Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Locked
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

at

Post by bompa »

pingu wrote:
bompa wrote:
Allee nen dikke proficiat! Ook voor TRM trouwens. Zo'ne Duke 690 staat ook op mijn lijstje van "speelmoto's die ik absoluut nekeer moet gaan proberen" :-)

En bompa, als ge ziet waar de Fore met zijne stofzuiger allemaal doorploetert, dan moet zo'n beetje aardebaantje perfect lukken met een Bandit. Vind ik trouwens ook wel schoon machientjes, zo'n Bandit. Zijn nog heel "puur" in vergelijking met die hedendaagse electronica-beesten.
Dank u, :grin: Ik heb hem nu niet echt gekocht om er mee door het onverhard te rijden,maar doet dat zich voor en als het iets of wat te doen is ga ik nu ook niet omkeren .

Volgens mijn eerste bevindingen hij heeft wel een sportievere zithouding , het zal wat afwachten zijn wat dat zal geven op langere ritten voor mijne rug , en anders een paar stuurverhogers en dan is dat ook ok , en die heeft in de 70 pk mijne Tenere maar 48 pk en die gaat ook vlotjes

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

at

Post by bompa »

pingu wrote:
bompa wrote:
Allee nen dikke proficiat! Ook voor TRM trouwens. Zo'ne Duke 690 staat ook op mijn lijstje van "speelmoto's die ik absoluut nekeer moet gaan proberen" :-)

En bompa, als ge ziet waar de Fore met zijne stofzuiger allemaal doorploetert, dan moet zo'n beetje aardebaantje perfect lukken met een Bandit. Vind ik trouwens ook wel schoon machientjes, zo'n Bandit. Zijn nog heel "puur" in vergelijking met die hedendaagse electronica-beesten.
Dank u, :grin: Ik heb hem nu niet echt gekocht om er mee door het onverhard te rijden,maar doet dat zich voor en als het iets of wat te doen is ga ik nu ook niet omkeren .

Volgens mijn eerste bevindingen hij heeft wel een sportievere zithouding , het zal wat afwachten zijn wat dat zal geven op langere ritten voor mijne rug , en anders een paar stuurverhogers en dan is dat ook ok , en die heeft in de 70 pk mijne Tenere maar 48 pk en die gaat ook vlotjes

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Borniet »

bompa wrote:
Borniet wrote:
bompa wrote:
Ja :grin:
Tof, da's bij ons achter :-) Dat is inderdaad ne fijne om rond te neuzen... daar vind je vanalles terug, mooie nieuwere modellekes, maar ook oude jeugddromen :-)
En zo tevreden van? Ook voor onderhoud en herstellingen? Ben aan het overwegen om mijn 2e moto-aankoop misschien daar te doen...

Ik heb er daar vanaf 1998 nu met deze bij 6 gekocht,ik ben daar altijd goed geweest met mijn moto's
Ja ik ben daar zeer tevreden van,en 't is ook niet ver van bij mij dus nog gemakkelijk ook :grin:
Thanks voor de tip! ;-)
En dan wonen wij dus ook niet zo ver uit elkaars buurt... Ik zit in Sint Jozef.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Tom Thumper »

duibhce Kaelann wrote:
petervdc wrote:Tsjechi?, Slowakije, Oekra?ene, Polen ?
:pom:
je vergeet de belangrijkste: Keulen :gieren:
Is het kerstmarktseizoen dan al begonnen?
Me gusta la moto, me gustas tu.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Borniet wrote:
bompa wrote:
Borniet wrote:
Tof, da's bij ons achter :-) Dat is inderdaad ne fijne om rond te neuzen... daar vind je vanalles terug, mooie nieuwere modellekes, maar ook oude jeugddromen :-)
En zo tevreden van? Ook voor onderhoud en herstellingen? Ben aan het overwegen om mijn 2e moto-aankoop misschien daar te doen...

Ik heb er daar vanaf 1998 nu met deze bij 6 gekocht,ik ben daar altijd goed geweest met mijn moto's
Ja ik ben daar zeer tevreden van,en 't is ook niet ver van bij mij dus nog gemakkelijk ook :grin:
Thanks voor de tip! ;-)
En dan wonen wij dus ook niet zo ver uit elkaars buurt... Ik zit in Sint Jozef.
Nee dat is niet ver. Ik woon in Lille . ;-)

User avatar
Muug
Posts: 11779
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

Lille, kijk es aan, daar was ik vorig jaar eind juli, op bezoek bij chirokamp. Veel zand ginder inderdaad. Modder kennen ze daar wellicht niet, misschien zelfs het woord ook niet. :wink:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Na het mtb vandaag ,de verzekering in orde gebracht :grin:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Na het mtb vandaag de verzekering in orde laten maken :grin:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Na het mtb vandaag , de verzekering in orde gemaakt :grin:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

[quote="bompa"]

Wat er nu gaande is weet ik niet maar ik kan niet meer posten

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Bij mij hier is er iets raar aan de hand, kan hier eigenlijk niet goed posten, als ik iets quote wel, en soms dan weer wel, hoe het komt zou ik ni weten .

