Ik ga op reis en neem mee

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Boysnoize
Posts: 62
Joined: 11 Jun 2021 08:05
Location: Kluisbergen

Re: Ik ga op reis en neem mee

Post by Boysnoize »

Muug wrote: 11 Jan 2022 16:46 ivm die kampen: bestel uw ticketjes maar op voorhand. Op de wilden boef passeren en binnen springen gaat waarschijnlijk niet meer kunnen. Vorig jaar in augustus was het toch nog zo.
Daar zou ik dus gestaan hebben :whistling: als we zeker weten welke week zal ik ze vastleggen!
duibhce Kaelann wrote: 11 Jan 2022 15:49
Nog een klein beetje verder naar het noordwesten is er ook de Poolse "woestijn". Eigenlijk een groot duinengebied waar Rommel zijn troepen liet oefenen voor de oversteek naar Noord-Afrika te maken. Net ten zuiden van Chechlo.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/B%C ... woestijn

Dat is maar 60 km verder. Top!
Tzal wel op de wegen errond zijn en niet met een van jullie enduro's erdoor, maar toch :) meepakken denk ik!
F M wrote: 11 Jan 2022 15:10 Qua route, als je in de buurt van Krakau bent: de heuvels ten noordwesten van Krakau zijn aardig. De weg langs het Ojcow park bv, aansluitend op de 773.
En dan van de woestijn naar de bergen (kleintjes dan).
Lijkt me mooie dag!

Tzal dan wel bijna terugkeren zijn uit Polen.. Tenzij we een dag echt autostrade knallen tot daar, of naar huis.. maar dat is totaal de bedoeling niet.
Ik ga hier eens een nieuw topic openen een dezer, want ik ben deze een beetje ernaast aant trekken.
Toch bedankt!

Post Reply