MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Muug »

:shock:
innige deelneming....

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by julien »

Mijn deelneming bij het overlijden van je vader :(

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by TRooPER »

Sterkte!!!
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by zappa »

Sterkte ozzePaa, hopelijk kan je uw troost vinden in mooie herinneringen.
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Davy78 »

Innige deelneming

Online
User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by den Bullet »

Ook mijn oprechte medeleven 😟

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Muug »

Wat een rare dag vandaag. :-/
Om 10u20 vertrokken we met veel goesting. En om elf uur zag ik geen kat meer in mijn spiegels. Als voorrijder! Na wat zoeken en wachten besloot ik om solo verder te rijden. Om 12u was ik terug in Han. Mooi op tijd om te eten. Daar zag ik de berichtjes.... had ik maar eerder gekeken! Dus maar verder alleen gereden. En om 15u was ik al in Remouchamps! 4u voor 250km. :-)
Wat een snelle rit zeg!
Zit hier nu wat te drinken in het zonnetje! Want jawel, we hadden de hele dag zon en ongeveer 13-17°C !

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Davy78 »

Was er iemand zijn nummerplaat verloren? :)

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Harald »

OzzePaa, sterkte!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by bompa »

OzzePaa , Innige deelneming en veel sterkte.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by TRooPER »

Davy78 wrote: 01 Oct 2017 18:19 Was er iemand zijn nummerplaat verloren? :)
Denk dat murphy es goed zijn tanden heeft gezet in de cardan van wim zijn gs.

Morgen uitgebreider verslag....😀
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Bij »

@ozzepa: sterkte en hou de goei herinneringen bij
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Wim GS
Posts: 30
Joined: 12 May 2015 18:51

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Wim GS »

Innige deelneming OzzePaa.
Een bewogen dagje mag je gerust zeggen Pol, Bedankt aan de rit deelnemers om te stoppen toen mijn GS het begaf. Uiteindelijk om 14:45 stond de GS op de takelwagen. Blijkbaar nemen ze in de Walen "à l'aise" letterlijk en figuurlijk. Frans, super bedankt man om mij morele steun te geven en voor de terug rit naar Leuven, I owe you one, two,... :thumbsup: het verdikt zal ik pas Dinsdag weten, Vitesse bak, Cardan , .. ??? :-(

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


@ Ozzepaa, Innige deelneming en veel sterkte.

Vandaag dus het eerste ritteke met de Crosstourer 2.0

Omstreeks 7.45hr thuis van den hof gereden richting D'Ardennen, Gps gaf aan dat ik om 9.45hr daar zou zijn.
Kheb blijkbaar ne optimistische gps, want ik was ter plaatse aan de naftpomp om 9.23hr. En nee, kheb niet te snel gereden ;)
Na een koffie en een koekske en een bezoekje aan 2theloo kwamen er nog een paar moto's aan samen met wat bekende gezichten.
Iets later de Paul en den Trooper, zodat we met 7 konden starten aan de rit.
Helaas stonden we 40 min later aan de kant, de GS van Wim in panne. Uiteindelijk is den FM mee blijven wachten en is de rest doorgereden voor het vervolg van de rit. Van de Paul was er geen spoor meer te bekenen. ( denk dat hij liever alleen wou rijden, omdat het zo lang geleden was dat hem nog is had gereden :mrgreen: )

Nu waren we nog met 4, den Trooper met zijne Gooooo op kop, de Wannes daarachter met zijne GS, de Julien met zijne V Strom en ikzelf als afsluiter.
Onderweg een goe steakske gegeten in een eeheuuu ................. :roll: restaurant/fritterie :mrgreen:

Prachtig ritteke, mooi weer en m'n eerste 600km op den teller van de CT 2.0.

Thuis rond 18.15hr.

Merci aan de Companie, meer moest da ni zijn vandaag.

Grtz Drummer

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by F M »

Mijn deelneming, Marc. Het is altijd te vroeg.


