MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by TRooPER »

oooh jaaaa !!!!
veel te lang geleden zo een MPR tourke.


eerst nog een nieuwe voorste uitlaatbocht scoren voor de 950S of een goeie lasser (WIPR? nu ik eraan denk.....)


staat bij deze in de agenda , en we proberen dat zo te houden..... :ricky:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by diskeletloetje »

Lukt niet hier. Familiebijeenkomst om de bomma te herdenken.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by kirikoe »

Zal hier ook moeilijk worden Juist verhuisd en vrees ik veel werk . Ik hou het hier wel in het oog en moest het lukken

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by bompa »

Een oktober Is genoteerd , als er niks tussenkomt ben ik aanwezig (volledig verharde baan , of zit er ook onverhard bij tussen) gewoon om te weten welke ik van stal moet halen :ricky:

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by fore »

kirikoe wrote: 11 Sep 2017 18:52 Zal hier ook moeilijk worden Juist verhuisd en vrees ik veel werk . Ik hou het hier wel in het oog en moest het lukken

Koen, 1 oktober is een perfecte dag om eens uit te rusten ... 8-)
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by Muug »

Zo
keuze is gevallen op een Ardennen-rit. Zal wellicht fris ritje worden. Hopelijk geen zondvloed zoals ik begin vorig jaar met mijn Rode Poes nog mocht ondergaan.

Vertrek in Hanne-sur-Lesse, arrivé 250km later in Remouchamps. Reken dus op een dagje van 500km, en met donker thuis. :whip:

De files ga ik straks of vanavond hier online smijten.

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by j@n »

24/10 was ideaal geweest voor mij. 1/10 is (voorlopig :?: ) nog ne no go. :oops:
Last edited by j@n on 22 Sep 2017 16:51, edited 1 time in total.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by Muug »

ja jong, den 24ste was inderdaad nen beteren geweest, voor de mensen en ook zeker qua weer. Maar het zij zo.

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by j@n »

Muug wrote: 22 Sep 2017 16:48 ja jong, den 24ste was inderdaad nen beteren geweest, voor de mensen en ook zeker qua weer. Maar het zij zo.
Ieder zen goesting zeker. Als gij liever op uwen allene bij 5° in de regen rondtuft. :devil:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !!!!!!!!!!!!!!!

Post by Muug »

j@n wrote: 22 Sep 2017 16:54 Ieder zen goesting zeker. Als gij liever op uwen allene bij 5° in de regen rondtuft. :devil:
Helaas, liever niet. :pillepalle:
Maar den 24ste staat mijn tentje op tijdens dat Discover Overland-event.
Ne mens kan maar op één plaats tegelijk zijn.

Als het die dag vortslecht weer blijkt te zijn en ik zou dan de enige deelnemer zijn, dan peis ik ook wel dat ik mijn kat naar mijn eigen rit zou sturen :|

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Gezien ik mijne nieuwe CT maandag thuis heb staan ga ik dit ritteke mee rijden, Ik heb al toelating van ons Madam om mee te mogen :mrgreen:

Kan ik ineens de nieuwe eens uitgebreid testen.

Tot Zondag 1 okt.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Davy78 »

Net de route eens bekeken. Het zijn wat veel kilometers voor mijn madam denk ik, en ik ga die niet vroeg genoeg uit hare nest krijgen :lol: (wij overnachten in vresse sur semois). Ik moet wel nog een route maken, misschien kan ik wel de middag-stop ook in han sur lesse doen en met wat chance ... :) (hebt ge een bepaald restaurant in gedachten?)

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)

Volgens mij is de middagstop in Han sur Lesse, het vertrekpunt van de route en vertrekken we daar omstreeks 10hr ;)

Wel maakt de route een lus, en passeren we daar een uurtje later nog eens, wie weet met een beetje geluk kan je daar dan aanpikken ;)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Muug »

Drummer wrote: 24 Sep 2017 17:33 Volgens mij is de middagstop in Han sur Lesse, het vertrekpunt van de route en vertrekken we daar omstreeks 10hr ;)
Wel maakt de route een lus, en passeren we daar een uurtje later nog eens, wie weet met een beetje geluk kan je daar dan aanpikken ;)
Dat klopt inderdaad. De route vertrekt in Hanne Sur Lesse, noordwaarts zeg maar, om dan tegen de klok in te draaien, oost- en zuidwaarts tot voorbij Hanne en dan weer noordwaarts tot in Hanne - naar het schijnt heet dat ook een cirkel :mrgreen: (maar eigenlijk is het hier meer een rechte sossis met een noord-zuid oriëntatie :w00t: - en dan schieten we naar rechts en naar boven richting Remouchamps. Maar in Hanne kruisen we niet. De cirkel blijft dus "open".

