Mettet goei weer eens naar Mettet

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by OzzePaa »

Het topic is dan wel dicht, maar de Fore z'n oorspronkelijke uitdrukking blijft natuurlijk een goeie aanduiding voor de onkontroleerbare dwang om op lange of (zeer) korte termijn een toerke te doen ...

Zoals ik dus al zei :

De Vieze Goesting broeit hier volop teneinde woensdag ten top te zijn voor een toerke naar Mettet :!: :ricky:
Ben daar eens op de heetste dag van 2015 binnendoor naartoe gebold om nen okkazie A6 te gaan bekijken 8-)
Heppem niet gekocht maar het eigenhandig inmekaar geflanst rondje was dermate tof dat een retake destijds al als imperatief werd aangevinkt :ugeek: .
Het gaat zowat gaan volgens dit :arrow: plannetje, over nogal wat achterafwegen en wegskes, de één al wat breder en egaler dan de ander, maar af en toe ook van alle kunstmatige bedekking verstoken ;) :mrgreen:
Ik had daar toen (mét bezichtiging van de A6 :whistling: ) een tijdsbestek voor nodig van 10u45 tot 17u00. Goed te doen dus :rayof: :thumbsup:
FM gaat zich niet aangesproken voelen denk' ;) maar alle andere eventuele liefhebbers om mee te bollen en met ietwat anders dan een racebanaan ter beschikking, zijn bij dezen :wellcome:

Bompa gaf al aan zijne Ténéré klaar te zetten, maar voor eventuel andere gegadigden die de Kempen wat ver vinden om om 9u00 te starten : we komen zo omtrent 9u45 voorbij de CarPoolParking aan afrit 23 (Tielt-Winge) van de E314, en stoppen 3 kwartier later noggis in Beauvechain efkes om een fottoke te trekken van de F16 die daar op zijn stokste staat 8-) :grin:
Last edited by OzzePaa on 16 Apr 2018 22:10, edited 2 times in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by zappa »

euh vrijdag ? :mrgreen:
sig nature

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by F M »

Zappa, wij hebben er geen zaken mee wat jij doet op een woensdag... :lipsrsealed2:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by zappa »

F M wrote: 16 Apr 2018 15:54 Zappa, wij hebben er geen zaken mee wat jij doet op een woensdag... :lipsrsealed2:
:cry: werken....
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 16 Apr 2018 13:41
Bompa gaf al aan zijne Ténéré klaar te zetten, maar voor eventuel andere gegadigden die de Kempen wat ver vinden om om 9u00 te starten : we komen zo omtrent 9u45 voorbij de CarPoolParking aan afrit 23 (Tielt-Winge) van de E314, en stoppen 3 kwartier later noggis in Beauvechain efkes om een fottoke te trekken van de F16 die daar op zijn stokste staat 8-) :grin:
Den Ténéré starte voor den eerste tik :thumbsup: , alles wat nagezien en hij staat er klaar voor ,maar waar spreken wij af om naar Tielt-Winge te rijden .want ik heb mijn mailadressen nog altijd niet terug gevonden. :? of kan ik ook best in een keer naar de CarPool Parking komen,

Juist mailke gelezen , ik kom naar Varendonk

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by bompa »

Met dank aan OzzePaa om voor te rijden , ik heb mij vandaag zeer goed geamuseerd( zij die vandaag gaan werken zijn hadden ongelijk :lipsrsealed2: :grin: ) het was een ritje waar alles inzat ,klein baantjes bochten ,zeer klein baantjes, onverharde baantjes,kassei baantjes ,wel straf dat wij zo in Mette zijn geraakt bijna zonder grote baan te rijden ,voor herhaling vatbaar :thumbsup:

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by F M »

bompa wrote: 18 Apr 2018 21:34 het was een ritje waar alles inzat ,klein baantjes bochten ,zeer klein baantjes, onverharde baantjes,kassei baantjes
Ik ben precies al blij dat ik een halve dag heb mogen water wegtrekken uit het huis ipv op die baantjes te moeten rijden. :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by OzzePaa »

F M wrote: 19 Apr 2018 12:58
bompa wrote: 18 Apr 2018 21:34 het was een ritje waar alles inzat ,klein baantjes bochten ,zeer klein baantjes, onverharde baantjes,kassei baantjes
Ik ben precies al blij dat ik een halve dag heb mogen water wegtrekken uit het huis ipv op die baantjes te moeten rijden. :mrgreen:
Wel, met den RT zou dat inderdaad wat minder comfortabel gegaan hebben vermoed ik ...
Hier een klein uittreksel :arrow: WeTransfer-link : https://we.tl/SBOKRn19N5 ;) :mrgreen: :ricky: :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by F M »

OzzePaa wrote: 19 Apr 2018 13:51WeTransfer-link : https://we.tl/SBOKRn19N5 ;) :mrgreen: :ricky: :ricky:
Ge moogt ze hebben, uw mooi baantjes :twisted:


By the way, zo een geruisloze elektrische BMW, dat heeft wel iets ! :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Mettet goei weer eens naar Mettet

Post by bompa »

F M wrote: 19 Apr 2018 18:42
OzzePaa wrote: 19 Apr 2018 13:51WeTransfer-link : https://we.tl/SBOKRn19N5 ;) :mrgreen: :ricky: :ricky:
Ge moogt ze hebben, uw mooi baantjes :twisted:


By the way, zo een geruisloze elektrische BMW, dat heeft wel iets ! :mrgreen:
Maar ze zijn echt wel mooi die wegeltjes, ze zijn rustig ,je komt er bijna niks tegen dan hier en daar wat fazanten , je moet niet door de blakke zon ,echt wel mooi om zo is te rijden :ricky: ( bij mij toch :mrgreen: )

Post Reply