Fore
Fore
... too much informationpetervdc wrote:Hij zei "goed"fore wrote:'k zal't U woensdag vertellen in Engeland ...petervdc wrote: Fore, oe ist ??
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Fore
Allee bon .. 'k zal dees maar gebruiken als 'intro' ...tandwieleke wrote:Hoe zou het met de fore zijn?
Met de Fore is't dus goed. De'r zijn een paar hobby's (bezigheden) bijgekomen, en het aantal uren/dag stijgt niet proportioneel ... helaas.
'k zat de laatste tijd nogal veel te toeren bij onze noorderburen (dijkje rijden ... :zotteke: )
Scooter-gewijs blijf ik volharden in de boosheid. Ik heb in November ne nieuwe okkazie .... terug nen SW (den 3e al).
De foremobiel 2.1 ging naar ze'n 100k km's en moest een GROOT onderhoud krijgen. (-1000 euro). 'k kreeg een intresseant aanbod voor deze SWT 600 (SilverWing laatste model) ... met functionele accessoires en een deftige overnameprijs voor de 2.1.
(nieuw model = nieuw versienummer => foremobiel 3.0 ... )
voor 3000 euro heb ik een nief masjien onder m'n billen en na 10k km bevalt hij (zoals de anderen) perfect. Alleen die winterbanden ... daar wil ik ASAP vanaf ... :sick:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...
Fore
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...