Jurabende part 2?

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Jurabende part 2?

Post by diskeletloetje »

k Willekik ook wel naar Wales hoor, maar daar door de moore gaan desteren met mijne Er5 dat zie ik niet zitten........
Aangezien ik gene cong? kan nemen maar wel 4/5den werk, passen volgende data voor mij:
Vertrekken aan mijn werk op vrijdag 23/4/2010 om 15.30 uuren terugkomen op di 27/4
Vertrekken aan mijn werk op vrijdag 7/5 om 15.30 uur en dan terug op dinsdag 11/5
Vertrekken op woe 12/5 om 12 uur of 10 uur als ik LO-uren kan wisselen met mijn collega en terug op zondag 16/5
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Raketman
Posts: 1260
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Jurabende part 2?

Post by Raketman »

Ik peins dat er daar wel genoeg asfalt ligt ook om schoon landschappekes te bewonderen Image ...
Nil volentibus arduum

User avatar
Blackbert
Posts: 3471
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Jurabende part 2?

Post by Blackbert »

Zeer zeker ligt daar genoeg asfalt. (ik ging nu niet ineens de helft van mijn verslagske afknippen h? Image )
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5080
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Jurabende part 2?

Post by F M »

Maar als je pas 's middags kunt vertrekken, zal het toch moeilijk worden om dezelfde dag nog in Wales aan te komen...
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3477
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Jurabende part 2?

Post by petervdc »

k Willekik ook wel naar Wales hoor, maar daar door de moore gaan desteren met mijne Er5 dat zie ik niet zitten........
Aangezien ik gene cong? kan nemen maar wel 4/5den werk, passen volgende data voor mij:
Vertrekken aan mijn werk op vrijdag 23/4/2010 om 15.30 uuren terugkomen op di 27/4
Vertrekken aan mijn werk op vrijdag 7/5 om 15.30 uur en dan terug op dinsdag 11/5
Vertrekken op woe 12/5 om 12 uur of 10 uur als ik LO-uren kan wisselen met mijn collega en terug op zondag 16/5
Moesten de leden van de Jura bende gewoon es samenkomen & de boel es bespreken ?
Bij Cotthem thuis ? Image
Keep going

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Jurabende part 2?

Post by fore »

Moesten de leden van de Jura bende gewoon es samenkomen & de boel es bespreken ?
Bij Cotthem thuis ? Image
agreed .... morgen, is't nog droog weer, dan kunnen we ondertussen nog wat in zijne zandbak komen spelen(bemoeien) ...
Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Jurabende part 2?

Post by Cotthem »

Ge krijgt dan allemaal een hamerke en een beitelke. Ik stel voor dat we de tdm gebruiken om de kruiwagens naar boven te trekken en fore, uw generatriske, ik bedoel silverwing kan voor de nodige stroom zorgen, dan moeten we geen onodige kabels trekken.
All? tis maar een gedacht h?.

Image

Efkes nie serieus nu, nekeer de koppen samensteken, want de periode zal er vlug zijn.
"...the path is the destination"

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Jurabende part 2?

Post by diskeletloetje »

Hierzie:
Een Doodleke om ons eerst eens te decideren waarheen....
Iedereen die eventueel mee wil gaan, mag zijn stem uitbrengen, ik heb al de eerder vernoemde voorstellen in de poll opgenomen.
Je kan ja, nee of eventueel stemmen.
link[url]
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: Jurabende part 2?

Post by Nickel »

Ik heb ook gestemd hoewel ik niet tot de jurabende behoor maar ge weet nooit dat de data passen en er nog mee kunnen of mogen h?. Het weekendje van een collegaforum waar we vorig jaar bij waren valt deze keer kompleet in de examenperiode van de kids in juni, dus daar moeten we passen.

Nickel

Edit oei der staan precies veel opties in het rood bij mij. Alles dat je geen voorkeur voor toont staat blijkbaar in het rood, ik heb dus enkel mijn voorkeuren aangeduid h? ik ben daarom niet tegen al de rest, ik lijk precies wel een extremist met al da rood Image En ge kunt da zelf niet meer veranderen dus ....
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Jurabende part 2?

Post by diskeletloetje »

Doe dat nog eens opnieuw als Nickel1 en ik verwijder de stem van Nickel... Image
Dat is wat men noemt democratie Image Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Raketman
Posts: 1260
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Jurabende part 2?

Post by Raketman »

Als-indien-stel da'k zou meegaan, dan toch ook liefst Wales. De rest ben ik nog maar vrij recentelijk geweest (Picardi?-Normandi? dees jaar, Eifel vorig jaar,...)
Nil volentibus arduum

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: Jurabende part 2?

Post by Nickel »

Doe dat nog eens opnieuw als Nickel1 en ik verwijder de stem van Nickel... Image
Dat is wat men noemt democratie Image Image
Is gebeurd. Bedankt

Is Vogezen of Zwarte woud ook geen optie of hebben jullie dat al te veel gedaan ? Image Zwisterland en Auvergne zijn toch redelijk wat kilometers voor een vierdaagse ?

Nickel
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Jurabende part 2?

Post by diskeletloetje »

Naar de Vogezen gaan we, indien we opnieuw meemogen van de Burgemeester en zijn Schepenen, normaal gezien tijdens het Pinksterweekend.
Zwarte Woud hadden we precies nog niet aan gedacht, ik heb enkel de plekken opgenomen in de poll die reeds eerder waren voorgesteld.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Jurabende part 2?

Post by fore »

Tskk ... mijnen tv ga nie breed genoeg zijn om al de mogelijke bestemmingen te 'pollen' ... Image

Ik stel voor dat we de kandidaat-bestemmingen een nummerke geven (1-20) en dan mag iedereen 3 pijltjes naar een darts-bord mikken ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Jurabende part 2?

Post by Cotthem »

Voila, mijn Rosse en ik hebben ook bollekes gekleurd.
"...the path is the destination"

User avatar
Blackbert
Posts: 3471
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Jurabende part 2?

Post by Blackbert »

Voila, mijn Rosse en ik hebben ook bollekes gekleurd.
En wat heeft ze beslist? Image

Image
grease up your baby for a ball on the hill

petervdc
Posts: 3477
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Jurabende part 2?

Post by petervdc »

Voila, mijn Rosse en ik hebben ook bollekes gekleurd.
En wat heeft ze beslist? Image

Image
Image Image
Keep going

petervdc
Posts: 3477
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Jurabende part 2?

Post by petervdc »

Oh ja.
Blijken dus nog mensen interesse te hebben om mee te gaan (behalve de bende van vorig jaar).

De "originele" jurabendeleden staan uiteraard open voor creatieve giften van de andere geinteresseerden om hun deelname goed te keuren Image Image Image Image Image
Keep going

Post Reply