MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Tom Thumper »

Lijstje:

3. Tom Triple and The Awesome Big Marine Named Camouflage (als een door corona geherstructureerde trouwfeest die verspreid is over 3 dagen geen roet in het eten komt gooien).
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by OzzePaa »

Tom Thumper wrote: 15 Jun 2020 09:45 Lijstje:

3. Tom Triple and The Awesome Big Marine Named Camouflage (als een door corona geherstructureerde trouwfeest die verspreid is over 3 dagen geen roet in het eten komt gooien).
Gaat uwe Saoudisch-Indische maat een feesje geven dus ;) 8-) :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 14 Jun 2020 22:36
F M wrote: 14 Jun 2020 22:06 Is er al een gpx-bestand van de route? :mrgreen:
Jazeker, maar er zit nog een "bug" of twee in de route die ik eruit moet flikkeren. :thumbsup: De Corona heeft de voorbereidingen enigszins gehinderd.
Als die "bugs" er in bestaan dat uwe TomTom en/of MyDrive halstarrig weigert de track/route over een schoon (gedeelte van een) wegske te leggen waar hij vindt daggeder niet door kunt of moogt kunde de track telkens splitsen op de plek waarem het vertikt en volgende deel starten waarem weer wel wil. Bijvoorbeeld even voor en voorbij het paaltje, de tractorsluis, het op de kaart onzichtbare weggedeelte, de descante locale ... :idea:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont

Post by OzzePaa »

Marsman wrote: 03 Mar 2020 15:24
OzzePaa wrote: 03 Mar 2020 13:04
... en twee reservebrillen :?: :dontknow:

Dacht eerst efkes : Frankrijk :?: Beaumont :?: Zowat onder Clermond-Ferrand :?: Stevig MPR-toerke datte ;) :mrgreen: :lol:
...dan denk ik: mijn madam heeft niet het minste oriëntatievermogen noch richtingsgevoel, maar als ik DIT lees...

:w00t: :w00t: :w00t:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Allez, Marsman, van welke planeet komdegij :?: ;) :grin:
G'ebt zelfs keuze uit een 7- tal Beaumonts in La Douce, en ze liggen allemaal bezuiden Zonnegem ;) :mrgreen: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Tom Thumper »

OzzePaa wrote: 15 Jun 2020 10:23
Tom Thumper wrote: 15 Jun 2020 09:45 Lijstje:

3. Tom Triple and The Awesome Big Marine Named Camouflage (als een door corona geherstructureerde trouwfeest die verspreid is over 3 dagen geen roet in het eten komt gooien).
Gaat uwe Saoudisch-Indische maat een feesje geven dus ;) 8-) :thumbsup:
Nee, was dat maar waar, om de hoop kleiner te maken gaat er drie dagen na elkaar een feest doorgaan waar telkens andere mensen zijn uitgenodigd. Hoe dat praktisch gaat verlopen weet ik nog niet.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 15 Jun 2020 10:30
Muug wrote: 14 Jun 2020 22:36
Jazeker, maar er zit nog een "bug" of twee in de route die ik eruit moet flikkeren. :thumbsup: De Corona heeft de voorbereidingen enigszins gehinderd.
Als die "bugs" er in bestaan dat uwe TomTom en/of MyDrive halstarrig weigert de track/route over een schoon (gedeelte van een) wegske te leggen waar hij vindt daggeder niet door kunt of moogt kunde de track telkens splitsen op de plek waarem het vertikt en volgende deel starten waarem weer wel wil. Bijvoorbeeld even voor en voorbij het paaltje, de tractorsluis, het op de kaart onzichtbare weggedeelte, de descante locale ... :idea:
Op één punt wilt hij op een pleintje links af slaan, maar het pleintje is heringericht en ge moet gewoon 100m verder links afslaan.

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by F M »

Ja, dat is een probleem. Kunde aan de gemeente niet vragen om het plein opnieuw herin te richten? Want anders kan de rit niet doorgaan, vrees ik...

:pillepalle: :wall:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Muug »

Gij met uw Ktm moogt los over het pleintje rijden :-)

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont

Post by robman »

Muug wrote: 14 Jun 2020 22:04 Bon
eindelijk ne prikker gevonden. :thumbsup:

Zondag 2 augustus.

Ik zal speciaal voor die dag nieuwe remblokken steken, mijn remmen ontluchten en de lagerschalen van mijn balhoofd nog eens verzorgen.


Kloete eh ....
:cry:

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Muug »

Wil ik in oktober ook een datum vastpinnen? Dan rijden we ze twee keer. 8-)

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Muug »

Allez de tweede golf gaat al goed bezig zijn, volgende week zondag. Zouden we tegen dan ook met een mondmasker moeten rijden?

Ik zou om hall tien ginder op de markt van 's Gravenbrakel willen afspreken. Ten laatste tien uur vertrekken. Hoger dan 50km/u gaat het gemiddelde niet liggen, dus na een goei 100km zou ik ergens iets eten. Als ik eens aan de pc zit ga ik eens zien of er op die afstand ergens een zaak is waar we binnen of buiten iets kunnen eten met pakweg tien man. Ik zal de gpx dan ook eens online smijten.

@FM: voorziet u maar op kleine baantjes, van het soort die gij niet graag hebt.

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by julien »

Had er graag bij geweest :P maar mag gaan werken :wall:

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by F M »

Ik ga de contacten opnieuw beperken. De situatie is me te link aan het worden.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Muug »

F M wrote: 25 Jul 2020 22:06 Ik ga de contacten opnieuw beperken. De situatie is me te link aan het worden.
Ja, ik versta het wel. Man we gaan veel aan ons kleinkinderen kunnen vertellen :|

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by petervdc »

Interessant. Hmm leutig wrsch.

Misschien misschien...
Keep going

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by petervdc »

F M wrote: 25 Jul 2020 22:06 Ik ga de contacten opnieuw beperken. De situatie is me te link aan het worden.
Gewoon uw helm ophouden ?
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Muug »

petervdc wrote: 26 Jul 2020 13:16
F M wrote: 25 Jul 2020 22:06 Ik ga de contacten opnieuw beperken. De situatie is me te link aan het worden.
Gewoon uw helm ophouden ?
Moeilijk om zo te eten eh :grin:

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Muug »

Allez de gpx is toegevoegd.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 26 Jul 2020 22:42 Allez de gpx is toegevoegd.
.... en die heb ik, imago-gewijs verplicht, natuurlijk scrupuleus onder de loep genomen :ugeek: ;) :mrgreen:
Kwazie al volledig virtueel gereden dus, gaan zo te zien, als dit ritje van Mr Corona in ultima instanza niet gaat geannuleerd moeten worden (5-mans-bubbel per gezin :roll: :pillepalle: ), de deelnemers er een hoop plezier aan beleven :!: :thumbsup:
Her en der draagt een eventueel alternatiefke of détourke misschien nog een percentje bij aan de funfactor, maar 't beloofd een vree "intressant" toerke te worden :rayof: :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR5 - Bollen rond Beaumont - ZONDAG 2 AUGUSTUS

Post by Muug »

Amai, merci Ozzepa, dat vind ik een ferm compliment van u. :thumbsup:

Post Reply