

à la bonne heure !

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Image

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Den Duust ne keer aan "een stevige test" onderworpen...
in Aalst vertrokken richting WeisWampAch via de snelweg (+/-220km)...
Eenmaal daar toegekomen, een ritteke gestart (+/- 360km),
Om dan terug naar huis te bollen (+/-220km) (en vanaf Luik tot Ternat regen gehad)

de rit zelf was de max, al heb ik toch wel enkele "oei" momentjes gehad...
'k weet niet wat ik voor had maar 2 keer gewoon echt nen bocht gemist, gelukkig op tijd en zonder brokken kunnen corrigeren...

Het concept zelf doe ik nooit meer met deze motor :p die 400km snelweg is gewoon té veel doodgaan...
Volgende keer de remork op...

Image

Iemand een idee hoe ge leer dat afgeeft op de huid... van de huid kunt verwijderen?
ik zie eruit alsof ik zwaar lappen gekregen heb...

Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Met zo'n moto zo'n eind heen rijden, dan zo'n rit en dan zo weer terug. Dat valt in de categorie "heroïsch". Ge hebt uw rust en 10beurtenkaart bij de kiné wel verdiend! :thumbsup:
En die vlekken, tja, een schuursponzeke zekers? :lipsrsealed2: :thumbsup:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

't Zal alleszins niet vaak meer gebeuren, volgende keer gebeurt de autosnelweg rit met auto & remork...
Gisteren gingen we voorbereiding treffen voor verfwerken, dus heel wat kasten & inhoud moeten verslepen, tot 's middag schoonmoeder belde...
Garage, kelder & hangar onder water "eventjes" gaan helpen...

Momenteel als ik recht probeer te staan, blijft mijn rug ergens in een hoekske van 90° staan, tot ik mij kan "rechtduwen" aan een tafel of stoel...
combinatie van 800km rijden + kasten verslepen + water wegtrekken..
vandaag zo goed als de laatste hand gelegd aan alle modder & zand op te zuigen met waterstofzuiger...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Binnen tien jaar gaan uw grenzen een pak minder ver liggen. Uwe rug zal u dat weten te vertellen wanneer het zo ver is. 8-)

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

altijd goed om weten waar de weg naar Rome ligt :

Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

TuttoTerreno wrote: 30 Jul 2021 12:55 altijd goed om weten waar de weg naar Rome ligt :

Image

Aah die arme Romeinen met hun sandalen, dat moet toch pijn gedaan hebben al die steentjes :stars:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Die hadden wel wat meer eelt op hun voetzolen, peis ik.

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Een avondritje... 't begon op de baan... 't eindigde vrij snel ernaast :twisted: :peepwall:

't begon met "propere" baantjes
Image

't ging snel over naar dit
Image

Als de GS moe is, dan is em moe...
Image

Hmmmm, dat wordt wat effort doen om schoon te maken...
Image

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Al een geluk dat je graag moto's kuist. ;)

Ik ga proberen volgende maandag foto's te posten van een zondagrit. Controleren of de Semois overstroomd geweest is of niet.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Oostenrijk is normaliter vooral een tankstop op weg naar Italië, maar ik geef graag toe dat er geweldig leuke baantjes zijn:

Het Namlos tal, perfekt asfaltlint en ongelooflijk swingende bochten, de perfectie nabij.

In Stanzach links, en even verder weer links de Hahntennjoch op (opletten, Decibel controle, het interesseert de Polizei geen hol wat er op uw papieren staat, ze staan daar vaak te meten!!).

Image


Helaas uitzonderlijk dat ik eens een paar uur tijd heb én het weer niet tegenwerkt.


vorige week bezoek uit Italië, de multistrada eventjes op het juiste pad huiswaarts gezet:

Image

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

TuttoTerreno wrote: 26 Aug 2021 11:53 Het Namlos tal, perfekt asfaltlint en ongelooflijk swingende bochten, de perfectie nabij.

In Stanzach links, en even verder weer links de Hahntennjoch op (opletten, Decibel controle, het interesseert de Polizei geen hol wat er op uw papieren staat, ze staan daar vaak te meten!!).
Over een paar weken doe ik die in de andere richting, als er niets tussenkomt.

Mijn vriend werd een paar jaar terug op de Namlos tegengehouden door politie en bekeurd omdat ze (met de verrekijker) gezien hadden dat hij nu en dan bochten afsneed en op het linkervak reed. Let wel, alleen in overzichtelijke bochten!

Motorrijders worden op de Hahntennjoch sowieso vies bekeken. De inwoners van Imst aan de zuidelijke voet vinden ons overlast.
I am confused. Oh no, maybe not!

Locked