Routeplanning

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Boysnoize
Posts: 62
Joined: 11 Jun 2021 08:05
Location: Kluisbergen

Re: Routeplanning

Post by Boysnoize »

duibhce Kaelann wrote: 16 Jan 2022 22:02
F M wrote: 16 Jan 2022 19:17 Maar iedereen doet waar hij de voorkeur aan geeft.👍
Uiteraard. Het heeft geen zin van uw reis tegen uw goesting te organiseren. :mrgreen:
Voor mij is op voorhand reserveren te beperkend. Laat me niet toe om eens een dag wat langer te reiden als de goesting er is, of eens een dag wat korter als die er niet is of als ik ergens een paar uurtjes wil rondhangen. Of ne keer 2 nachten op een schoon plekske blijven dat ik niet verwacht had. Het compromis dat je dan maakt is dat je elke dag wel weer op zoek moet. Maar zoals gezegd valt dat eigenljik altijd reuzegoed mee. Het helpt natuurlijk als je ook graag kampeert. ;)
Awel, ik zit er nu zelfs al over te denken om t hele Auschwitz te houden voor een andere reis, gewoon omdat ik dat al zover op voorhand zou moeten vastleggen..
Als dr dan iets kleins gebeurt of fout gaat met tijdverlies.. Dat ik geen drie dagen autostrade moet knallen enkel en alleen daarvoor..
Mss gaan we t dan wel voor de eerste lange reis van dag tot dag bekijken, maar richting Polen hou ik me wel aan..
En kamperen ga ik vriendelijk voor bedanken.. Mag er niet aan denken aan het hele getjol als t dan regent om daar met je motorpak een tent te staan ineensteken of opkuisen.. Zonder motor wel al vaak gedaan wel te verstaan, misschien vandaar :laughing:

Boysnoize
Posts: 62
Joined: 11 Jun 2021 08:05
Location: Kluisbergen

Re: Routeplanning

Post by Boysnoize »

Ok, voor ik hier teveel reactie heb;
Toegangstickets zonder gids zijn blijkbaar gratis, dus dat maakt het wel even makkelijker voor te beslissen, had enkel de 85€ met gids gevonden toen ik het vorige keer opzocht.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Routeplanning

Post by F M »

Als je het hebt over Auschwitz, dan denk ik dat je dat toch echt best met een gids bezoekt.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Routeplanning

Post by duibhce Kaelann »

F M wrote: 17 Jan 2022 10:51 Als je het hebt over Auschwitz, dan denk ik dat je dat toch echt best met een gids bezoekt.
:stupid:
ik vond de gids echt wel een meerwaarde.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Post Reply