zondag 22 mei

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

zondag 22 mei

Post by F M »

Voor wie niet naar de flying dinges wil: heeft er iemand plannen om een ritje te doen? Ik heb zin om mijn voorband wat op te rijden om geen 3000 km te verspillen. :dontknow:

Desnoods rij ik alleen, maar met wat gezelschap is het toch leuker.

Ik heb nog geen richting of regio bepaald.
I am confused. Oh no, maybe not!

Stoffel
Posts: 464
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: zondag 22 mei

Post by Stoffel »

Spijtig genoeg lukt dat niet voor mij, ik heb de kinderen belooft om hier in de buurt naar de kermis te gaan. Ben zelf aan het kijken om het verlengde weekend met Pinksteren ergens heen te bollen :ricky:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: zondag 22 mei

Post by OzzePaa »

Wel, als het zootje ongeregeld van hier in de buurt geen "lange" zondagmorgenrit gaat doen, wil ik wel mee komen vaststellen hoeveel rubber je eraf rijdt ;) :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: zondag 22 mei

Post by Marsman »

wel, ik heb anders wel zin in een ritje want 't is ondertussen al bijna 2 weken geleden dat de AT nog open lucht gezien heeft. Maar helaas, 's zondags kom ik nog hoogst zelden buiten wegens veel te veel would-be Agostini's en andere Katayama's op de baan en dus veel te gevaarlijk. En daarenboven nog eens mega veel wielerterroristen...
:pillepalle: :lipsrsealed2:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: zondag 22 mei

Post by OzzePaa »

Marsman wrote: 19 May 2022 00:24 wel, ik heb anders wel zin in een ritje want 't is ondertussen al bijna 2 weken geleden dat de AT nog open lucht gezien heeft. Maar helaas, 's zondags kom ik nog hoogst zelden buiten wegens veel te veel would-be Agostini's en andere Katayama's op de baan en dus veel te gevaarlijk. En daarenboven nog eens mega veel wielerterroristen...
:pillepalle: :lipsrsealed2:
Dát hangter allemaal grotendeels wel vanaf wáár dagge gaat rondsjezen hé Marsman ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zondag 22 mei

Post by F M »

Ik had eigenlijk zin de lange versie van de twee ritten te doen die ik had voorzien voor onze Nordentestdag. Die route loopt tot aan de Semois. Maar misschien is dat te lang voor jullie?

En ja, voor mij moet het in het weekend, want ondanks mijn vergevorderde leeftijd moet ik nog 4 jaar wachten op mijn pensioen...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Schussboelie
Posts: 480
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: zondag 22 mei

Post by Schussboelie »

Waar ligt de start (ongeveer) F M?
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: zondag 22 mei

Post by OzzePaa »

Schussboelie wrote: 19 May 2022 14:48 Waar ligt de start (ongeveer) F M?
Anders een GPX-ke in de PM om te zien waar er "aangepikt" kan worden ?
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: zondag 22 mei

Post by Marsman »

OzzePaa wrote: 19 May 2022 11:55
Marsman wrote: 19 May 2022 00:24 wel, ik heb anders wel zin in een ritje want 't is ondertussen al bijna 2 weken geleden dat de AT nog open lucht gezien heeft. Maar helaas, 's zondags kom ik nog hoogst zelden buiten wegens veel te veel would-be Agostini's en andere Katayama's op de baan en dus veel te gevaarlijk. En daarenboven nog eens mega veel wielerterroristen...
:pillepalle: :lipsrsealed2:
Dát hangter allemaal grotendeels wel vanaf wáár dagge gaat rondsjezen hé Marsman ;)
Als ik mijn been over het zadel smijt is dat enkel en alleen nog om naar dardennen (of Luxemburg) te rijden want voor de rest is er nog biezonder weinig leut te beleven in dees onland
:furious3:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: zondag 22 mei

Post by Marsman »

F M wrote: 19 May 2022 14:07 En ja, voor mij moet het in het weekend, want ondanks mijn vergevorderde leeftijd moet ik nog 4 jaar wachten op mijn pensioen...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:rayof: :rayof: :rayof:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zondag 22 mei