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by F M »

Ik moet om kwart na 4 in Betekom zijn. Het eerste deel van de rit zal ik dus nog wel kunnen meerijden.

Behoudens slecht weer kom ik dus kijken naar de nieuwe van Drummer.


Pol, bereid je wel voor op improvisaties qua omleidingen ivm met wegenwerken. Vorige maand was de weg naar Corbion afgesloten, en ook de weg langs Trou de Bra. Misschien dat die nu OK zijn.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Muug »

F M wrote: 24 Sep 2017 21:17 Pol, bereid je wel voor op improvisaties qua omleidingen ivm met wegenwerken. Vorige maand was de weg naar Corbion afgesloten, en ook de weg langs Trou de Bra. Misschien dat die nu OK zijn.
merde :devil:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Muug »

Afspraak 10u aan het benzinestation "AC Restaurant Wanlin, Autoroute(E411 Wanlin) 1, 5564 Houyet, België". Daar voltanken, zelfs al is het nog niet nodig !
Dan in groep naar Hanne-sur-lesse rijden (iets meer dan tien minuten) en zonder stoppen hop aan de rit beginnen. OK? Rijden om te rijden, niet teveel stops, behalve om te piesen. :mrgreen: Aja, en 's middags ook iets eten, just. ;)

En we duimen voor even schoon weer als vandaag eh zeg ! Millegrijs spijtig dat ne mens zich niet kan opsplitsen zonder bloedverlies :?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 24 Sep 2017 21:21
F M wrote: 24 Sep 2017 21:17 Pol, bereid je wel voor op improvisaties qua omleidingen ivm met wegenwerken. Vorige maand was de weg naar Corbion afgesloten, en ook de weg langs Trou de Bra. Misschien dat die nu OK zijn.
merde :devil:
Volgens de planning zou dat idd al lang OK moeten zijn ...
Toen ik met De Swa eind JULI van een Toerke Lux langs daar naar huis gekomen kwam, zag het laatste stuk van de Fond de Lienne, daar in Trou de Bra, er inallegeval nie slecht uit ;) :mrgreen: ... Geen "trou" meer te bekennen op het traject van Lierneux tot Targnon 8-) :rayof: :ricky: :ricky: :ricky: Bekijk dit :arrow: WeTransfer-Filmke maaris :thumbsup: (Let op : 250Mb :!: ... Beschikbaar tot 02/10/2017)
Misschien waren ze toen FM er was in augustus wel de wegmarkeringen aant trekken :idea: :dontknow:
Last edited by OzzePaa on 25 Sep 2017 14:57, edited 2 times in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by julien »

K'ga dat hier volgen , met wat fatsoenlijk weer ben ik erbij , t'ja ik ben een watje :roll:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Drummer »

Muug wrote: 24 Sep 2017 21:23 Afspraak 10u aan het benzinestation "AC Restaurant Wanlin, Autoroute(E411 Wanlin) 1, 5564 Houyet, België". Daar voltanken, zelfs al is het nog niet nodig !
Dan in groep naar Hanne-sur-lesse rijden (iets meer dan tien minuten) en zonder stoppen hop aan de rit beginnen. OK? Rijden om te rijden, niet teveel stops, behalve om te piesen. :mrgreen: Aja, en 's middags ook iets eten, just. ;)

En we duimen voor even schoon weer als vandaag eh zeg ! Millegrijs spijtig dat ne mens zich niet kan opsplitsen zonder bloedverlies :?

Dat vind ik een strak plan :thumbsup: :thumbsup:

ps: vandaag de nieuwe gaan afhalen. :ricky: :ricky:

Post Reply