Zondag morregen 17-02 vieze goesting

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zondag morregen 17-02 vieze goesting

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 22 Feb 2019 23:41 ik ben er speciaal terug voor op gestaan :mrgreen: den elven klinge ?
Aan d' Oude Statie ... ielevenoklok :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zondag morregen 17-02 vieze goesting

Post by zappa »

In een klein stationnetje 's middags in de vroegte :

Image


stonden 2 locomotiefjes netjes op een rij :mrgreen:

Image

Na ne warme sjokomelk, wijle weg.

Image

flirten met de grens, dijkje op en dijkje af

Image

Image

Image

Image

Image


Ne middag stop in Cadzand, er bestaan nog garnaalkroketten met echt wel veel garnalen in :lol:

Die mugjes die op dat offroadbaantje mee liften in mijn open helm, die smaakten gelijk toch wat minder :mrgreen: Na ne km of 20 de laatste mugjes uit mijn helm gekregen :roll:

Via Terneuzen, waar je niet hoeft voor een openstaande brug te gaan staan wachten, als je de pijlen volgt kan je verder rijden, bruggen genoeg daar.

Zo nog verder met Doel als doel. Je merkt daar wel dat er echt niks meer aan 't wegdek gedaan wordt :?

Vanaf Doel zijn we elk onze huisrichting uit gereden (met verouderde garmin kaarten is die haven daar in de buurt van Kallo ook niet dadde :oops: )

Bij vertrek een tankbeurt en na huiswaarts te keren zal hij het toch 220 km uitgehouden hebben om zijn reserve lampje te laten aangaan, dus nog bij terug keer aan zelfde station nog eens vol gekipt.

Voila mijn vieze goesting om te rijden met de moto is voldaan, toch eventjes.


Merci beaucoup OzzePa :thumbsup:

en merci grote gele bol die 't in februari al zo schoon moto weer maakt :grin:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zondag morregen 17-02 vieze goesting

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 23 Feb 2019 23:13 ...........................
Voila mijn vieze goesting om te rijden met de moto is voldaan, toch eventjes.

Merci beaucoup OzzePa :thumbsup:

en merci grote gele bol die 't in februari al zo schoon moto weer maakt :grin:
Het genoegen was geheel ende vooledig aan mijne zijde, Zappa :headbang: :thumbsup:

Als er wat tijd voor knip-en plakwerk gevonden wordt, distilleer ik uit de Drift-filmkes wellis een representatief beknopte samenvatting van dees tof toerke. Op de voorgrond is in allegeval steeds een aangenaam vloeiend slingerende Dappere Duc te bewonderen ;) :rayof:
Mersi voor het voortreffelijke voorrijden en terrasgebabbel :!: :thumbsup:
strand.jpg
(492.72 KiB) Downloaded 795 times
Doel zelf heb je doelbewust ge-skipped, maar de molen en de koeltorens staan er dus nog ...
Doel2.jpg
(241.34 KiB) Downloaded 795 times
Tijdens de weekends en 's nachts weten ze trouwens graag wie er daar zo allemaal iets te zoeken heeft :o :krabje:
Doel.jpg
(376.22 KiB) Downloaded 795 times
Tenandere ... gezien de zomer slechts duurt tot woensdag, en er dan wegens kids-oppas geen toerkestijd is, zet ik morgen Gertrude noggis op pad voor de GSCVL-opstartrit die we (ist al zolang geleden :?: :o ) in maart 2017 met een grote boog rond Brussel reden ... maar dan in tegenuurwijzerzin :arrow: azo aldus ... zodoende zien we dat ookis van de andere kant :mrgreen: :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply