Het is zover

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Het is zover

Post by diskeletloetje »

Bij KTM krijgt ge dat er gratis bij... Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: Het is zover

Post by vet on wheels »

voorwaarde 1 om nen andere te kopen is vervuld, gelukzak!! Image

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Het is zover

Post by F M »

Welke? ... ik gok: ene waar ge een heel goeie reisbijstandsverzekering nodig voor hebt ... Image
No way, ik koop zeker geen Silverwing ! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Het is zover

Post by Wipr »

Dat is dan nog snel gegaan. Allee, nu is het verlangen naar het nieuwe. Image

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Het is zover

Post by F M »

Kijk, WIm, als de vrouw zegt dat er maar een nieuwe motor kan komen als de vorige weg is, dan moet ze niet denken dat ik het onderste uit de kan probeer te halen qua verkoopprijs. Ik ging heeeel rap akkoord. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Het is zover

Post by petervdc »

Kijk, WIm, als de vrouw zegt dat er maar een nieuwe motor kan komen als de vorige weg is, dan moet ze niet denken dat ik het onderste uit de kan probeer te halen qua verkoopprijs. Ik ging heeeel rap akkoord. Image
lol
Keep going

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Het is zover

Post by Wipr »

Kijk, WIm, als de vrouw zegt dat er maar een nieuwe motor kan komen als de vorige weg is, dan moet ze niet denken dat ik het onderste uit de kan probeer te halen qua verkoopprijs. Ik ging heeeel rap akkoord. Image
Groot gelijk, absoluut groot gelijk. Hier pakt dat niet. Mijn madam is meestal de mede geldschieter en heeft in het verleden me al een paar keer apart genomen toen de kopers een bod deden. Naarmate ik steeds sneller verkocht heeft ze het opgegeven.

Wat dan ook. Fantastisch nieuws voor je en hopelijk snel de andere in de garage he. Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Het is zover

Post by TRooPER »

Kijk, WIm, als de vrouw zegt dat er maar een nieuwe motor kan komen als de vorige weg is, dan moet ze niet denken dat ik het onderste uit de kan probeer te halen qua verkoopprijs. Ik ging heeeel rap akkoord. Image
lol

co-trooper begint meestal al te Image als ze weet dat ik naar een moto ga kijken....
en als ik Image terugkom , Image Image we alletwee
plezant h? Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Het is zover

Post by duibhce Kaelann »

Ik pak dat anders aan. Ik suggereer gewoon dat ik ne schone rode moto heb zien staan die misschien wel iets voor haar is. Ze met gewoon ne keer gaan zien of dat past enzo en dan kan ze er nog eens rustig over nadenken. Tegen dat het namiddag is kan ze dan al niet meer klagen dat ik er ook zo een koop. En week later staan ze dan alle twee op de kar.Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Het is zover

Post by laouen »

Ik pak dat anders aan. Ik suggereer gewoon dat ik ne schone rode moto heb zien staan die misschien wel iets voor haar is. Ze met gewoon ne keer gaan zien of dat past enzo en dan kan ze er nog eens rustig over nadenken. Tegen dat het namiddag is kan ze dan al niet meer klagen dat ik er ook zo een koop. En week later staan ze dan alle twee op de kar.Image
of nog: na 3 dagen in't buitenland voor't werk opgehaald worden in Zaventem en te horen krijgen dat we een klein d?tourke gaan maken want 'ik heb ne moto gekocht' Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply