KTM Duke 690

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: KTM Duke 690

Post by petervdc »

Wipr wrote:Ik heb in mei 1 fout gemaakt en toen gekocht omdat de Duke 1500€ goedkoper was dan de adventurer 1050 terwijl ik tijdens de testrit zoveel meer plezier had op de adventurer. Dus moraal van 't verhaal. Keuze motorfiets volledig laten afhangen van de keuze van je hart en niet je verstand. Althans voor mij
Idd.
Mss nu met de 1090 gaat de 1050 goedkoper worden ?
Keep going

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: KTM Duke 690

Post by wwwimmm »

Los van alle filosofische beschouwingen is dit een uitzonderlijk schoon okkazie! :thumbsup:

Tien jaar geleden zou hij reeds verkocht geweest zijn, mits uiteraard het gebruikelijke gepingel.
Mijn voorliefde voor één-cylinders(Duke 2(640), Pegaso, SLR…)steekt alweer efkes de neus aan het venster, maar ik heb aan mezelf en mijn directe omgeving beloofd dat er geen 2de, 3de of 4de brommer meer in huis komt. 't Zou dan elke morgen opnieuw een verscheurende keuze zijn...
't Is idd niet de ideale brommer voor de autostrade of om mee op reis te gaan, maar daar buiten is 't elke minuut genieten.
(met de SLR heb ik in 3 maand tijd 9000 km gereden, waarvan behoorlijk wat autostrade en op de koop toe tijdens een behoorlijk koude en natte periode. Dat helpt om aan de verleiding te weerstaan…)

Succes met de verkoop!
:ricky:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: KTM Duke 690

Post by Wipr »

wwwimmm wrote:Los van alle filosofische beschouwingen is dit een uitzonderlijk schoon okkazie! :thumbsup:

Tien jaar geleden zou hij reeds verkocht geweest zijn, mits uiteraard het gebruikelijke gepingel.
Mijn voorliefde voor één-cylinders(Duke 2(640), Pegaso, SLR…)steekt alweer efkes de neus aan het venster, maar ik heb aan mezelf en mijn directe omgeving beloofd dat er geen 2de, 3de of 4de brommer meer in huis komt. 't Zou dan elke morgen opnieuw een verscheurende keuze zijn...
't Is idd niet de ideale brommer voor de autostrade of om mee op reis te gaan, maar daar buiten is 't elke minuut genieten.
(met de SLR heb ik in 3 maand tijd 9000 km gereden, waarvan behoorlijk wat autostrade en op de koop toe tijdens een behoorlijk koude en natte periode. Dat helpt om aan de verleiding te weerstaan…)

Succes met de verkoop!
:ricky:
Dank u wwwimmm

@ Peter: 1050 zal verdwijnen of is al niet meer verkrijgbaar .

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM Duke 690

Post by Muug »

De 1090 is eigenlijk de 1050 maar dan met Euro4.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: KTM Duke 690

Post by Wipr »

Muug wrote:De 1090 is eigenlijk de 1050 maar dan met Euro4.
En 30pk meer

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: KTM Duke 690

Post by bompa »

Wipr wrote:
Muug wrote:De 1090 is eigenlijk de 1050 maar dan met Euro4.
En 30pk meer
Maar heb je al die pk's nodig :?: Als ik met mijne Tenere 660 op weg ben amuseer ik me gewoonlijk zeer goed met zijn 48 pk :grin: 'k heb moto's gehad met 165 pk , maar met mijne Tenere is het even plezant rijden vind ik ,'t is anders rijden , met mijne bandit 650 juist het zelfde , 'k weet zelfs nog niet hoeveel pk die heeft ,en 'k heb nog geen enkele pk gemist van mijn vorige meer pk moto's . :grin:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM Duke 690

Post by Muug »

neen, echt, ge hebt zoveel pk's niet nodig. En ze wél hebben en dan met al die riding modes er 100 afpitsen is eigenlijk heel erg huichelachtig 8-)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: KTM Duke 690

Post by F M »

