Firefox is mij aan 't kl***tn

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by OzzePaa »

den Bullet wrote:
duibhce Kaelann wrote:
Borniet wrote:Google thanks you for all your data! #usechrome
En daarom bestaan Chromium, Torch en SRWare Iron :smash:
Of Yandex :?:
Derjust ginstalleerd Opt eerste zicht toch :thumbsup: :headbang: :luvjoe: :!: :wav:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11779
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Muug »

Borniet wrote:daarna naar huis slalommen
dat doet mij denken aan ne motard die ik vorige week in de file bezig zag.... van zodra die begon te filefilteren begon die ne minislalom te doen, kilometers aan een stuk zat die heen en weer te zwieberen, enige reden die ik kan verzinnen is dat hij ergens gelezen heeft dat een bewegend object gemakkelijker waarneembaar is (wat ook wel klopt, maar mij niet echt van toepassing lijkt op die manier...) Ik zeg u, dat was een zeer raar zicht.

Maar goed, gij moogt morgen proberen, de rest is er nu al mee bezig. :mrgreen:

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by den Bullet »

Muug wrote:..., enige reden die ik kan verzinnen is dat hij ergens gelezen heeft dat een bewegend object gemakkelijker waarneembaar is (wat ook wel klopt, maar mij niet echt van toepassing lijkt op die manier...)
...
En toch iet of wat van toepassing; de lichtbundel doen bewegen in de achteruitkijkspiegels van otto's werkt (meestal) :wink:

Koeno
Posts: 3207
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Koeno »

Muug wrote:Allez, den Bas is te simpel. :mrgreen: Probeer ne keer mij. :P Wie mij ?cht kent gaat wellicht wel wat gerief vinden, maar Borniet mag misschien ne keer een poging wagen?
Ik kan je straks bellen op je gsm (als het nummer nog klopt).
en je adres vond ik (en niet iets dat je zelf gestuurd hebt).

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by F M »

Borniet wrote:
OzzePaa wrote:Owkeej ... jullie zijn dus ook efkes kurieus geweest :mrgreen: Heb je het filmke al gevonden waar Bas de weg naar huis voorrijdt na een tankbeurt :wink: :?: In de straat zelf kun je niet kijken want Google Streetview is daar niet doorgereden ... of misschien op verzoek van de bewoners verwijderd. en verder "schut" ik "up" :lipsrsealed2:
LOL!!! Zalig subtiel!!! ;-)
Zelfs hun voorkeure nva n partijen zou je ergens kunnen vinden.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11779
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Muug »

Koeno wrote:
Muug wrote:Allez, den Bas is te simpel. :mrgreen: Probeer ne keer mij. :P Wie mij ?cht kent gaat wellicht wel wat gerief vinden, maar Borniet mag misschien ne keer een poging wagen?
Ik kan je straks bellen op je gsm (als het nummer nog klopt).
en je adres vond ik (en niet iets dat je zelf gestuurd hebt).
ik sta bvb in de witte gids, da's een feit, en hier en daar op zoekertjes met een gsmnr bvb ook wellicht

Koeno
Posts: 3207
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Koeno »

Muug wrote:
Koeno wrote:
Muug wrote:Allez, den Bas is te simpel. :mrgreen: Probeer ne keer mij. :P Wie mij ?cht kent gaat wellicht wel wat gerief vinden, maar Borniet mag misschien ne keer een poging wagen?
Ik kan je straks bellen op je gsm (als het nummer nog klopt).
en je adres vond ik (en niet iets dat je zelf gestuurd hebt).
ik sta bvb in de witte gids, da's een feit, en hier en daar op zoekertjes met een gsmnr bvb ook wellicht
Oh, kheb het simpelder gehouden hoor ;)
Alle info op 1 plaats...

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2920
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by duibhce Kaelann »

F M wrote:Zelfs hun voorkeure nva n partijen zou je ergens kunnen vinden.
en de nummerplaat van de CBR, de namen van de kinderen, de verjaardag van Bas, ...
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by F M »

duibhce Kaelann wrote:de verjaardag van Bas, ...
Da's wel heel simpel, die staat hier in zijn profiel. :roll:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by OzzePaa »

duibhce Kaelann wrote:
F M wrote:Zelfs hun voorkeure nva n partijen zou je ergens kunnen vinden.
en de nummerplaat van de CBR, de namen van de kinderen, de verjaardag van Bas, ...
... en van den andere brommer, iets met schaken, fottoke van Marreke met paard, zoon stoer op de CBR, ...
Maar jongens, da's is toch geen wereldschokkend nieuws ... onze ondertussen befaamde forummers hebben daar allemaal geen probleem mee als Bas zelf hier de URL voor z'n webcam plaatst met een blik op de achtertuin, toch :?: ... :wink: :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11779
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Muug »

Let wel, Marreke wist dat wel niet eh, dat al die gegevens zomaar openbaar voor 't grijpen liggen. Ik denk dat er iemand thuis op zijn donder gaat krijgen. :wink:

Koeno
Posts: 3207
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Koeno »

Ik moet wel eerlijk zijn, Bas is gemakkelijker op te sporen als Marian, maar aangezien ze een koppel zijn..

Bas heeft wel nog goeie muziek smaak (Dire Straits) en heeft groot gelijk over winterbanden.
Enkel het James Blunt ding kan ik hem geen gelijk in geven, die vind ik zo goed niet zingen.

