Suzuki DR 650

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Suzuki DR 650

Post by Werner »

x

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Suzuki DR 650

Post by Muug »

jaaaaaaa
ik heb dat beestje toevallig al een week of twee geleden zien staan. Geen verband met u gelegd. Ziet er schoon uit ! En geen geld eh seg :blink:

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Suzuki DR 650

Post by Werner »

I

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Suzuki DR 650

Post by petervdc »

Werner wrote:Ik ben daar een ganse winter mee bezig geweest..
Had ik dat geweten begin vh jaar, had ik mijn drz400 niet gekocht maar dit wel, zou veel goedkoper geweest zijn. En de drz staat daar eigenlijk ook werkloos in mijn garage...
Ik woon ook id westhoek trouwens.
Keep going

TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Suzuki DR 650

Post by TRX »

Ik woon ook in de Westhoek en weet dat het van hier uit maar een klein eindje rijden is naar Noord Frankrijk en daar ligt er toch nog redelijk wat off-road...

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Suzuki DR 650

Post by Werner »

I

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Suzuki DR 650

Post by laouen »

Werner wrote:Ik rij altijd in N-Frankrijk en de streek daar ken ik als de spreekwoordelijke broekzak.
Echter zou ik zo voor de vuist geen plaats kunnen opnoemen waar je - legaal -
offroad aan je trekken kunt komen.
Jij wel :?:
In de regio Nord-Pas de Calais zijn er anders nog wel een helehoop leuke baantjes. Het is alleen tricky als het geregend heeft, want dan kan je beter je schaatsen meepakken, zelfs in de zomer :S
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Suzuki DR 650

Post by Werner »

H

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Suzuki DR 650

Post by laouen »

Werner wrote:Het was aanvankelijk mijn bedoeling om liefst zoveel mogelijk naast die baantjes te rijden.
ik heb het wel degelijk over massa's legale offroad (krijt)wegels waar je met een baanmotor beter niet aan begint....
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Suzuki DR 650

Post by Werner »

A

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Suzuki DR 650

Post by Muug »

Werner wrote:Ah zo.
In het d?partement du Nord zijn dergelijke wegels wel heel dun gezaaid :confused2:
Laouen, ge gaat Werner ne keer de weg moeten tonen peis ik. :grotelach:

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Suzuki DR 650

Post by laouen »

Muug wrote:
Werner wrote:Ah zo.
In het d?partement du Nord zijn dergelijke wegels wel heel dun gezaaid :confused2:
Laouen, ge gaat Werner ne keer de weg moeten tonen peis ik. :grotelach:
ik heb ook dienen indruk :whistling:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Suzuki DR 650

Post by zappa »

Vooral nu, na een paar dagen regenen :evil: doen zou ik zeggen :mrgreen:

trouwens Werner, ik heb uwen link naar, al met FB gasten en gastinnen gedeeld :wink:
sig nature

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Suzuki DR 650

Post by Werner »

I

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Suzuki DR 650

Post by laouen »

Werner wrote:Ik zie het al gebeuren : straks in N-Fr rondtoeren gechaperonneerd door een tweetal motordames :shock:

Bwah ... lijkt me al bij al nog geen zo'n slecht idee :blink:
jah zeg, het moest zo maar es gebeuren dat die dames beter uit de voeten kunnen dan jij... stel je voor zeg! :blink: :S :unsure: :P

maar g'hebt sjans, want ik heb hier ook beslist om dienen DRZ aan den haak te hangen. Als ik der niet met mijn Terra door geraak, blijf ik der vanaf :blush:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Suzuki DR 650

Post by Muug »

laouen wrote: Als ik der niet met mijn Terra door geraak, blijf ik der vanaf :blush:
Verstandige beslissing. Je komt tot een conclusie die ik eerder al gemaakt heb : op een gegeven moment beschik je over een motorfiets die zodanig goed is dat hij je in veel gevaarlijker situaties kan brengen dan jij aankunt. Mijn KTM is er ook zo eentje.

