Gezocht: okkozje Garmin Zumo - welk model ?

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gezocht: okkozje Garmin Zumo - welk model ?

Post by Muug »

Gastjes,
Welke okkozje zou ik best kopen? Het is om tracks en routes te volgen. Want daar is die TT een ramp in.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Gezocht: okkozje Garmin Zumo - welk model ?

Post by F M »

Om tracks op het zicht te volgen zijn alle Zumo's goed. Om op een simpele manier op een route te geraken, zijn de oude 550 en 660 het best. Maar die zijn dus oud. Mits je de moeite wil doen om de hebbelijkheden van een 3xx of 5xx onder de knie te krijgen, zijn die ook geschikt.

Maar had jij niet een Montana of zoiets? Die moet dat tich ook kunnen?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Gezocht: okkozje Garmin Zumo - welk model ?

Post by Muug »

Garmin Oregon 600 of 650. Zeer goed spul. Maar het praat niet.
Ik wil geen oud spul, ik wil iets "recents". Wat de eventuele onhebbelijkheden betreft: ik ben flexibel.
Maar ik ben dus totaal niet mee met de modellen. Je spreekt van 3xx en 5xx? Dat zijn de voorgangers van de XT?

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Gezocht: okkozje Garmin Zumo - welk model ?

Post by F M »

590 en 595. De voorlopers van de XT. Dus de vorige topmodellen. Ik had de 590. Het grote nadeel voor mij was het zeer fletse scherm.

340 350, 390,... het model wat net onder de 590/595 zit. Iets kleiner van formaat. Qua werking wel heel gelijkaardig. De hogere nummers in de 3-reeks hebben wat meer specs. Maar vraag me geen details, die zou ik ook moeten opzoeken.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Gezocht: okkozje Garmin Zumo - welk model ?

Post by OzzePaa »

Op 2dehands staat een BMW Navigator 390 voor 199 Euros.
Met LifeTime Update voor de kaarten. Zeer goed scherm t.o.v de 590/595.
Die zou ik gerust zelf durven aanschaffen ... als er al geen 550, 340 en XT ter beschikking waren ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Gezocht: okkozje Garmin Zumo - welk model ?

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 06 Nov 2020 21:46 Op 2dehands staat een BMW Navigator 390 voor 199 Euros.
Met LifeTime Update voor de kaarten. Zeer goed scherm t.o.v de 590/595.
Die zou ik gerust zelf durven aanschaffen ... als er al geen 550, 340 en XT ter beschikking waren ;)
Allez de kwaliteiten van Garmin met het goede scherm van BMW? :thumbsup:
Dat zie ik wel zitten.
Is 199 realistisch of moet ik naar 150 euro proberen gaan?
Ik weet niet wat die dingen waard zijn, ik zie dat er momenteel maar één zo'n zoekertje is, dus prijzen kan ik niet vergelijken. :?

Ah, er zit in Oosterzele ook ene die zoiets aanbiedt. Da's op max een kwartier van hier. Ik zal zondag eens bellen.

Post Reply