hyperpro of wilbers?

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: hyperpro of wilbers?

Post by Stefke »

ge hebt gelijk, ik bedoelde een apart expansievatje dat meestal op een gemakkelijk bereikbare plaats zit zodat ge de veervoorspanning gemakkelijk kunt aanpassen in functie van de belanding. Jaagt de prijs gemakkelijk met 250 euro omhoog. Is meestal niet nodig, die onkost.
Niet nodig...tja.... Zonder doet ge waarschijnlijk de moeite niet om die spanning bij stellen met duo en/of bagage. Ge rijdt dus met nen dweil rond op dat moment wat dan ook weer niet zo plezant/veilig is... Image
Bijzonder praktisch zo'n hydraulisch verstelbare spanning, toch voor wie regelmatig met duo/bagage rijdt. Image

Goed spul trouwens zo'n Wilbers! Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: hyperpro of wilbers?

Post by Muug »

Bijzonder praktisch zo'n hydraulisch verstelbare spanning, toch voor wie regelmatig met duo/bagage rijdt. Image
ge bedoelt : voor wie ONregelmatig met duo/bagage rijdt Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: hyperpro of wilbers?

Post by Blackbert »

't is inderdaad wreed gemakkelijk, knopkes en schroefkes langs alle kanten om aan te draaien. nu nog ergens de ultieme handleiding vinden hoe ver en in welke richting te draaien voor welk effect en ik ga er geraken. Image
dacht het ooit eens gevonden te hebben, tot hij bij de eerste serieuze bobbel op hellingshoek achteraan 10cm opzijsprong. dan maar terug naar de KTM-instellingen, maar da's ook niet helemaal wat 't zou moeten zijn.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: hyperpro of wilbers?

Post by Muug »

Toen we de Ligurische deden heb ik serieus zitten spelen met de settings van hi-speed, lo-speed en veervoorspanning. Om op 't einde van de rit weer bij de default settings uit te komen Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: hyperpro of wilbers?

Post by petervdc »

Toen we de Ligurische deden heb ik serieus zitten spelen met de settings van hi-speed, lo-speed en veervoorspanning.
Yep, heb ik mogen vernemen... Image
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: hyperpro of wilbers?

Post by Muug »

ja, dat was toch een leerrijke ervaring Image

Post Reply