Voor de rest. Kort ritteke. Wim GS wou zijn oude nickname nog eens eer aan doen: Wim Panne. :lol:
Ik vond dat ik hem niet alleen mocht achterlaten, want als je in de Walen een uurtje moet wachten, wordt dat meestal al gauw wat langer.
Heel wat langer...

Ik ben uiteindelijk met Wim naar huis vertrokken nog later dan het uur waarop ik de rit normaal had willen afbreken. Maar geen erg, ik had thuis een vol half uur om te eten en me om te kleden.

Om dan nog een vijfsetter te moeten fluiten.

De dag was lang. Alleen iets anders ingevuld dan verwacht ;)


@ Pol: heeft zo ne 800 geen spiegels? Of kijkt gij daar niet in ? Gij zijt toch een straf manneke ! :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by TRooPER »

F M wrote: 01 Oct 2017 20:54


@ Pol: heeft zo ne 800 geen spiegels? Of kijkt gij daar niet in ? Gij zijt toch een straf manneke ! :lol:
Als ge sneller zijt dan uw eigen schaduw....
😀
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Muug »

Wel FM, iedereen weet of zou moeten weten dat ik bij het voorrijden normaal meer achteruit kijk dan vooruit. Maar vandaag niet en wel om twee goeie redenen. 1) iedereen had de route op de gps dus ik wist dat ik het mij kon permitteren om een aantal mensen te "verliezen".Gewoon efkes ergens wachten en de groep zou weer bij elkaar zijn. 2) ik wist dat alle leden van de groep ervaren rotten zijn die niet ten koste van alles mijn tempo zouden willen volgen maar integendeel heel verstandig hun eigen tempo gingen bepalen. Ik moest mij dus niet inhouden of afgeremd voelen. Kortom ik had het volste vertrouwen in jullie.
Dus toen we aan die doodlopende werken vertrokken en jij me het "go"- sein gaf, gaf ik mijn zwart ros inderdaad de sporen. Ik was er vol van overtuigd dat ik Fm en Trooper en zo in mijn spoor had. Na wat kms bleek dan plots het zicht in mijn spiegels leeg te zijn wat ik toch wel kras vond! Een voorrijder die AL zijn volgers verliest en dat niet door heeft ... dus gewacht. En terug gekeerd. En gewacht aan een kruispunt. Maar geen seconde had ik aan mijn gsm gedacht, want dan zou ik Trooper zijn berichten natuurlijk gezien hebben!
En toen heb ik inderdaad beslist om solo slim te spelen. En het ging vooruit moet ik zeggen. Zelden heb ik een Ardennenrit gereden waar ge zo constant kunt vlammen! De wegen lagen perfect: schoon asfalt , droog en geen rottende bladeren. En zon !
Ah, we zullen het volgend jaar nog ne keer over doen, met wat meer stops en aan een rustiger tempo.

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by pingu »

OzzePaa wrote: 01 Oct 2017 07:40 Helaas is Murphy hier wel langsgeweest ... Daarstraks telefoon van de nachtverpleging van het WZC gekregen dat OzzeVa zijn slaap voor altijd gaat zijn 😕😔 ...
Was al een paar dagen onder paleatieve sedatie, maar nu dus toch sneller dan gisteren nog leek aan te geven overleden.
Ik zal de MPR3 dus later maar eens rijden om het koppelen leeg te maken. Ammezeerdulle gasten !
Innige deelneming.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by F M »

Muug wrote: 01 Oct 2017 21:59 ...ik wist dat alle leden van de groep ervaren rotten zijn die niet ten koste van alles mijn tempo zouden willen volgen maar integendeel heel verstandig hun eigen tempo gingen bepalen. Ik moest mij dus niet inhouden of afgeremd voelen.
How how ! Zo hard ging het nu ook weer niet. Trooper moest constant op zijn rem duwen :lol: :lol: :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Hoe zou het zijn met de Wim zijne GS ??

Post Reply