Duitse Heuvels en Wouden 2015

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by F M »

WimGs en ik hebben vorig jaar een reisje gemaakt doorheen Duitsland: Eifel, Moezelstreek, Odenwald, Th?ringer Wald, Harzgebergte en Sauerland.

We hebben veel gefilmd, en Wim heeft de moeite gedaan er een clipje van te maken.

Voor wie het interesseert:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=aja3mOLcJ5Q[/video]
I am confused. Oh no, maybe not!

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by robman »

schuun zelle :thumbsup:

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by diskeletlietje »

veel te lang geleden dat ik Wim(GS) Pan nog eens gehoord heb , je hebt precies uw rij maatje gevonden FM :thumbsup:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by F M »

Ene die nog minder als ik van het asfalt weg wil. :P

En ene die net iets rapper rijdt dan ik normaal. Ideale maat voor mij. :thumbsup:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by Muug »

Ja Wim nen toffe pee en een erg vlotte chauffeur. Vorig jaar heb ik er de Waypoint-rit gedaan, in de vorte regen, en dat ging goed vooruit, dat was tof !

'k ben ook aan 't peizen dat het tijd wordt dat ik ne keer een motorrijweekendje inplan. Enkel asfalt wel te verstaan, nog steeds mijn favoriete biotoop!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by duibhce Kaelann »

Schuun :ricky:

ben wel geinteresseerd in de route naar Heidelberg. Heb je daar een trackje van dat je zou willen delen?
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by Harald »

Idd schoon, maar vooral zo kort bij huis!

Wim GS
Posts: 30
Joined: 12 May 2015 18:51

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by Wim GS »

De Frans had zo'n leuke baantjes uitgekozen dat ge moeilijk rechtdoor kon rijden :-) Persoonlijk kende ik Duitsland niet zo goed met de moto maar was zeer aangenaam verrast.
Wanneer wordt er hier nog eens een Forum ritje gereden? :-)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by Muug »

Wim GS wrote:Wanneer wordt er hier nog eens een Forum ritje gereden? :-)
Twee gedachten vechten met elkaar om de eerste te zijn:
- wanneer moet ik dat nog ingepland krijgen? En w??r?!
- gosh, da's ook juist, ik ben motard, ik heb moto's, da's de bedoeling dat ge daar toffe ritjes mee doet .....

aargh :mad:

on topic: duitsland moet ??n van de schoonste motorlanden zijn denk ik, de mooiste asfalt overal, prachtige doorlopende bochten met een constante straal, dus geen bochten gelijk hier die achter een struik plots beginnen verscherpen, schoon groen ook, er is daar nog veel lege ruimte tussen de bebouwde kommen.... en toch.... spijtig dat ze ginder duits zijn. :lipsrsealed2: :whip:

Wim GS
Posts: 30
Joined: 12 May 2015 18:51

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by Wim GS »

Muug wrote:
Wim GS wrote:Wanneer wordt er hier nog eens een Forum ritje gereden? :-)
Twee gedachten vechten met elkaar om de eerste te zijn:
- wanneer moet ik dat nog ingepland krijgen? En w??r?!
- gosh, da's ook juist, ik ben motard, ik heb moto's, da's de bedoeling dat ge daar toffe ritjes mee doet .....

1 van de vele legendarische Indian Summer Ritjes ?


aargh :mad:

on topic: duitsland moet ??n van de schoonste motorlanden zijn denk ik, de mooiste asfalt overal, prachtige doorlopende bochten met een constante straal, dus geen bochten gelijk hier die achter een struik plots beginnen verscherpen, schoon groen ook, er is daar nog veel lege ruimte tussen de bebouwde kommen.... en toch.... spijtig dat ze ginder duits zijn. :lipsrsealed2: :whip:
inderdaad heel plezant ginder :-) maar het zijn Duitsers, sommige kunnen niet verdragen dat je hun voor bij wil en proberen dan u van de kant te rijden of te wel halen ze all power uit hun dure koekendoos omdat ze toch den eerste willen blijven :schieten: . Maar ja daar voor moet je niet alleen in Duitsland zijn ;-)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Duitse Heuvels en Wouden 2015

Post by F M »

Maar toch, elke motorreis die ik al in Duitsland gedaan heb, is het van dat. Er zijn daar relatief veel automobilisten die absoluut niet kunnen verdragen dat een motor hen zou willen voorbij rijden. je haalt een auto in, en wil dan voor een bocht rechts invoegen in de rij auto's, dan zal er toch dikwijls een pipo zijn die probeert dat gat met de voorligger toe te rijden, en dan zit je daar op dat linkerrijvak te zwalpen net voor een bocht... :mad:
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply