Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Cooper »

Kleine impressie van één van onze ritjes in de buurt van Empuriabrava.

https://youtu.be/AQc6sw4zKnk
Once you ride a Wing, you never want another thing !

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Davy78 »

Ik ben vooral onder de indruk van de muziek!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by F M »

Ja, de max voor een gitaarbouwer ! :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Cooper »

Davy78 wrote: 27 Jun 2017 12:17 Ik ben vooral onder de indruk van de muziek!
Met deze muziek ben je 99% zeker dat joetjoep het filmpje niet blokkeerd wegens auteursrechten. ;)
Once you ride a Wing, you never want another thing !

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by TRooPER »

Davy78 wrote: 27 Jun 2017 12:17 Ik ben vooral onder de indruk van de muziek!


dan vind ik deze nog ludieker : :laugh3: :laugh3: :laugh3:

chickens on the run voor 20 minuten

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Muug »

en blijkbaar kunt ge met een GW niet vallen want ik zie blote armen bij de bestuurder en de duo, en ook handschoenekes die nogal luchtig zijn :o

Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Cooper »

Muug wrote: 28 Jun 2017 14:06 en blijkbaar kunt ge met een GW niet vallen want ik zie blote armen bij de bestuurder en de duo, en ook handschoenekes die nogal luchtig zijn :o
Gelukkig voel jij niks wanneer ik val, MIJN motor, MIJN leven, MIJN vrijheid.
Het leven zit al vol regeltjes en wetten, schoolmeesters en pilarenbijters zijn nooit m'n vrienden geweest. Hou dus je betweterige en betuttelende praat voor jezelf als je wil. :furious3:
Once you ride a Wing, you never want another thing !

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by zappa »

Image

Image

Image

Image

....
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by zappa »

Nog eentje zonder betweterige en betuttelende praat :mrgreen: ;)



Image
sig nature


Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Cooper »

Zelf al/nog maar twee ongevallen gehad waarvan één serieuze toen ik tegen +150 km/u m'n motor parkeerde in de flank van een Opel Rekord en telkens zonder beschermende kledij. Loop hier nog steeds rond met alle attributen en aanhangsels waar ik destijds ben mee geboren.
Als ze je hierboven nodig hebben komen ze je halen is't niet door een motorongeval dan is't wel tijdens het tanden poetsen! Je gaat me echt ni op ander gedachten brengen door deze samenraapsels van propagandastuff. Ik heb maar één leven en zal't leven op mijn manier !! :thumbsup:
Once you ride a Wing, you never want another thing !

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Blackbert »

Cooper wrote: 28 Jun 2017 20:48
Muug wrote: 28 Jun 2017 14:06 en blijkbaar kunt ge met een GW niet vallen want ik zie blote armen bij de bestuurder en de duo, en ook handschoenekes die nogal luchtig zijn :o
Gelukkig voel jij niks wanneer ik val, MIJN motor, MIJN leven, MIJN vrijheid.
Het leven zit al vol regeltjes en wetten, schoolmeesters en pilarenbijters zijn nooit m'n vrienden geweest. Hou dus je betweterige en betuttelende praat voor jezelf als je wil. :furious3:
Voor gelijkgestemden, wendt u tot het MAG-forum. Ge gaat daar zeker uw gelijk krijgen.
Daa-aag.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Muug »

Zappa toch, zo'n foto's da's voor op Halloween eh zeg :pillepalle:

@Cooper : ge hebt gij al schoon veel geluk gehad :thumbsup: Mijn eerste valpartij toen ik ergens ongeveer min of meer 23 was - alweer veel te lang geleden - was een laaaaange schuiver bergaf op een Zuid-Franse Alpenweg, waar ze een paar dagen ervoor een paar vrachtwagens kiezeltjes hadden uitgestrooid. Had ik daar geen - spiksplinternieuw - lederen motorpak aangehad, dan was er zeker tien kilo vlees van mijn lijf geraspt. Gelijk op de foto's van Zappa dus. :lipsrsealed2: Ge verstaat dat ik op basis van mijn ervaringen beslis om zelfs geen 100 méter zonder motorpak te rijden.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by petervdc »

Cooper wrote: 28 Jun 2017 22:13 en telkens zonder beschermende kledij.
Iedereen zal wel meebetalen aan de gezondheidszorg om de extra medische kosten te betalen van zo'n onverantwoorde capriolen.
Djees :-(