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Muug wrote:Lille, kijk es aan, daar was ik vorig jaar eind juli, op bezoek bij chirokamp. Veel zand ginder inderdaad. Modder kennen ze daar wellicht niet, misschien zelfs het woord ook niet. :wink:
Dat chirokamp is 2 km van mijn deur denk ik, het eerste kemperitje dat we reden is daar nog achterlangs gekomen :grin:
Inderdaad veel zand maar ik weet hier plaatsen waar nogal redelijk wa modder is ,waar het water niet echt de grond in kan trekken door een ijzerertslaag onder de grond en zo blijft dat op sommige plaatsen wel nat .

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Bij »

awel dan kom ik af en toe dicht in uw buurt als ik met mijnen brommer naar mijn kampeerplekske op het familiestrand in Postel bol :wink: 't ja langs dottostraat vind ik wa te saai dus ik toer dan altijd binnendoor :thumbsup:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

het Y-stuk vervangen op de 950
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11779
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

aha ! Veel gesukkeld, of ging het vlottekes? Nieuw of okkozje? En van waar komen uw dichtingen? We willen het allemaal weten ! :P

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Bij wrote:awel dan kom ik af en toe dicht in uw buurt als ik met mijnen brommer naar mijn kampeerplekske op het familiestrand in Postel bol :wink: 't ja langs dottostraat vind ik wa te saai dus ik toer dan altijd binnendoor :thumbsup:
Ja heel waarschijnlijk wel als je niet in het dorp van Lille afslaat en dan zo langs Gierle de binnebaantjes opzoekt om naar Postel te rijden . :grin:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

F M wrote::waardeloos:
Juist gaan halen se :grin:
Hier kan ik met mijn voeten aan de grond
https://lh3.googleusercontent.com/-rrj- ... .JPG?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-GO2D ... .JPG?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-MKo6 ... .JPG?gl=BE

Zithouding is nog wat gewoon worden tegenover die hoogpoters :grin: maar dit motoke dat gaat, gas bij en da gaat en da blijft gaan amai :ohmy: je krijgt er nu geen sjot van tegen je achterste , maar dat blijft vlotjes doorgaan als je wil tot 12000 toeren, als je er niet oplet overal te snel :confused2: :grin:

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by pingu »

bompa wrote:
F M wrote::waardeloos:
Juist gaan halen se :grin:
Hier kan ik met mijn voeten aan de grond
https://lh3.googleusercontent.com/-rrj- ... .JPG?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-GO2D ... .JPG?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-MKo6 ... .JPG?gl=BE

Zithouding is nog wat gewoon worden tegenover die hoogpoters :grin: maar dit motoke dat gaat, gas bij en da gaat en da blijft gaan amai :ohmy: je krijgt er nu geen sjot van tegen je achterste , maar dat blijft vlotjes doorgaan als je wil tot 12000 toeren, als je er niet oplet overal te snel :confused2: :grin:
Ge moet u niet verkijken op zo'n 600cc vier-in-lijn. Mijne FZ6 was ook "maar" een 600cc. Maar als ge dat nekeer aan z'n oor trok, en die trok zich naar en voorbij 10000rpm... Amai dan konde maar beter weten waar ge mee bezig waart!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

bompa wrote: Juist gaan halen se :grin:
Hier kan ik met mijn voeten aan de grond

https://lh3.googleusercontent.com/-MKo6 ... .JPG?gl=BE

Zithouding is nog wat gewoon worden tegenover die hoogpoters :grin: maar dit motoke dat gaat, gas bij en da gaat en da blijft gaan amai :ohmy: je krijgt er nu geen sjot van tegen je achterste , maar dat blijft vlotjes doorgaan als je wil tot 12000 toeren, als je er niet oplet overal te snel :confused2: :grin:
Diejen is pesies veur aa gemakt, Bompa :thumbsup: Ziet er potverdekke superstoer, zeg :wink: :Pyndn: :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

bompa wrote: Juist gaan halen se :grin:
Hier kan ik met mijn voeten aan de grond
https://lh3.googleusercontent.com/-rrj- ... .JPG?gl=BE

Zithouding is nog wat gewoon worden tegenover die hoogpoters :grin: maar dit motoke dat gaat, gas bij en da gaat en da blijft gaan amai :ohmy: je krijgt er nu geen sjot van tegen je achterste , maar dat blijft vlotjes doorgaan als je wil tot 12000 toeren, als je er niet oplet overal te snel :confused2: :grin:
Diejen is pesies veur aa gemakt, Bompa :thumbsup: Ziet er superstoer uit , seg :shock: :Pyndn: :wink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Locked