2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by Cotthem »

veel [color=#FF4000:21qdvt9w]SUPER[/color:21qdvt9w][/size:21qdvt9w]km's met uw Sonja Image enne proficiat zulle! Image Image

Maar ne keer een fotoke aub, want straks word ik te nieuwsgierig en sta voor uw deure Image


Mercie Image

awel, "the three ktm-a-teers" waren van plan om u een bezoekske te brengen Image . Na anderhalve dag Pepijn volgen Image Image , langs kleine baantjes Image , door werkzaamheden Image , door gravel Image en waarbij we bijna in mekaars gat zaten Image (danku Sonja Image voor uwen abs), wist Pepijn het plots niet meer Image . Hij herinnerde zich de baan niet meer Image , het zag er allemaal zo anders uit. Zijn onderste lipke begon zowaar te trillen Image en zijn oogskes werden vochtig Image . We hebben hem dan moeten troosten enzo We hebben je nog proberen bellen, want al ons zakdoeken had Pepijn vol gesnotterd en Natasja had alleen maar ne vitabis in zijn tanktaske gestoken, maar waarschijnlijk was je aan het werk. Bon, als kleine jochies op een grote bmx zijn we dan maar naar Doel gereden. Daar heb ik Pepijn praktisch moeten redden van de verdrinkingsdood, maar all?, we zijn dan ne grote sjokkomelk gaan drinken. In het terug naar huis rijden hebben we nog nen ouwe Z1000 opgescharreld en hebben we nog een koffietje gedronken op een wijs terraske.

Image
"...the path is the destination"

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by Cotthem »

de scharrel:

Image
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by Muug »

Image Welcome back, Cotthem Image

Image

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by Cotthem »

Image
"...the path is the destination"

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by Blackbert »

8-) Welcome back, Cotthem Image

Image
Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by zappa »

[
Mercie Image

awel, "the three ktm-a-teers" waren van plan om u een bezoekske te brengen Image . Na anderhalve dag Pepijn volgen Image Image , langs kleine baantjes Image , door werkzaamheden Image , door gravel Image en waarbij we bijna in mekaars gat zaten Image (danku Sonja Image voor uwen abs), wist Pepijn het plots niet meer Image . Hij herinnerde zich de baan niet meer Image , het zag er allemaal zo anders uit. Zijn onderste lipke begon zowaar te trillen Image en zijn oogskes werden vochtig Image . We hebben hem dan moeten troosten enzo We hebben je nog proberen bellen, want al ons zakdoeken had Pepijn vol gesnotterd en Natasja had alleen maar ne vitabis in zijn tanktaske gestoken, maar waarschijnlijk was je aan het werk. Bon, als kleine jochies op een grote bmx zijn we dan maar naar Doel gereden. Daar heb ik Pepijn praktisch moeten redden van de verdrinkingsdood, maar all?, we zijn dan ne grote sjokkomelk gaan drinken. In het terug naar huis rijden hebben we nog nen ouwe Z1000 opgescharreld en hebben we nog een koffietje gedronken op een wijs terraske.
a ! die gemiste oproep Image zat letterlijk op m'n paard ergens op ne ardeense heuvel talvend den bos.

Jah Pepijn sinds ge 't laatst bij mij was, had ik nog ne vtx, en kwam je met een deauville een chopperorloge brengen (waarvoor ik u nog steeds dankbaar ben heb daar toch half jaar plezier aan gehad, ware het niet dat ik het vast geplakt heb met ne sterke lijm en 't niet van de moto meer te krijgen was, ik zou 't op m'n paard monteren Image )



Maar sindsdien is er heel veel veranderd Image


Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by Theo »

[
Mercie Image

awel, "the three ktm-a-teers" waren van plan om u een bezoekske te brengen Image . Na anderhalve dag Pepijn volgen Image Image , langs kleine baantjes Image , door werkzaamheden Image , door gravel Image en waarbij we bijna in mekaars gat zaten Image (danku Sonja Image voor uwen abs), wist Pepijn het plots niet meer Image . Hij herinnerde zich de baan niet meer Image , het zag er allemaal zo anders uit. Zijn onderste lipke begon zowaar te trillen Image en zijn oogskes werden vochtig Image . We hebben hem dan moeten troosten enzo We hebben je nog proberen bellen, want al ons zakdoeken had Pepijn vol gesnotterd en Natasja had alleen maar ne vitabis in zijn tanktaske gestoken, maar waarschijnlijk was je aan het werk. Bon, als kleine jochies op een grote bmx zijn we dan maar naar Doel gereden. Daar heb ik Pepijn praktisch moeten redden van de verdrinkingsdood, maar all?, we zijn dan ne grote sjokkomelk gaan drinken. In het terug naar huis rijden hebben we nog nen ouwe Z1000 opgescharreld en hebben we nog een koffietje gedronken op een wijs terraske.
a ! die gemiste oproep Image zat letterlijk op m'n paard ergens op ne ardeense heuvel talvend den bos.

Jah Pepijn sinds ge 't laatst bij mij was, had ik nog ne vtx, en kwam je met een deauville een chopperorloge brengen (waarvoor ik u nog steeds dankbaar ben heb daar toch half jaar plezier aan gehad, ware het niet dat ik het vast geplakt heb met ne sterke lijm en 't niet van de moto meer te krijgen was, ik zou 't op m'n paard monteren Image )



Maar sindsdien is er heel veel veranderd Image


Image
En om die veranderingen te laten zien toon je ons een foto van je achterwerk? Image

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by petervdc »

En om die veranderingen te laten zien toon je ons een foto van je achterwerk? Image
Mo Theo toch, op wat ben jij weeral gefocussed ?
Image
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by laouen »

En om die veranderingen te laten zien toon je ons een foto van je achterwerk? Image
Mo Theo toch, op wat ben jij weeral gefocussed ?
Image
neenee, den theo is op verlof geweest en helemaal uitgeslapen Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by Theo »

Ik denk dat het de schuld van de fotograaf is.
Er is ook niks mis met het gefotografeerde object, dus blijf maar posten..... Image

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by duibhce Kaelann »

Gisteren was 'm met de KTM aan het rondkarren en hij zag er nog niet uit alsof hij de wanhoop nabij was. Dus voorlopig lijkt diene moto toch te bevallen. Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by Cotthem »

Gisteren was 'm met de KTM aan het rondkarren en hij zag er nog niet uit alsof hij de wanhoop nabij was. Dus voorlopig lijkt diene moto toch te bevallen. Image
Ik had wel ewa meer power verwacht van zo ne KTM




Image Image


Efkes serieus: I love my Sonja. 140km ottostraad kroesen zonder te moeten vechten tegen de wind Image of zorgen te maken dat ge uw beestje overbelast Image , nen afgebrokkelden bosweg met de vingers in de neus Image , bochtjes pikken zonder ene keer, behalve dienen ene keer dan Image (sorry FM) een sluitspier te veroeren... Image
"...the path is the destination"

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by petervdc »

Ik had wel ewa meer power verwacht van zo ne KTM
Euh, kzou toch voorzichtig zijn als je de gas opendraait in een bocht... Image

Edit : er stond dus een smiley achter, oef...
Keep going

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: 2 grote KTM vraagskes, met kleine onderverdelingskes

Post by Cotthem »

Bebouwde kom = vizier omhoog en da helpt....toch.....een beetje.... Image
"...the path is the destination"

Post Reply