Post by F M »

Nog niet op pensioen, dus ben nu aan het werken :whistling: :mrgreen:
Straks kan ik op mijn thuisPC, en zal ik een gpx-ke hier plaatsen. De route vertrekt nu van bij mij thuis, maar ik zal ze laten beginnen op één of andere vertrekplaats die goed bereikbaar is.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: zondag 22 mei

Post by Muug »

Marsman wrote: 19 May 2022 15:03 Als ik mijn been over het zadel smijt is dat enkel en alleen nog om naar dardennen (of Luxemburg) te rijden want voor de rest is er nog biezonder weinig leut te beleven in dees onland
:furious3:
Bwoh, in 't diepst van de nacht naar de Leeuw van Waterloo gaan kijken was wel tof. :mrgreen:
Niet dat er iets te zien was. :?

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zondag 22 mei

Post by F M »

Muug wrote: 19 May 2022 15:29
Marsman wrote: 19 May 2022 15:03 Als ik mijn been over het zadel smijt is dat enkel en alleen nog om naar dardennen (of Luxemburg) te rijden want voor de rest is er nog biezonder weinig leut te beleven in dees onland
:furious3:
Bwoh, in 't diepst van de nacht naar de Leeuw van Waterloo gaan kijken was wel tof. :mrgreen:
Niet dat er iets te zien was. :?
Zoude nie beter on topic blijven en zeggen dagge mee wil ? :whip: :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zondag 22 mei

Post by F M »

Dit is de route, startend en eindigend in Gembloux, aan een naftstation met een Panos.
De route loopt dus tot aan de Semois, en is ongeveer 275 km lang.

Ik zou aan dat tankstation rond 9u30 willen verzamelen. Als er effectief iemand mee gaat natuurlijk. Anders rijd ik ongeveer dezelfde route volledig van bij mij thuis (dan kom ik niet echt daar langs in Gembloux).
KTM Sport lang 2022 05 22.gpx
(260.76 KiB) Downloaded 182 times
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: zondag 22 mei

Post by OzzePaa »

Klein 90km tot de Q8 vanuit de Keimpe ... moet lukken binnendoor in 1,5 uurke :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zondag 22 mei

Post by F M »

Jeej, al zeker met 2 ! :thumbsup:

Marsman, Schussboelie, al iets beslist ? :dontknow:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Schussboelie
Posts: 480
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: zondag 22 mei

Post by Schussboelie »

F M wrote: 21 May 2022 12:55 Jeej, al zeker met 2 ! :thumbsup:

Marsman, Schussboelie, al iets beslist ? :dontknow:
Euh... oeps...
Ik ben er dus niet geraakt.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: zondag 22 mei

Post by OzzePaa »

Schussboelie wrote: 23 May 2022 09:02
F M wrote: 21 May 2022 12:55 Jeej, al zeker met 2 ! :thumbsup:

Marsman, Schussboelie, al iets beslist ? :dontknow:
Euh... oeps...
Ik ben er dus niet geraakt.
Ja, dat hebben we natuurlijk zelf ook wel gemerkt, Schuss :pillepalle: ;) :lol:
Maar dat jij iets gemist hebt weet je dus nu : het weerzien was namelijk hartelijk, de sfeer koet, het terras-gepalaver wereldverbeterend, en vooral de route kreeg, zelfs zonder détourkes, bijzonder veel bijval, omwille van de uitgekiendheid waarmee FM 270km uitmuntend vlotte kleinere baantjes zowel als N-wegen-die-niet-op-N-wegen leken aan mekaar had gebreid :thumbsup: :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: zondag 22 mei

Post by Muug »

FM is ne vree paté als 't op maken van routes aan komt. Talent én kunde! :thumbsup: :thumbsup:

User avatar
Schussboelie
Posts: 480
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: zondag 22 mei

Post by Schussboelie »

OzzePaa wrote: 23 May 2022 15:48Maar dat jij iets gemist hebt weet je dus nu
Zoveel is duidelijk!!
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Post Reply