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by F M »

Koeno wrote: Bas ... heeft groot gelijk over winterbanden.
Vind jij dan ook dat 1 set all season banden beter is dan een set winter- en een set zomerbanden ?
I am confused. Oh no, maybe not!

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by the riding man »

Ik kan met volle zekerheid zeggen dat jullie van mij niks vinden waarvan ik niet wilde dat iedereen het wist. Zo kan je vinden dat ik verhuisd ben van Duffel naar Bredene, met welke moto's ik rij en nog een hoop over interesses enzo. Mijne volledige naam en mailadres heb ik ook wel eens vermeld nav een forumrit zodat ze mij konden contacteren. Maar adres ga je nooit kunnen vinden. Zelfs niet via foto's van mijn moto's want ik let daar altijd ten stelligste op dat ik zodanig foto's maak dat mijn plak niet leesbaar is. Met uitzondering van foto's die ikzelf niet gemaakt heb, maar daar controleer ik op en vraag dan de plaatser deze aan te passen indien nodig. Ook facebook hou ik zeer beperkt en er komen enkel mensen op die ik ken en vertrouw. Nen bak bier voor diegene die achter mijn adres kan komen!!! Geef maar eens mijn naam + gemeente in in google: dan kom je uit op Nukkerstraat xx. Peut, niet juist! :blbl:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Borniet »

Muug wrote:
Borniet wrote:daarna naar huis slalommen
dat doet mij denken aan ne motard die ik vorige week in de file bezig zag.... van zodra die begon te filefilteren begon die ne minislalom te doen, kilometers aan een stuk zat die heen en weer te zwieberen, enige reden die ik kan verzinnen is dat hij ergens gelezen heeft dat een bewegend object gemakkelijker waarneembaar is (wat ook wel klopt, maar mij niet echt van toepassing lijkt op die manier...) Ik zeg u, dat was een zeer raar zicht.
Ja, zo zie ik er soms ook al wel eens door de file gaan... Heb het me ook al afgevraagd waarom. Inderdaad, het bewegend object, duidelijker uit de massa van auto's uitspringen? Of misschien een kwestie van de baan breed willen maken door de automobilisten uiteen te drijven? Geen idee :-)

Mijn slalommen speelt zich vooral af op het stukje Wetstraat en Beliard hier in Brussel, ik noem het ook al wel eens "Wetstraatsurfen". Vorig jaar kwam ik er een paar keer aan gelijk met een SuperDuke, die deed elk licht op de wetstraat met stoppie en wheelie :-)

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Borniet »

Muug wrote:Allez, den Bas is te simpel. :mrgreen: Probeer ne keer mij. :P Wie mij ?cht kent gaat wellicht wel wat gerief vinden, maar Borniet mag misschien ne keer een poging wagen?
Uw adres is in de tientallen, met een bus, in een straat met een hoop stenen in een zonnige gemeente. Uw woning ziet er heel interessant uit, prachtig zelfs, een oude fabriek (een oude brouwerij blijkbaar, heb ik net nog gevonden) met een paar mensen samen opgemaakt of zo? Vaste telefoon eindigt op 40, gsm op 68, als die nog hetzelfde is. Met whitehat technieken kan ik daar niet zeker van zijn, maar als ik een beetje in een grijze zone ga kan ik nakijken of die nog klopt. Ondertussen, nog steeds in het wit, ben ik 99% zeker dat die nog klopt.
Je bent 1,75 meter groot, weegt 75 kg, een BMI van 24,5, je vergeet soms de haakjes terug te sluiten (->) en volgens sommige websites ben je op 13/7/2013 overleden, maar ik denk dat dat over een naamgenoot gaat ;-)
Ah, en de achternaam van uw partner heb ik ook nog gevonden :-)

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by F M »

:thumbsup:

En doet hij de WC-bril altijd schoon omlaag ? :twisted:
I am confused. Oh no, maybe not!

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Borniet »

F M wrote::thumbsup:

En doet hij de WC-bril altijd schoon omlaag ? :twisted:
Het antwoord daarop hangt van de bron af ;-)

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by toeternietoe »

En dat is dan allemaal nog maar info die de betrokkene zelf heeft geplaatst (en misschien al vergeten is). Combineer dat dan nog eens met de info die enkel tegen betaling wordt verstrekt (zoektermen in zoekmachines, tracking cookies van sites en rfid-chips in koopwaar, gekoppeld aan je betalingsverkeer winkels, je kortingskaart bij Colruyt of Delhaize....) en er kan een vrij accuraat profiel samengesteld worden. Wie denkt dat hij onzichtbaar is, is een dwaas. Wie denkt dat het er helemaal niets toe doet, nog meer.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Firefox is mij aan 't kl***tn

Post by Borniet »

toeternietoe wrote:En dat is dan allemaal nog maar info die de betrokkene zelf heeft geplaatst (en misschien al vergeten is). Combineer dat dan nog eens met de info die enkel tegen betaling wordt verstrekt (zoektermen in zoekmachines, tracking cookies van sites en rfid-chips in koopwaar, gekoppeld aan je betalingsverkeer winkels, je kortingskaart bij Colruyt of Delhaize....) en er kan een vrij accuraat profiel samengesteld worden. Wie denkt dat hij onzichtbaar is, is een dwaas. Wie denkt dat het er helemaal niets toe doet, nog meer.
Helemaal mee eens...

Post Reply