D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by F M »

wwwimmm wrote:
F M wrote:Eindelijk! Veel plezier met de 3cilinder. :thumbsup:

Ondertussen kan ik ook volop genieten van zo een triple. Genieten van in de laagste tot in de hoogste toeren! :ricky:
Op tijd en stond nen triple, ik lust dat ook wel... :beer: :friday:

Blijkbaar de nieuwste hype: al die KTM-sissies die kiezen voor de degelijkheid, betrouwbaarheid en niet te evenaren soepelheid van een 3-cylinder.
:rayof:
:ricky:
Yep, dat is één van de redenen geweest om naar Triumph over te schakelen.

Let wel, puur wat motorrijden betreft was de KTM wel de betere !
I am confused. Oh no, maybe not!

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by pingu »

wwwimmm wrote:Tot spijt van wie 't benijdt, den SLR is al terug de deur uit. Na meer dan 9000 km zonder het minste probleem(tenzij wat barre kou tijdens de afgelopen maand februari), werd het tijd voor iets nieuws. Meer dan 3 maand wachten, maar de beloning is des te beter:
De juiste keuze! Een keuze voor meer plezier en (wat) minder comfort. Maar na 3 maand SLR voel je van dat laatste niks meer...
:sunny: :pom: :sweetheart:
Een XRt begot. 'k heb er twee weken geleden nog zo een witte staan begapen bij Verdeyen. Standaard al niet mis uitgerust, en ik zie nog flink wat extra opties hangen. Dat moet dus zo ongeveer een "full option" geval zijn? Qua prijs schiet dat geloof ik voorbij een (basis) Explorer! :shock:

Maar die 800 triple is echt wel een zalig moto'ke. Om eerlijk te zijn, moest ik nu een nieuwe (moeten) kopen, het zou waarschijnlijk terug een Tiger 800 zijn. Dat, of zo'n MT09 Tracer. Ook niet mis (maar dan kan ik de aangepaste vering niet herbruiken).

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Wipr »

Idd, de rear hugger zoals je dat benoemd is spuuglelijk maar maakt niet uit zoals je zegt.

Veel veilige km's gewenst!!! :thumbsup:

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by kirikoe »

Als er hier nog enen een witte tiger koopt kunnen we samen de franse vlag vormen

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Tom Thumper »

kirikoe wrote:Als er hier nog enen een witte tiger koopt kunnen we samen de franse vlag vormen
Die van Pingu is een witte, if I'm not mistaken.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by F M »

kirikoe wrote:Als er hier nog enen een witte tiger koopt kunnen we samen de franse vlag vormen
Of de nederlandse vlag als je de tigers op mekaar gooit. :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by pingu »

Tom Thumper wrote:
kirikoe wrote:Als er hier nog enen een witte tiger koopt kunnen we samen de franse vlag vormen
Die van Pingu is een witte, if I'm not mistaken.
You are not mistaken ;) Ttz, die is wit als ze net gewassen is, wat helaas niet zo heel veel voorvalt :oops: . Meestal is ze dus zo'n grijs-bruin achtig geval . Die van Davy is trouwens ook wit dacht ik.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Davy78 »

Yeps, hier ook een witte :)

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Dat begint hier meer en meer op een jungle te kijken met al die tijgers :thumbsup: , en de meeste hebben dan nog eens een aap op hun rug ook... :rayof:
Maar één ding staat wel vast: de oranje zijn veruit de snelste! :ricky:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by F M »

Omdat die het oranje merk het dichtst benaderen?
I am confused. Oh no, maybe not!

