Ijsland 2014

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

ijsland 2014

Post by Muug »

Cotthem wrote:Mijn Sonja zou daar ook schoon passen...... :thumbsup:
en uw rosse zou daar ook heel fotogeniek uitkomen ! :grotelach: Misschien wel met een longontstekingske of zo. :whistling:

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

ijsland 2014

Post by kirikoe »

Zondag 29/06

Het weer was iets beter dan de vorige dagen ,nog wel bewolkt maar de zon kwam er af en toe door .
We besloten eerst een lusje te maken langs de 645 en 643 beiden onverhard en zeer mooi. :sweetheart:
Toen we terug op onze oorspronkelijke route kwamen reden er 2 GS'en ons tegemoet . Het waren de 2 nederlanders waarmee we oorspronkelijk samen gingen rijden. Kristoff had ze vorig jaar leren kennen tijdens een reis naar Rusland . Door allerlei redenen werden de plannen om samen te rijden afgevoerd en aan hun relaas te horen had ik er geen spijt van . Ze maakten hele lange dagen en reden als halve wilden door Ijsland; :zotteke:
Verder waren de 68 en zeker de 1 een beetje saai in vergelijking met de vorige dagen . Eens op de 711 begon het feest terug . Onderweg zeehonden gezien :headbang: Een soort van legervoertuig dat je best niet tegenkwam op de smalle wegen en prachtige rotsformaties. De 717 naar Borgarviki is een aanrader. Na 360km kwamen we voldaan aan in Saudarkrokur

[video width=425 height=344 type=youtube]jExBFxwCfWI[/video]

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

ijsland 2014

Post by Cotthem »

amai das ne ferme camper in da filmke.

Schoon, doe voort!

:beer:
"...the path is the destination"

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

ijsland 2014

Post by F M »

Wij plannen volgend jaar ook een reis naar IJsland (weliswaar niet met de moto), en ik kwam daarom nog eens piepen in dit topic. Maar Koen is precies helemaal stilgevallen ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

ijsland 2014

Post by F M »

F M wrote:Wij plannen volgend jaar ook een reis naar IJsland (weliswaar niet met de moto), en ik kwam daarom nog eens piepen in dit topic. Maar Koen is precies helemaal stilgevallen ?
Koen is inderdaad volledig stilgevallen. Shame on you, Koen ! :schieten:
:wink:

En 'de plannen voor volgend jaar' mag je nu veranderen naar morgenvroeg het vliegtuig op. :rayof:

Ik hoop ook foto's van papegaaiduikers te schieten.
I am confused. Oh no, maybe not!

Hagar
Posts: 64
Joined: 23 Mar 2015 12:22

ijsland 2014

Post by Hagar »

goede reis, geniet ervan :thumbsup:

Post Reply