Zijn hier eigenlijk mensen die geen Allroad rijden?

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Zijn hier eigenlijk mensen die geen Allroad rijden?

Post by duibhce Kaelann »

Vandaag rijden wij in elk geval geen off-road. Dagje recup na wat onweer en enkele dagen veel regen.
En morgen gaat er ook een deel van onze geplande off-road sneuvelen. Het mooie stuk gravel over durmitor dat we al sinds onze passage vorig jaar wilden doen is eind vorige zomer zo goed als volledig geasfalteerd...
Maar gelukkig zijn er nog wel wat andere paadjes te doen hier in de buurt.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zijn hier eigenlijk mensen die geen Allroad rijden?

Post by fore »

Image ... ik zal maar zwijgen zeker ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Ikke, eeuuh, wij bedoel ik

Post by Theo »

Hier zijn 4 motoren in huis: ik heb een Deauville en een Revere, mijn echtgenote een CBf600 en mijn dochter een SV650 met kuip.
Allroad? Waarom? omdat ik anders niet met de rest mee kan rijden? Awel dan rijdt ik wel alleen. VOor mij geen probleem.
Ik ben tevreden over de Deauville (behalve wat betreft de power), over de Revere (behalve wat betreft vering, maar dat wordt met de revisie van deze zomer opgelost. Mijn echtgenote is tevreden over haar CB en de dochter is tevreden over de SV.

Post Reply