Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Post by Tom Thumper »

Mijn Givi Smart Clip is op zoek naar een nieuw stuur. De nieuwe telefoon van het baasje is te groot geworden voor de clip. Voor de vrienden hier op het forum is elk voorstel bespreekbaar. Laat maar iets weten als je interesse hebt. De goede verstaander zal wel begrepen hebben dat het exemplaar voor de kleine telefoons is, de M versie ofzo.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Post by F M »

Tom Thumper wrote: 23 Jul 2020 11:03 de M versie ofzo
Sorry, ik heb natuurlijk de FM-versie nodig. :whistling:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Post by Bij »

Tom,
is dat die S920M? dan kan ik eens kijken bij GIVI wat de afmetingen zijn.
(het zou dan wel meer voor op de fiets zijn :grin: )
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Post by Tom Thumper »

Bij wrote: 24 Jul 2020 21:15 Tom,
is dat die S920M? dan kan ik eens kijken bij GIVI wat de afmetingen zijn.
(het zou dan wel meer voor op de fiets zijn :grin: )
Ja, het is de S920M. Nu heb ik de indruk dat het voor op de fiets wel heel erg rubuust en groot is maar ja, jij mag natuurlijk op je fiets zetten wat je wilt.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Post by F M »

Tom Thumper wrote: 25 Jul 2020 11:38 Nu heb ik de indruk dat het voor op de fiets wel heel erg rubuust en groot is maar ja, jij mag natuurlijk op je fiets zetten wat je wilt.
Ook op de fiets moet dat goed vast zitten. En het is toch maar groot genoeg voor een medium grote smartphone, dus ik zie niet in waarom je dat niet op de fiets zou zetten.

Ik heb net vorige week een fietshouder gekocht voor mijn smartphone. Ik heb geen waterdichte gekocht, maar wel één met geïntegreerde powerbank waar ik de smartphone draadloos mee kan opladen.
2 weekends terug heb ik gemerkt dat de smartphone het geen hele dag toerfietsen (met begeleiding) volhoudt.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Post by Bij »

OK Tom,
ik wil dat ding wel. ik heb je een PB gestuurd voor de verdere afhandeling
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Givi Smart Clip heeft een nieuw stuur gevonden!

Post by Tom Thumper »

Deze voormiddag heeft Bij met zijn nieuwe en mega vette Guzzi de Smart Clip op het fonkelend nieuwe stuur gezet. Clip blij, Guzzi blij, Bij blij en ik blij. Weer wat meer blijheid in deze wereld. :ricky: :ricky: :ricky:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Post by Bij »

Tom,
Merci. De clip heeft ondertussen al een passing gedaan op de velo.
Die is dus ook blij :mrgreen:

het was een fijn ritje naar waar uw huis woont. (alleen een beetje verborgen :P )

Tot de volgende
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Post by OzzePaa »

Bij wrote: 07 Aug 2020 11:57 Tom,
Merci. De clip heeft ondertussen al een passing gedaan op de velo.
Die is dus ook blij :mrgreen:
het was een fijn ritje naar waar uw huis woont. (alleen een beetje verborgen :P )

Tot de volgende
Als ge dat na een paar keer voorbijrijden dan toch vindt, kunde daar inderdaad een goe zjatteke koffie krijgen hé ;) :thumbsup: :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Givi Smart Clip heeft een nieuw stuur gevonden!

Post by OzzePaa »

Tom Thumper wrote: 07 Aug 2020 11:51 Deze voormiddag heeft Bij met zijn nieuwe en mega vette Guzzi de Smart Clip op het fonkelend nieuwe stuur gezet. Clip blij, Guzzi blij, Bij blij en ik blij. Weer wat meer blijheid in deze wereld. :ricky: :ricky: :ricky:
Aha ! Gij hebdegij die Italiaanse Bella Donna dus al live kunnen aanschouwen 8-) ... Hebder ook opgezeten om te zien ofzu past ;) :mrgreen: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Givi Smart Clip heeft een nieuw stuur gevonden!

Post by Tom Thumper »

OzzePaa wrote: 08 Aug 2020 21:14 Aha ! Gij hebdegij die Italiaanse Bella Donna dus al live kunnen aanschouwen 8-) ... Hebder ook opgezeten om te zien ofzu past ;) :mrgreen: :lol:
Aanschouwen heb ik gedaan maar vragen of ik op die Italiaanse schone mocht zitten? Nee, mijn moeder heeft me ooit geleerd "dagge zoiet ni vraagt aan de mense". En als de mensen vragen "ofdagader is ni efkes wilt opzitte" moet je minstens 2 keer zeggen dat het niet moet en bij de derde keer mag je vriendelijk zeggen: "Ast ni geneert."
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Givi Smart Clip zoekt nieuw stuur

Post by Bij »

Pa,
just nief dan deelt ge da nog ni graag zenne :mrgreen: :mrgreen:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Post Reply