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

F M wrote:Omdat die het oranje merk het dichtst benaderen?
Je gaat die exclusieve Intens Orange kleur van de (snelste) Tiger toch niet gaan vergelijken met het alledaagse, doffe oranje van die Oostenrijkse rommel zeker? :bash:
Die KTM's zijn misschien wel wat vinniger/sneller op heel korte termijn, maar dan vooral onderweg van en naar de garage, tenminste als je die nog haalt… :blbl:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by F M »

wwwimmm wrote:
F M wrote:Omdat die het oranje merk het dichtst benaderen?
Je gaat die exclusieve Intens Orange kleur van de (snelste) Tiger toch niet gaan vergelijken met het alledaagse, doffe oranje van die Oostenrijkse rommel zeker? :bash: :
Met mijn kleurenblindheid zie ik toch het verschil niet :dontknow:
I am confused. Oh no, maybe not!

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Eindelijk. Dat rood laken is van tussen de ketting!

De (lelijke en niet goed passende )Powerbronze rear hugger is vervangen door een alu chain guard en een R&G hugger. Die combinatie mag blijven.

Image

:ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Muug »

wwwimmm wrote: Image
Mijn god, in het rood zijn ze nog lelijker ! :puke:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Tom Thumper »

wwwimmm wrote:Eindelijk. Dat rood laken is van tussen de ketting!

De (lelijke en niet goed passende )Powerbronze rear hugger is vervangen door een alu chain guard en een R&G hugger. Die combinatie mag blijven.

Image

:ricky:
Boven het achterwiel is er nog een stukske blijven hangen maar je bent in elk geval goed bezig.
Me gusta la moto, me gustas tu.

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Muug wrote:
Mijn god, in het rood zijn ze nog lelijker ! :puke:

Idd, rood ( het kleur van Ducati, de sossen en andere rommel) zou niet mooi zijn. Daarom heb ik ook voor INTENSE ORANGE gekozen. Mooier dan rood en vooral mooier dan een roze Fireblade… :w00t:

:ricky:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by OzzePaa »

wwwimmm wrote:
Muug wrote:
Mijn god, in het rood zijn ze nog lelijker ! :puke:

Idd, rood ( het kleur van Ducati, de sossen en andere rommel) zou niet mooi zijn. Daarom heb ik ook voor INTENSE ORANGE gekozen. Mooier dan rood en vooral mooier dan een roze Fireblade… :w00t:

:ricky:
Ja nogal wiedes : vollegens de testers van MR konde den XRt ook alleen maar in dat ... euuhhh soort van oranje krijgen, en ze vonden hem daarin afgrijselijk en bovendien toch niet je-dat-van-hét, in vergelijking met de KTM1050, F800GS, Soes V-Strom 1000 en de nieven AT : ze zetten 'm helemaal achter in dat rijtje :o :? :roll:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Muug »

wwwimmm wrote: Idd, rood ( het kleur van Ducati, de sossen en andere rommel) zou niet mooi zijn. Daarom heb ik ook voor INTENSE ORANGE gekozen. Mooier dan rood en vooral mooier dan een roze Fireblade…
intense orange verwarren met tomatterood, bordeaux verwarren met roze :?
Maar, er gaat me nu een licht op :idea:
Arme jongen, nu heb ik toch meelij met jou, :sweeet: dat je nooit hebt willen toegeven dat je kleurenblind bent! :o Arme kerel :whistling:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by zappa »

De achtergrond van je motofoto is te blauw/grijs, dat fiatje, die blauwe grassen, de tegelkes, dat bord...

Eigenlijk kan je beter je moto voor een rode auto of een sossenverkiezingsbord plaatsen om uw intens oranje beter tot zijn recht te laten komen :mrgreen: en liefst nog rekening houden met de gulden snede

;)
sig nature

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Harald »

Wel grappig.
hier wordt maar over 1/3 van de tittel door geboomd ...
Betekent dit dan dat 2/3 van de originele tittel stilzwijgend als waarheid wordt bevestigd?

Ik vind de kleur ni schoon, de beste ... dat weet ik ni, misschien voor u maar misschien niet voor mij.
De betrouwbaarste ... waarschijnlijk wel, uit eigen ervaring bevestig ik dat het een zeer betrouwbaar merk is (als de batterij niet leeg is :oops: )

Post Reply