1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

.

Post by OzzePaa »

F M wrote: .......

En toch klinkt het misschein raar: ik heb het gevoel dat ik beter reed met de RT dan met de KTM. Nu is het meer: afremmen voor de bocht, redelijk braafjes door de bocht, en dan het gas weer open. Met de RT gaf het bochtenwerk meer voldoening. Misschien ben ik de KTM nog niet genoeg gewoon ?
Uit wat je hier schrijft, zou ik durven opmaken dat je met de RT "aan Het Tempo" reed, Frans ... :book: :rayof: :headbang: ... mee de KTM sjezen tot aan den bocht, erdoor pruttelen, en vanhaar sjezen :mrgreen: :wink: :ricky: :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

.

Post by petervdc »

F M wrote:Wel, voor die van mij kreeg ik na 2 jaar en 28.000 km inderdaad ook nog de helft.
Maw 8000euro ongeveer ? Jadadde, ferme prijsvermindering h?... 28cent per km dus, gewoon aankoop, zonder onderhoud of benzine.
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

.

Post by F M »

Neen, 10.000. Met alle opties komt de nieuwprijs van mijn KTM net boven de 20.000 euro uit.
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

.

Post by petervdc »

F M wrote:Neen, 10.000. Met alle opties komt de nieuwprijs van mijn KTM net boven de 20.000 euro uit.
Wow, ferm bedrag... dat zijn bijna gs-bedragen.
Met auto's is dat ook zo h?, waardeverlies na 1 of 2 jaar, amai mijn voeten.
Keep going

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

.

Post by vet on wheels »

2 dingen : filmke met 'nKTM Adventure :

http://demotorsite.be/nieuws/dirty-fun- ... -adventure :blink:

en waardeverlies van GS van 15.000? 8 jaar/50.000 km geleden : nu 6400 gekregen , ben tevreden... :wink:

User avatar
Stefke
Posts: 2915
Joined: 19 Oct 2009 20:28

.

Post by Stefke »

Ik zal niet zo gauw een nieuwe moto kopen. Veel te duur en ik krijg daar niks van terug. Een goedkoop tweedehandsje, daar kunt ge nog's eens wel eens een slag mee slaan. 2 jaar probleemloos mee rijden en verkopen aan ongeveer dezelfde prijs. Met duurdere modelleks wordt dat moeilijk.

Mijne ST1100 indertijd gekocht voor 7500, 74000km probleemloos mee gereden en verkocht voor 5000 euro. Ik kon daar wel mee leven. Mijne GS500 gekocht voor 2000 en een half jaar later verkocht voor 2250. :beer:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

.

Post by F M »

Ik heb ook nog nooit een nieuwe moto gekocht, hoor. De KTM was een jaar oud toen ik hem kocht. Voor 13.000 euro. Die 20.000 euro is de nieuwwaarde.

Een wat oudere 2dehands is qua kosten inderdaad het beste. Maar anderzijds ben ik ook altijd aangetrokken door het nieuwe, nieuwe snufjes, comfortitems... :lipsrsealed2:
I am confused. Oh no, maybe not!

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

.

Post by Gunter »

Stefke wrote:Ik zal niet zo gauw een nieuwe moto kopen. Veel te duur en ik krijg daar niks van terug. Een goedkoop tweedehandsje, daar kunt ge nog's eens wel eens een slag mee slaan. 2 jaar probleemloos mee rijden en verkopen aan ongeveer dezelfde prijs. Met duurdere modelleks wordt dat moeilijk.

Mijne ST1100 indertijd gekocht voor 7500, 74000km probleemloos mee gereden en verkocht voor 5000 euro. Ik kon daar wel mee leven. Mijne GS500 gekocht voor 2000 en een half jaar later verkocht voor 2250. :beer:
Sjacheraar :ricky:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

.

Post by F M »

Hij is terug in mijn garage. MSC ge?nstalleerd (nog niet uitgeprobeerd :unsure: ), nieuwe ketting , spaak aangetrokken, klein onderhoud, veeeel geld kwijt. :bleiten:

Onder garantie: nieuwe zijstandaard en middenbok ( :dontknow: ), starter van de 1290. Starten gaat nu als een fluitje van een cent, waar ik voorheen moest zorgen voldoende gas bij te geven.