Laten we even het voorbeeld van de TomTom Twins nemen. :mrgreen: Doet nu gew?ldige dingen met de Rudy. Droomt ervan om een 690 te hebben. Maar ik voorzie dat dat beest zo griezelig goed is dat Double Tom zichzelf ??n van de komende jaren gaat terugvinden in onaangenaam gevaarlijke situaties. (no offense Tom ! ) Afin, da's speculatie natuurilijk, maar zeker geen onwaarschijnlijk scenario.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Suzuki DR 650

Post by laouen »

Muug wrote:
laouen wrote: Als ik der niet met mijn Terra door geraak, blijf ik der vanaf :blush:
Verstandige beslissing. Je komt tot een conclusie die ik eerder al gemaakt heb : op een gegeven moment beschik je over een motorfiets die zodanig goed is dat hij je in veel gevaarlijker situaties kan brengen dan jij aankunt. Mijn KTM is er ook zo eentje.
Ik ben in Wales eerder dit jaar vooral tot de conclusie gekomen dat ik niet van dat supertechnische zware offroad hou. En daar hebben we zelfs niet eens supertechnische zware offroad gereden toen. Maar ik hou gewoon niet van baggeren, sukkelen en de bijhorende vloeken en frustratie omdat ik mezelf om de 10 minuten tegenkom. En ja, met meer oefening zou dat allemaal beter gaan, maar die DRZ staat er het overgrote deel van het jaar werkeloos bij omdat ik gewoon geen goesting heb om ermee te rijden. En dan is dat maar weggegooid geld.

Dus ja, met die DRZ, ondanks het feit dat die lichter is dan de Terra, heb ik het gevoel dat ik me daarmee in gevaarlijkere situaties breng dan me lief is.

En wat ga ik dan met die Terra doen? Juist ja, baantjes waar ik met de DRZ liever weg blijf :blush: Maar daarvoor verwijs ik naar ons verslagje binnen een paar dagen :Pyndn:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Suzuki DR 650

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:Laten we even het voorbeeld van de TomTom Twins nemen. :mrgreen: Doet nu gew?ldige dingen met de Rudy. Droomt ervan om een 690 te hebben. Maar ik voorzie dat dat beest zo griezelig goed is dat Double Tom zichzelf ??n van de komende jaren gaat terugvinden in onaangenaam gevaarlijke situaties. (no offense Tom ! ) Afin, da's speculatie natuurilijk, maar zeker geen onwaarschijnlijk scenario.
En wat denk je dat de belangrijkste reden is dat er hier al niet lang geleden een 690 in de schuur komen staan is? :gieren:

Een aangepast muziekske dan maar?

Carmel wrote:Nothing good
Will come of this
Your kiss
Is wrong
Your eyes will never see me
Your arms will never hold me
I love you
You are in my dreams
Looking at me
Smiling at me
You are everywhere
Here where I turn, there where I stare
Idols like you and me
Should never give in
Ever give in
All that's left for us
Is starting again
And never give in
I love you, I need you
I miss you
I love you, I need you more and more
When we make love together
Skies will be blue
And birds will sing
Sweetly
Then world opinion must agree
I am meant for you
And you are made for me
But dreams, I live in dreams
Of looking at you
Smiling at you
I love you, I need you, I miss you
I love you, I need you more & more
Nothing good
Will come of this
Your kiss
Is wrong
Your eyes will never see me
Your arms will never hold me
Sorry Werner, deze liefdesverklaring is niet voor uw DR bedoeld! :wink:
Me gusta la moto, me gustas tu.

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Suzuki DR 650

Post by Werner »

laouen wrote:
Werner wrote:Ik zie het al gebeuren : straks in N-Fr rondtoeren gechaperonneerd door een tweetal motordames :shock:

Bwah ... lijkt me al bij al nog geen zo'n slecht idee :blink:
jah zeg, het moest zo maar es gebeuren dat die dames beter uit de voeten kunnen dan jij... stel je voor zeg! :blink: :S :unsure: :P [/i]



So what?
Ge moogt vooral niet denken dat ik me daar nog druk zou over maken - 25 jaar geleden misschien wel, maar nu niet meer hoor :wink:

Post Reply