De caps interessepeiling

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: De caps interessepeiling

Post by F M »

Rechtsklikken op de link, dan krijg je een uitklapmenu, waaronder o.a. 'Doel opslaan als', of 'save target as' naargelang je taal. Dan krijg je het opsla-scherm met de voorgestelde naam 'CAPS-rit.xml'. Die sla je dus op, waarna je in windows-verkenner de naam wijzigt: je verandert 'xml' in 'gpx'. Daarna kan je dat importeren in Basecamp of openen in Mapsource.
I am confused. Oh no, maybe not!

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

Re: De caps interessepeiling

Post by zwiep »

F M wrote: 13 Aug 2018 10:49 Rechtsklikken op de link, dan krijg je een uitklapmenu, waaronder o.a. 'Doel opslaan als', of 'save target as' naargelang je taal. Dan krijg je het opsla-scherm met de voorgestelde naam 'CAPS-rit.xml'. Die sla je dus op, waarna je in windows-verkenner de naam wijzigt: je verandert 'xml' in 'gpx'. Daarna kan je dat importeren in Basecamp of openen in Mapsource.
gelukt om om te zetten naar zowel gdb als gpx, echter importeren geeft foutmelding : ongeldig importbestand....

ritje naar de caps heeft blijkbaar veel voeten in de aarde :? :?
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: De caps interessepeiling

Post by F M »

Klopt. Coorupt bestand komt zowel Basecamp als Javawa RtwTool zeggen.
Terug naar Ozzepaa dus.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: De caps interessepeiling

Post by OzzePaa »

Aj ... stupid me :bash: Sorry, Zwiep ... dees niet int oog gehouden tijdens mijn weekske Vercors.
Ik had wel gecontroleerd of de link goed was en downloadbaar, maar helaas was er niet genoeg plek meer op m'n web-space bij TeleSlet en had ik niet gezien dat de file dus niet volledig was overgedragen. Vandaar dat Mapsource/BaseCamp/JaVaWa een corrupt bestand melden :( :toilet:
Hopelijk heb je toch een mooie Caps-rit kunnen doen, en voor een eventuele volgende keer : de GPX is nu OK ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply