Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Locked
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Daarjuist ne elektriciteitskabel bijgelegd voor mijn gps op den GSF/S . Nu den bol nog ergens plaatsen en 't is klaar :grin:

User avatar
Bij
Posts: 440
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Bij »

Gisteren mijne kapotte startmotor eruit gevist en vandaag der ne nieve in de plaats gezet.
Nog wa ellentrik probleemkes oplossen en morgen is testen :ricky:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Koeno
Posts: 3233
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Daarnet ketting gesmeerd, tanktas gevuld, gps klaar gezet en kledij klaar gehangen...

Morgen binnendoor naar startpunt 1000bochten...
Zaterdag de duizend bochten...
Zondag naar zeeland
en zondag avond terug naar huis...

ik heb een vermoeden dat ik dit weekend meer kilometers maak als dat ik vorig jaar op een gans jaar gedaan heb :p

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Gunter »

Olie, screens, oliefilter en luchtfilter vervangen, hij kan er weer efkes tegen...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Derjuist Gertruud haar poten eronderuit gehaald : zaterdagmorgen bij de Ronnie den TKC80 op de voorste experimentgewijs laten omdraaien en ne vesse Heidi Scout op de achterste.
De veelteverversleten Roadsmart II op de voorste van de FJR is er ook onderuit ter remplacement met een Angel GT ... dan issem assorti met den achterste :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

:sterrekes: kijk, ik zou het diplomatisch kunnen formuleren en dat zou van een goede opvoeding getuigen, maar ik zeg het liever gelijk ik het denk. Hier komt ie : "ge zit dus vanvoor met nen omgedraaiden en half afgesleten TKC80, een band die sowieso technisch gesproken tot de slechtste ter wereld behoort - maar promotioneel gezien wel tot de beste dat geef ik toe, en achteraan heb je nu een supergoeie spiksplinternieuwe bijtband zitten die u meer vooruit gaat stuwen dan ge ooit hebt ondervonden.... ik hoop dat er u niks overkomt, Pa, ik hoop dat uwe voorkant in al uw enthousiast rijden niet domweg wegschuift omdat 'm de stuwkrachten van die Heidenau niet aankan. :lipsrsealed2: "
Kortom, ik ben ?cht oprecht bezorgd om uw leven en ik hoop van harte dat u niks overkomt.

Dat gezegd zijnde, da's mijn persoonlijk gedacht eh, er zijn wellicht vele andere mensen die dat al ongestraft gedaan hebben.

Maar sowieso geeft nen TKC80 mij de kriebels, ik moet echt niet weten van dat stuk rubber. Mottig slecht spul, levensgevaarlijk, surtout in de regen.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Tom Thumper »

Muug wrote::sterrekes: kijk, ik zou het diplomatisch kunnen formuleren en dat zou van een goede opvoeding getuigen, maar ik zeg het liever gelijk ik het denk. Hier komt ie : "ge zit dus vanvoor met nen omgedraaiden en half afgesleten TKC80, een band die sowieso technisch gesproken tot de slechtste ter wereld behoort - maar promotioneel gezien wel tot de beste dat geef ik toe, en achteraan heb je nu een supergoeie spiksplinternieuwe bijtband zitten die u meer vooruit gaat stuwen dan ge ooit hebt ondervonden.... ik hoop dat er u niks overkomt, Pa, ik hoop dat uwe voorkant in al uw enthousiast rijden niet domweg wegschuift omdat 'm de stuwkrachten van die Heidenau niet aankan. :lipsrsealed2: "
Kortom, ik ben ?cht oprecht bezorgd om uw leven en ik hoop van harte dat u niks overkomt.

Dat gezegd zijnde, da's mijn persoonlijk gedacht eh, er zijn wellicht vele andere mensen die dat al ongestraft gedaan hebben.

Maar sowieso geeft nen TKC80 mij de kriebels, ik moet echt niet weten van dat stuk rubber. Mottig slecht spul, levensgevaarlijk, surtout in de regen.
Yep, volledig mee akkoord!

Goeie bijtende voorband gecombineerd met een slechte achterband is dikke fun! :ricky:
Goeie bijtende achterband gecombineerd met een slechte voorband is miserie! :furious3:

En en uw analyse van de TKC80 is misschien niet zo heel genuanceerd maar volgens mij meer dan terecht. Ik snap niet goed wat mensen daar zo goed aan vinden, zelf nooit mee gereden maar wel een hoop gedoe gezien bij mensen die dachten dat ze er goed aan gedaan hadden om met een TKC op een zware brommer van de weg af te gaan.

OzzePa, luistert eens een keertje naar uw zonen, ga terug naar die bandenboer en laat er vanvoor ook een Heidi opleggen.
Me gusta la moto, me gustas tu.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Bij mijn crossers durfde ik de achterband al is omdraaien aan de trekkant terug een redelijke scherpe kant , goed voor te starten :grin: maar dan was het om te stoppen wa minder, afgeronde kant aan de stopkant :grin:
Bij mijne enduro heb ik mijne voorband ook is omgedraaid , maar dan rij je in het begin nog niet op een halve nop omdat die schuin afgesleten is ,maar ik reed daar mee op het onverhard en verbindingsstukken mee op de baan , maar na een paar ritten was die al terug schuin aan het afslijten, op het verhard alleen zal dat nog sneller terug schuin afslijten denk ik.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Nickel wrote:
Droopy wrote:
Net zoals bij de auto's zeker, bij de autokeuring is elk excuus tegenwoordig goed om je oude nummerplaat af te keuren en ben je verplicht om een nieuwe te bestellen. :unsure:
Op mijn schouwingsbewijs staat "nummerplaat te herstellen".......ik zie er niks kapot aan, misschien dat ze mij dat binnen twee jaar kunnen uitleggen als ik nog eens terug moet gaan.....want ik kan niet herstellen wat niet kapot is h?..... :blob1:
Staan er misschien een paar bij geboorde gaten in , want daar keuren ze ze ook voor af

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Stond er weer 2 x op :whistling:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

:kouvanu: guys :!: Azo bezorgd om mijn lijf & leden :bowdown:

Serieus : 't zou maar om te preberen zijn wat dat geeft h?. Ge leest er wel 't een en tander over op fora dat dat best kan. Of de TKC nu zo'n snertband is durf ik toch nie zeggen ... of misschien is m'n gebruik ervan te beperkt om z'n slechte kwaliteiten naar boven te laten komen :dontknow:

Gertruud staat al sinds drie sets op die Heidi-TKC combinatie en ze beviel me echt wel. Als de TKC in de regen nefast is voor het levensbehoud (en dat lees ik inderdaad ook m??r dan eens elders), heb ik waarschijnlijk tijdens die weersgesteldheid onbewust altijd als op eieren gereden want niet echt ondervonden.
Alst waar is wat Bompa zegt zallik toch nie lang genot hebben van de misplaatste zuinigheid de TKC om te draaien : op nen ik-en-ne-gij zal die aan de "scherpe" kant terug zoveel versleten zijn dattem er al rap weer af moet :P

Swat ... het zal denkelijk trouwens ook al geen issue meer zijn, want als De Ronnie ze liggen heeft dacht ik daarjust de nieuwe TKC70 maar eens een kans te geven. :headbang:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

test

User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

testtest
wat een gekke situatie : zonder hier iets te posten kon ik de reactie van ozzepa niet lezen :blink:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Ja hoe komt dat eigenlijk want dat is bij mij zo al een tijdje aan de gang

User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

goei vraag
't is bij mij de eerste keer ....

User avatar
F M
Posts: 5080
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

Niet waar, het was weer hetzelfde als ik gemeld had in http://www.goedmotorrijden.be/forum/sug ... r-wat-raar.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

[strike]Bij mij , FM, was het de eerste keer. Bij mij.[/strike]
foutje....

User avatar
zappa
Posts: 4516
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

had deze morgen dat de page niet bereikbaar was of zo iets

gelukkig was de page van Betty nog bereikbaar :mrgreen:

Image

maar das ouden brol, dat blijft mee gaan :wink:


't wordt tijd dat zomer wordt, met al die komkommers :sick:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Muug wrote:testtest
wat een gekke situatie : zonder hier iets te posten kon ik de reactie van ozzepa niet lezen :blink:
Blijkbaar ist forum dubbel-shizofreen : m'n zonet geposte post was hier niet zichtbaar, en toch werd toen ik 'em opnieuw "submitte" , "the duplicate post ignored" ... terwijl em er dus nog geeneens opstond :unsure: :dontknow:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5080
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

OzzePaa wrote:terwijl em er dus nog geeneens opstond :unsure: :dontknow:
Jawel, hij stond er al op, maar ge moest truken uithalen om hem te kunnen zien.
I am confused. Oh no, maybe not!

Locked