Banden ,

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Banden ,

Post by bompa »

Banden gratis aftehalen ,Ze zijn nooit gebruikt ik heb toch geen slijk moto meer ,ik ben nu echt aan het oprommelen en ze staan daar toch maar, dus die ze komt halen mag ze gratis hebben, twinduro heb ik er op zien staan .

Image

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Banden ,

Post by Koeno »

'k denk dat het handig kan zijn mocht je de banden maat er ook bij zetten?

't zijn TKC 80 Twinduro banden?

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Banden ,

Post by bompa »

Koeno wrote: 07 Jan 2021 15:45 'k denk dat het handig kan zijn mocht je de banden maat er ook bij zetten?

't zijn TKC 80 Twinduro banden?
Ik zal is kijken, zet het er sevens op

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Banden ,

Post by Muug »

Ik zie op foto: 4 inch/18" Twinduro Continental.
Die band erachter kan ik niet lezen natuurlijk.
Koeno, 't is wel een beetje ver dat 'm woont: waar ze geen leem hebben maar zand. 8-) En neen, 't is niet aan de kust. :ugeek:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Banden ,

Post by Koeno »

Muug wrote: 07 Jan 2021 16:18 Koeno, 't is wel een beetje ver dat 'm woont: waar ze geen leem hebben maar zand. 8-) En neen, 't is niet aan de kust. :ugeek:
't was niet voor mij hoor ;-)
maar ik weet van andere fora dat bandenmaat vermelden altijd helpt :-)

ik ga er van uit dat dit banden waren die voor de Tenere bedoeld waren van Bompa, en die bandenmaat past sowieso niet op ne GS
Afstand is nooit een probleem.. Kan sinds een tijdje gratis rondrijden :p

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Banden ,

Post by bompa »

De maat is 4.00 - 18 / 64R [ TUBE- TYPE ] TKC 80 M-S dat staat er op , en bij mij past hij niet op mijne scrambler, dus die banden mogen gratis weg.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Banden ,

Post by bompa »

Koeno wrote: 07 Jan 2021 16:29
Muug wrote: 07 Jan 2021 16:18 Koeno, 't is wel een beetje ver dat 'm woont: waar ze geen leem hebben maar zand. 8-) En neen, 't is niet aan de kust. :ugeek:
't was niet voor mij hoor ;-)
maar ik weet van andere fora dat bandenmaat vermelden altijd helpt :-)

ik ga er van uit dat dit banden waren die voor de Tenere bedoeld waren van Bompa, en die bandenmaat past sowieso niet op ne GS
Afstand is nooit een probleem.. Kan sinds een tijdje gratis rondrijden :p
Als die band van den Tenere versleten was dan liet ik daar een andere opleggen ,die banden stonden in een hoekje in de garage en er niet meer
aan gedacht , en zo bleven ze staan ,op mijne scrambler zijn ze te groot want ze zijn volgens de uitleg ook goed op de baan ,maar ze passen niet.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Banden ,

Post by bompa »

Muug wrote: 07 Jan 2021 16:18 Ik zie op foto: 4 inch/18" Twinduro Continental.
Die band erachter kan ik niet lezen natuurlijk.
Koeno, 't is wel een beetje ver dat 'm woont: waar ze geen leem hebben maar zand. 8-) En neen, 't is niet aan de kust. :ugeek:
Dat is dezelfde ,twee achterbanden

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Banden ,

Post by duibhce Kaelann »

4in is wel vrij smal. Ik denk niet dat er veel motoren in het segment buiten enduro en cross nog zo'n smalle achterbanden hebben. Zelfs Pol zijne CRF is al 120mm breed.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Banden ,

Post by bompa »

duibhce Kaelann wrote: 07 Jan 2021 18:30 4in is wel vrij smal. Ik denk niet dat er veel motoren in het segment buiten enduro en cross nog zo'n smalle achterbanden hebben. Zelfs Pol zijne CRF is al 120mm breed.
Ik plaats ze hier maar, moest er iemand zijn die er iets mee kan doen, ze zijn niet duur he :grin: ze zijn gratis ,hadden ze op mijne scrambler gepast had ik ze daar opgelegd maar dat is 17" en die banden zijn 18

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Banden ,

Post by bompa »

De banden heb ik juist weg gegeven dus mag dicht , de banden zijn weg.

Post Reply