Stuur gedrag na lange stilstand.. ligt niet aan de banddruk

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Stuur gedrag na lange stilstand.. ligt niet aan de bandd

Post by zappa »

et voila, volledig bedrag komt terug in mijne portemonee Image stukken + werkuur.

Ze konden er wel nie mee lachen Image Image wel drie keer gezegd dat zij nu voor lul staan, zo achter hunne rug ne mail sturen naar ktm Image foei stout meiske! Image Merk het aan de vervang moto Image cb500sport, mijn knie?n zitten hoger dan mijn zitvlak? en met handchoke Image , die ik uiteindelijk gevonden had BReeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! dacht al 't zakske van de stofzuiger is vol? Image

tja ze hadden het aan ktm gevraagd en 't was njet door de hoge km stand, en ik stuur ne mail en ze geven toe....Het stijf m'n tanden op elkaar gehouden, nie begonnen over hoe ik voor lul Image stond, al die tijd dat de moto rechtdoor als afwijking had Image

Nu mijn factuurkes in 't oog houden, hopelijk geen wraak? En anders de garantie loopt op zijn einde, koop geen extra 1 of 2 jaar garanie bij (zie daar weinig nut in?) en d'r zijn nog ktm garages in antwerpen bvb...
sig nature

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Stuur gedrag na lange stilstand.. ligt niet aan de bandd

Post by Raketman »

Allez, toch nog goedgekomen. Maar waarom ge daar nog gaat is mij toch een raadsel...Dat ze er verdorie zelf eens voor zorgen om niet voor lul te staan ! Da's de wereld op zijne kop h? Image ...
Nil volentibus arduum

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Stuur gedrag na lange stilstand.. ligt niet aan de bandd

Post by Tom Thumper »

Allez, toch nog goedgekomen. Maar waarom ge daar nog gaat is mij toch een raadsel...Dat ze er verdorie zelf eens voor zorgen om niet voor lul te staan ! Da's de wereld op zijne kop h? Image ...
Image
Maar dat heb ik je al eens gezegd!
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply