Hij is inderdaad nog te koop, de advertentie is gisteren vervallen, daarmee dat ie verdwenen is. Stuur me maar een PM.
Paul
Toch niet door dat je eens met Husa 't parcoursje gereden hebt die keer ?Muug wrote: ↑08 May 2020 11:48 Vorig jaar in september gekocht met de bedoeling wat offroad-ritten te rijden en op off-roadvakantie te gaan, maar door tijdsgebrek zelfs geen 1000 km mee gereden. Een paar asfaltritten heb ik gedaan, meer niet.
Deze motorfiets van 2006 is technisch in zeer, zeer goede staat. Hij rijdt heel fijn, is dankzij de Powercommander een pak vinniger dan een doorsnee XT660R. Het heel soepele en trillingsarme motorblok laat probleemloos toe om120-140km/u te rijden in alle comfort. Topsnelheid is om en bij de 170km.u, wat gewoon fabuleus is voor een monocylinder. Moet je niet proberen met een ouwe XT of XR600.
Door zijn zeer uitgebreide uitrusting is hij perfect klaar om er wekenlang mee door Marokko of andere offroadlanden te reizen.
Een lijstje:
- OTR 2 in 1 uitlaat
- Laser Produro demper met verwijderbare db-killer
- OTR alu bodemplaat
- OTR Valdoppen op de assen voor- en achteraan
- Powercommander V met mapping van een erkende Yamaha garage (Felix n Jos in Beringen)
- K&N stage 1 uitwasbare luchtfilter
- Hyperpro progressieve binnenveren in de voorvork.
- "kousen" rond de vorkpoten ter bescherming
- Hilox powerled koplamp en standlicht (2600 lumen) (geeft écht veel licht!!!)
- LED pinkers met elektronisch gestuurde pinkrelais (relais is OEM Yamaha)
- Edge LED achterlicht met nummerplaat verlichting
- SW-motech middenbok
- Sw-motech voetsteunen
- Feling valbeugels
- Heel robuust kofferrek, voor drie Givi-koffers, kan perfect dienen om zadeltassen over te hangen
- Koso temperatuur meter met sensor op de koelvloeistof
- Twenty 28mm fatbar stuur – sterker en beter dan het origineel
- Met Aluminium verstevigde handkappen
- Titax instelbare rem- en koppelingshendel
- HEL stalen remleidingen voorrem én achterrem (DOT 5.1 remolie!)
- DIY zeer sterke alu tailtidy
- Met relais gestuurde contactdoos voor in de toekomst elektronica geschakeld bij te plaatsen.
Extra’s:
- Verhoogd windscherm van Givi
- Nieuwe set koppelingsplaten
- Nieuwe X-ring kettingset
- Een nieuwe set remblokjes
- Nieuwe binnenband voor achterwiel
- Twee paar spiegels
- Het originele stuur
- Originele bashplate
- De originele pinkers en achterlicht
Vraagprijs is 4250, licht bespreekbaar
(vanzelfsprekend geen onnozele biedingen....)
Fotootjes kan je hier bekijken.https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... ousPage=lr
Testrit natuurlijk mogelijk. Aan mijn KTM kan je toch niet ontsnappen.
Ja, sjans dat er nog ander besmettelijkheden rondwaren behalve Corona
Met veel emoties ontvangenMuug wrote: ↑08 Jun 2020 11:22
...
Kijk naar bvb die Ducati 900SS die denbullet heeft. Twee jaar heb ik er mee gereden. Dan een jaar niet ingeschreven. Het vierde jaar had ik er minder dan 500km mee gereden. Nooit ben ik er mee in de Ardennen geraakt. En wat een prachtige bolide toch. Zonde dat dat hier dan staat te staan. En ik ben nu nog steeds blij en opgelucht dat denbullet en Fé die motorfiets echt met zoveel goede zorgen omringen. In hun plaats ben ik daar trots op.