Wat een zalig landje toch

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Post by Muug »

ah,
zalig,
alles is normaal

" Vlaams regering verwerpt aanpassing verkeersreglement"

Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe (CD&V) reageert "verbaasd" op het negatieve advies van de Vlaamse regering op de nieuwe verkeersregels die hij wil doorvoeren.

"Ik ben verbaasd dat er een negatief advies komt op een consensustekst waar drie jaar aan gewerkt is samen met 27 partners waaronder ook de gewesten", aldus Schouppe in een reactie aan Belga.

De Vlaamse regering verwierp vrijdag de aanpassingen die staatssecretaris Etienne Schouppe wil doorvoeren aan het verkeersreglement. Het koninklijk besluit van Schouppe kreeg een negatief advies omdat er volgens de Vlaamse regering sprake is van "veelvuldige bevoegdheidsoverschrijdingen" en omdat het prijskaartje voor Vlaanderen aardig zou kunnen oplopen. De Vlaamse regering wil de de kwestie ook agenderen op het Overlegcomit? van de verschillende regeringen.

Staatssecretaris Schouppe reageert verrast op het negatieve Vlaamse advies. Hij stelt dat er drie jaar aan de tekst is gewerkt en dat door 27 partners, gaande van het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV) tot de mobiliteitsorganisaties en de gewesten. "Ik wil ook eerst kennis nemen van de punten van kritiek en argumenten van de Vlaamse regering alvorens ik de kritiek kan beoordelen", aldus Schouppe.

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Wat een zalig landje toch

Post by Blackbert »

[youtube:g2aa8ddo]http://www.youtube.com/watch?v=Ceg6NQKHd70[/youtube:g2aa8ddo]
grease up your baby for a ball on the hill

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Wat een zalig landje toch

Post by TRooPER »

ZALIG FILMKE !!!!!!! Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Wat een zalig landje toch

Post by petervdc »

ZALIG FILMKE !!!!!!! Image
yep !
Keep going

Post Reply