Uit wat je hier schrijft, zou ik durven opmaken dat je met de RT "aan Het Tempo" reed, Frans ... ... mee de KTM sjezen tot aan den bocht, erdoor pruttelen, en vanhaar sjezenF M wrote: .......
En toch klinkt het misschein raar: ik heb het gevoel dat ik beter reed met de RT dan met de KTM. Nu is het meer: afremmen voor de bocht, redelijk braafjes door de bocht, en dan het gas weer open. Met de RT gaf het bochtenwerk meer voldoening. Misschien ben ik de KTM nog niet genoeg gewoon ?
1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
-
- Posts: 367
- Joined: 23 Oct 2009 11:09
.
2 dingen : filmke met 'nKTM Adventure :
http://demotorsite.be/nieuws/dirty-fun- ... -adventure
en waardeverlies van GS van 15.000? 8 jaar/50.000 km geleden : nu 6400 gekregen , ben tevreden...
http://demotorsite.be/nieuws/dirty-fun- ... -adventure
en waardeverlies van GS van 15.000? 8 jaar/50.000 km geleden : nu 6400 gekregen , ben tevreden...
.
Ik zal niet zo gauw een nieuwe moto kopen. Veel te duur en ik krijg daar niks van terug. Een goedkoop tweedehandsje, daar kunt ge nog's eens wel eens een slag mee slaan. 2 jaar probleemloos mee rijden en verkopen aan ongeveer dezelfde prijs. Met duurdere modelleks wordt dat moeilijk.
Mijne ST1100 indertijd gekocht voor 7500, 74000km probleemloos mee gereden en verkocht voor 5000 euro. Ik kon daar wel mee leven. Mijne GS500 gekocht voor 2000 en een half jaar later verkocht voor 2250.
Mijne ST1100 indertijd gekocht voor 7500, 74000km probleemloos mee gereden en verkocht voor 5000 euro. Ik kon daar wel mee leven. Mijne GS500 gekocht voor 2000 en een half jaar later verkocht voor 2250.
.
Ik heb ook nog nooit een nieuwe moto gekocht, hoor. De KTM was een jaar oud toen ik hem kocht. Voor 13.000 euro. Die 20.000 euro is de nieuwwaarde.
Een wat oudere 2dehands is qua kosten inderdaad het beste. Maar anderzijds ben ik ook altijd aangetrokken door het nieuwe, nieuwe snufjes, comfortitems...
Een wat oudere 2dehands is qua kosten inderdaad het beste. Maar anderzijds ben ik ook altijd aangetrokken door het nieuwe, nieuwe snufjes, comfortitems...
I am confused. Oh no, maybe not!
.
SjacheraarStefke wrote:Ik zal niet zo gauw een nieuwe moto kopen. Veel te duur en ik krijg daar niks van terug. Een goedkoop tweedehandsje, daar kunt ge nog's eens wel eens een slag mee slaan. 2 jaar probleemloos mee rijden en verkopen aan ongeveer dezelfde prijs. Met duurdere modelleks wordt dat moeilijk.
Mijne ST1100 indertijd gekocht voor 7500, 74000km probleemloos mee gereden en verkocht voor 5000 euro. Ik kon daar wel mee leven. Mijne GS500 gekocht voor 2000 en een half jaar later verkocht voor 2250.
.
Hij is terug in mijn garage. MSC ge?nstalleerd (nog niet uitgeprobeerd ), nieuwe ketting , spaak aangetrokken, klein onderhoud, veeeel geld kwijt. :bleiten:
Onder garantie: nieuwe zijstandaard en middenbok ( ), starter van de 1290. Starten gaat nu als een fluitje van een cent, waar ik voorheen moest zorgen voldoende gas bij te geven.
Batterij is niet vervangen, werd nog goed doorgemeten. Ga ik toch in het oog houden.
Onder garantie: nieuwe zijstandaard en middenbok ( ), starter van de 1290. Starten gaat nu als een fluitje van een cent, waar ik voorheen moest zorgen voldoende gas bij te geven.
Batterij is niet vervangen, werd nog goed doorgemeten. Ga ik toch in het oog houden.
I am confused. Oh no, maybe not!
mlk?ipug?yvibmo!?t)fuop7
hoeveel kost ne nieuwen 1190 volgens u Effem
20.000 is der wat over zeker...
20.000 is der wat over zeker...
jommo... nagommenegank...
mlk?ipug?yvibmo!?t)fuop7
Kpeis dat em de euro's met de kilometers verwisseld heeft Anders is het ene met hand gefileerde noppenbanden
Ashetmorvooruitgaat!
En toch is het zo
EDIT: ondertussen zijn de prijzen iets gedaald. Met de Powerparts configurator (schone naam ) kom ik nu uit op 19.384,11 EUR. Met nog extra binnentassen voor de koffer zal ik toch in de buurt van de 20.000 euro uitkomen.
EDIT bis: ik was de schijnwerpers vergeten : 19.813,66 EUR is de prijs volgens de site.
I am confused. Oh no, maybe not!
En toch is het zo
Tkostbegorieallemaalveelcenten...ge hebt gelijk hoor FM. De prijs loopt al snel op als je je speeltje wat wil pimpen Tweedehands zijn er bovendien ook nog niet veel accesoires te vinden, dus is het ofwel betalen ofwel geduld oefenen op een promotie van KTM. Ik heb zo mijn 990 voor 12500 eurokes, met travel pack gekocht, maar ja, dat is een totaal ander machien natuurlijk.
Ashetmorvooruitgaat!
kfjohv
Azoe Klik ... :pijlr: of toch nog ne blauw-witte Williams 1150 :schieten:susse wrote:jawadde Effem, daar hangt nen halve catalogus op zeker
is idd allemaal beestig duur
enfin
deze blijft nog heel efkes, dan mag hij ook de deur uit
..............................:denk:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
kfjohv
:SF M wrote:Aha, woensdagmorgen vertrekken we . En waar staat de KTM ? Bij Motocare...
hopelijk geraakt hij op tijd klaar
Voor de volgende misschien toch maar es nen betrouwbare japanner overwegen?
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be