Ach, ik was wel heel blij met die PK's in de Alpen of Vogezen. En ook heel blij dat ik ze naar 100 kon afpitsen in de gietende regen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: KTM Duke 690

Post by Stefke »

en ik ben blij met de 85pk van mijne GS, toch genoeg om een bandje af te rijden op pakweg 6000km... :roll:

maar verder was allen mijn eerste moto de enige die niet zo lang in huis bleef... :roll:
Suzuki GS500e (5000km gereden en verkocht)
NTV 650 (92000km en verkocht)
Pan European 1100 (74000km en verkocht)
GS 1150 (+-170000km en nog in huis)
Daytona 595 (10000km en nog in huis)
Sprint ST955i (werkpaard en na 271000km nog niet beu..)

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: KTM Duke 690

Post by TRooPER »

Stefke wrote:en ik ben blij met de 85pk van mijne GS, toch genoeg om een bandje af te rijden op pakweg 6000km... :roll:

maar verder was allen mijn eerste moto de enige die niet zo lang in huis bleef... :roll:
Suzuki GS500e (5000km gereden en verkocht)
NTV 650 (92000km en verkocht)
Pan European 1100 (74000km en verkocht)
GS 1150 (+-170000km en nog in huis)
Daytona 595 (10000km en nog in huis)
Sprint ST955i (werkpaard en na 271000km nog niet beu..)

Gij zou beter wat meer km's doen met uw moto's.
... :peepwall:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM Duke 690

Post by Muug »

Laat hem ne keer zijn woonwerkkms daar van af trekken 8-)

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: KTM Duke 690

Post by pingu »

Stefke wrote:en ik ben blij met de 85pk van mijne GS, toch genoeg om een bandje af te rijden op pakweg 6000km... :roll:

maar verder was allen mijn eerste moto de enige die niet zo lang in huis bleef... :roll:
Suzuki GS500e (5000km gereden en verkocht)
NTV 650 (92000km en verkocht)
Pan European 1100 (74000km en verkocht)
GS 1150 (+-170000km en nog in huis)
Daytona 595 (10000km en nog in huis)
Sprint ST955i (werkpaard en na 271000km nog niet beu..)
271000 ? Wow. Plaatst zo'n "50.000Km duurtest" van Motoplus toch in een ander perspectief... En dan te weten dat er modellekes zijn die zo'n 50.000Km niet geheel ongeschonden doorkomen...

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: KTM Duke 690

Post by vet on wheels »

pingu wrote:
Stefke wrote:en ik ben blij met de 85pk van mijne GS, toch genoeg om een bandje af te rijden op pakweg 6000km... :roll:

maar verder was allen mijn eerste moto de enige die niet zo lang in huis bleef... :roll:
Suzuki GS500e (5000km gereden en verkocht)
NTV 650 (92000km en verkocht)
Pan European 1100 (74000km en verkocht)
GS 1150 (+-170000km en nog in huis)
Daytona 595 (10000km en nog in huis)
Sprint ST955i (werkpaard en na 271000km nog niet beu..)
271000 ? Wow. Plaatst zo'n "50.000Km duurtest" van Motoplus toch in een ander perspectief... En dan te weten dat er modellekes zijn die zo'n 50.000Km niet geheel ongeschonden doorkomen...

Diene Sprint kan je eens aanbieden aan Moto73 ( Hollands Boekske), die maken reportages over moto`s die veel kms gedaan hebben (Marathon-motor noemen ze zo ene...)

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: KTM Duke 690

Post by Davy78 »

vet on wheels wrote:Diene Sprint kan je eens aanbieden aan Moto73 ( Hollands Boekske), die maken reportages over moto`s die veel kms gedaan hebben (Marathon-motor noemen ze zo ene...)
Ik zou er dan eerst een mooi rond getal van maken :)

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: KTM Duke 690

Post by Wipr »

Sold!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: KTM Duke 690

Post by zappa »

Wipr wrote:Sold!
bravo en nu iets anders ?
sig nature

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: KTM Duke 690

Post by Wipr »

zappa wrote:
Wipr wrote:Sold!
bravo en nu iets anders ?
Wellicht wel he ;)

Post Reply