Denk niet dat je hier veel :thumbsup: gaat krijgen met zo'n uitspraken :pillepalle:
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by zappa »

:lurker: ..... :mrgreen:
sig nature

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Koeno »

petervdc wrote: 29 Jun 2017 13:08 Iedereen zal wel meebetalen aan de gezondheidszorg om de extra medische kosten te betalen van zo'n onverantwoorde capriolen.
Djees :-(

Denk niet dat je hier veel :thumbsup: gaat krijgen met zo'n uitspraken :pillepalle:
Al praat ik de uitspraak niet goed, vind ik jouw eerste zin ook kort door de bocht:

Roken, vettig eten, gevechtsporten, fietsen zonder beschermende kledij/helm,.... er zijn zoveel onverantwoorde capriolen die evengoed extra medische kosten meebrengen... sluit alles uit wat extra kosten kan meebrengen, en je kan je motor en niet autonome wagen parkeren voor de rest van je dagen...

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by petervdc »

Koeno wrote: 29 Jun 2017 13:23sluit alles uit wat extra kosten kan meebrengen, en je kan je motor en niet autonome wagen parkeren voor de rest van je dagen...
Binnen x jaar is het zover hoor, de verzekeringen gaan alle potentiele risico gedrag bestraffen. Gaan ze dna vragen etc.
Ze willen alleen klanten die opbrengen, zodat ze hun aandeelhouders vette premies kunnen geven.

En ergens, als je gans je leven zwaar rookt, moet je het maar weten dat je longkanker krijgt. Dat is idd vrije keuze.
Idem met aan 200 over de snelweg rijden.
Of iedere dag een fles cognac drinken.
Moet ik daarvoor meebetalen dan ??
Moet ik meebetalen voor een moskee ? of een kerk ? of voor vreemdelingen die zich niet willen integreren of de taal leren ?

Ja, tis kort door de bocht.
Soit, mss bestaat de mensheid niet meer binnen 20 jaar, dus who gives a shit...

Maar we wijken af ;-)
Keep going

Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Cooper »

petervdc wrote: 29 Jun 2017 13:08 Iedereen zal wel meebetalen aan de gezondheidszorg om de extra medische kosten te betalen van zo'n onverantwoorde capriolen.
Djees :-(

...En ergens, als je gans je leven zwaar rookt, moet je het maar weten dat je longkanker krijgt. Dat is idd vrije keuze.
Idem met aan 200 over de snelweg rijden.
Of iedere dag een fles cognac drinken.
Moet ik daarvoor meebetalen dan ??

Vast en zeker een niet roker ?

...Het leven zit nu eenmaal zo in elkaar dat we verplicht zijn mee te betalen voor een ander. Wil je dat niet pak dan een boot en vaar naar één of ander afgelegen zandstrandje en leef je eigen leven. Geen plichten, geen wetten en alles wat je doet doe je lekker voor en met jezelf. En wat die :thumbsup: betreft, als ik geboren was om in ieders z'n h*l te kruipen was ik wel tampon geworden. :dontknow: Verder nog een fijne avond. ;)
Once you ride a Wing, you never want another thing !

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by Koeno »

Ik peis dat ge u vergist van het doel van een tampon.
Verder vind ik persoonlijk dat ge het allemaal iets subtieler kunt brengen?
komt nogal "kort" over.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Cooper onderweg tijdens het Int. GW treffen in Spanje

Post by zappa »

Koeno wrote: 29 Jun 2017 22:15 Ik peis dat ge u vergist van het doel van een tampon.
.
:lol: :lol: :lol: ik ben dat zeker :mrgreen:

Nu ja elk doet wat hem moet doen zeker? De verleiding om met heet weer, wat minder aan te trekken is er bij mij ook, maar het gedacht van nog maar 10 meter te rijden over beton en te denken dat ik daar over heen zou schuiven :shock: :shock:
Ik zou echt wel niet met een gerust hart op weg zijn, zoals eens een stukje offroad gaan rijden en niet mijn harnas/ stevige Alpinestar laarzen aan te hebben, doet me niet echt ontspannen rijden :?

En ja als je een ongeval hebt, heb je misschien 50% kans dat je tegen een auto aan vliegt en misschien 50% kans dat je onderuit gaat en begint te schuiven, maar pas als ik in 't bejaarden tehuis zit, zal ik met zekerheid kunnen zeggen dat ik nog al mijn (tegen dan veel te veel :mrgreen: ) vel nog heb ?
sig nature

Post Reply