Batterij is niet vervangen, werd nog goed doorgemeten. Ga ik toch in het oog houden.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

.

Post by zappa »

waddade dan wel uitgestoken mee uwen zijpikkel en middenbok? :shock:

sjah, veel geld kwijt, rij ne keer mee uwen moto 't sop binnen, dan zijde veel nutteloos geld kwijt :mrgreen: (kweet tes duur, maar 't blijft te leutig om het te laten, dat motorrijden) .
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

.

Post by F M »

zappa wrote:waddade dan wel uitgestoken mee uwen zijpikkel en middenbok? :shock:
.
Niks. Maar die worden standaard bij elke 1190 vervangen. Ik weet niet waarom; er zal wel iets slecht aan geweest zijn ?
I am confused. Oh no, maybe not!

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

mlk?ipug?yvibmo!?t)fuop7

Post by susse »

hoeveel kost ne nieuwen 1190 volgens u Effem :?:
20.000 is der wat over zeker... :w00t:
jommo... nagommenegank...

Iefke
Posts: 99
Joined: 09 May 2014 18:13

mlk?ipug?yvibmo!?t)fuop7

Post by Iefke »

Kpeis dat em de euro's met de kilometers verwisseld heeft :smash: Anders is het ene met hand gefileerde noppenbanden :blbl:
Ashetmorvooruitgaat!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

En toch is het zo

Post by F M »

KTM_Modelcalculator.pdf
Susse, als ik de prijzen op de site van KTM reken, en ik tel alle opties erbij die op mijn moto zitten, kom ik zelfs boven de 20.000 uit. Maar ik hou daarbij natuurlijk geen rekening met kortingen. Mogelijk heeft de eerste eigenaar minder betaald. Ik heb zijn aankoopfactuur niet gezien.

EDIT: ondertussen zijn de prijzen iets gedaald. Met de Powerparts configurator (schone naam :wink: ) kom ik nu uit op 19.384,11 EUR. Met nog extra binnentassen voor de koffer zal ik toch in de buurt van de 20.000 euro uitkomen.

EDIT bis: ik was de schijnwerpers vergeten : 19.813,66 EUR is de prijs volgens de site.
I am confused. Oh no, maybe not!

Iefke
Posts: 99
Joined: 09 May 2014 18:13

En toch is het zo

Post by Iefke »

Tkostbegorieallemaalveelcenten...ge hebt gelijk hoor FM. De prijs loopt al snel op als je je speeltje wat wil pimpen :pom: Tweedehands zijn er bovendien ook nog niet veel accesoires te vinden, dus is het ofwel betalen ofwel geduld oefenen op een promotie van KTM. Ik heb zo mijn 990 voor 12500 eurokes, met travel pack gekocht, maar ja, dat is een totaal ander machien natuurlijk.
Ashetmorvooruitgaat!

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

kfjohv

Post by susse »

jawadde Effem, daar hangt nen halve catalogus op zeker :?:

is idd allemaal beestig duur
enfin
deze blijft nog heel efkes, dan mag hij ook de deur uit
jommo... nagommenegank...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

kfjohv

Post by OzzePaa »

susse wrote:jawadde Effem, daar hangt nen halve catalogus op zeker :?:

is idd allemaal beestig duur
enfin
deze blijft nog heel efkes, dan mag hij ook de deur uit
Azoe :blink: Klik ... :pijlr: :?: :mrgreen: :whistling: :wink: of toch nog ne blauw-witte Williams 1150 :schieten: :?:
..............................:denk:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

kfjohv

Post by F M »

susse wrote:jawadde Effem, daar hangt nen halve catalogus op zeker :?:
De ganse !
susse wrote:deze blijft nog heel efkes, dan mag hij ook de deur uit
Te veel miserie mee gehad ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

kfjohv

Post by F M »

Aha, woensdagmorgen vertrekken we . En waar staat de KTM ? Bij Motocare... :skull:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

kfjohv

Post by laouen »

F M wrote:Aha, woensdagmorgen vertrekken we . En waar staat de KTM ? Bij Motocare... :skull:
:S :confused:

hopelijk geraakt hij op tijd klaar

Voor de volgende misschien toch maar es nen betrouwbare japanner overwegen?
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply