Nieuwe achtersloef op de Duke
Nieuwe achtersloef op de Duke
Ik ben hemelsgelukkig geweest met die PR, wel maar tot nrtje PR 3 geraakt (super in de regen vol vertrouwen) op m'n smt die achterbanden opat volgens mij
nu geen PR meer, wegens ander type moto en ook tevreden over de scorpions at
nu geen PR meer, wegens ander type moto en ook tevreden over de scorpions at
sig nature
Nieuwe achtersloef op de Duke
Die ik op den BB had maken ze niet meer den ik :Szappa wrote:Ik ben hemelsgelukkig geweest met die PR, wel maar tot nrtje PR 3 geraakt (super in de regen vol vertrouwen) op m'n smt die achterbanden opat volgens mij
nu geen PR meer, wegens ander type moto en ook tevreden over de scorpions at
Die op mijne ktm de scorpions at zijn inderdaad zeer goed,maar op den bandit ga dat ni staan denk ik
Maar voor Michelin ben ik zelf nooit niet echt voor geweest , altijd Brigestone gehad in den tijd , altijd
zeer tevreden van geweest, maar van de nieuwe baanbanden ken ik niet veel meer en van de pr
hoor ik veel goeds dus ga ik ze maar is proberen .
Nieuwe achtersloef op de Duke
Goeie keuze gemaakt duszappa wrote:Ik ben hemelsgelukkig geweest met die PR, wel maar tot nrtje PR 3 geraakt (super in de regen vol vertrouwen) op m'n smt die achterbanden opat volgens mij
nu geen PR meer, wegens ander type moto en ook tevreden over de scorpions at
De bandenboer zei het ook, hij raadde eerst ook nog Metzelers aan, maar toen hij zag hoeveel kilometers ik doe, en dat elke dag zei hij zonder twijfelen de PR4 nemen.
Nieuwe achtersloef op de Duke
Ik ben is benieuwd den PR4 ligt er op
Nieuwe achtersloef op de Duke
Ik ben is benieuwd den PR4 ligt er op
Nieuwe achtersloef op de Duke
Net in de andere thread de foto gezien! Proper bandjebompa wrote:Ik ben is benieuwd den PR4 ligt er op
Benieuwd naar uw bevindingen se!
Nieuwe achtersloef op de Duke
De eerste kmters nog wat voorzichtig , wa inrijden , ik ben eigenlijk ook wel benieuwdBorniet wrote:Net in de andere thread de foto gezien! Proper bandjebompa wrote:Ik ben is benieuwd den PR4 ligt er op
Benieuwd naar uw bevindingen se!
Nieuwe achtersloef op de Duke
Zie maar dat hij rap ingereden is! Deze namiddag/avond voorspellen ze enorme onweders en wateroverlast, dan kunt ge hem ineens testen op baanvastheid bij extreme regen!!!!bompa wrote:De eerste kmters nog wat voorzichtig , wa inrijden , ik ben eigenlijk ook wel benieuwdBorniet wrote:Net in de andere thread de foto gezien! Proper bandjebompa wrote:Ik ben is benieuwd den PR4 ligt er op
Benieuwd naar uw bevindingen se!
:jodeman:
Nieuwe achtersloef op de Duke
Ja ik weet het ,maar vandaag mijn papieren terug binnen gedaan, den eerste keer had hij de moto proberen inteschrijvenBorniet wrote:Zie maar dat hij rap ingereden is! Deze namiddag/avond voorspellen ze enorme onweders en wateroverlast, dan kunt ge hem ineens testen op baanvastheid bij extreme regen!!!!bompa wrote:De eerste kmters nog wat voorzichtig , wa inrijden , ik ben eigenlijk ook wel benieuwdBorniet wrote: Net in de andere thread de foto gezien! Proper bandje
Benieuwd naar uw bevindingen se!
:jodeman:
Op mijn vrouw hare naam :confused2: met de plaat van de Guzzi maar die stond op mijne naam , dus de papieren terug gekregen met de melding dat het niet hare eigendom was dus vandaag terug maar deze keer de papieren wel goed ingevuld
Spijtig want ik heb hier een ritje dat hier in 't dorp vertrekt , zo langs Rijkevorsel overal binnendoor zo de grens over allemaal bochtige wegeltjes en als ik dan terug geweest zou zijn was die zeker ingereden en getest geweest , maar ik mag nu nog niet over de grens omdat de plaat nu nog niet officieel op de moto ingeschreven staat :confused2:
Nieuwe achtersloef op de Duke
Effe een update: De keuze was dus op de Michelin Pilot Road 4 gevallen. Ondertussen een 4-tal weken geleden is hij erop gelegd (enkel achteraan), en ik heb er nu een 3500 km ongeveer mee gereden, in goed en slecht weer. En ik kan alleen maar zeggen: wow, wat een verschil! Of hij beter is dan de pirelli of andere, dat weet ik niet, maar het verschil met de standaardband is on-ge-loof-lijk!!!! De band communiceert echt! Met de standaardband is het alsof je met een autist aan tafel zit te praten. hmmm.. ja... misschien... weet niet... De PR4 is alsof je in een praatgroep van praatverslaafde dames zit, een constante update Ook qua grip is het verschil geweldig! Weer of geen weer, plakken doet dat ding. Bij de standaardband moest ik moeite doen om met de achterrem het abs niet te doen opspringen. Met de PR4 is het mij nog maar 1 keer gelukt om het WEL te doen opspringen (in de regen, en echt goed doostrappen op nieuwe asfalt).
Dus, nu de volgende vraag: hoe kan ik burnouts doen met mijn voorwiel, zodat ik mijn voorband ook zo snel mogelijk door een PR4 kan vervangen?
Dus, nu de volgende vraag: hoe kan ik burnouts doen met mijn voorwiel, zodat ik mijn voorband ook zo snel mogelijk door een PR4 kan vervangen?
Nieuwe achtersloef op de Duke
Wat was trouwens de originele band (merk/model)?
Voorband kan enkel hard slijten door er hard mee te remmen...
Misschien toch gewoon tegen dat het regenseizoen begint eieren voor je geld kiezen en die PR4 ook vooraan leggen.
Uw verhaal doet me denken aan een rijleswagen van me die voorzien was van Hankook-banden. Mijn god dat waren ondingen ! Ze rolden wel, maar gaven erg weinig grip. In de regen zelfs hoegenaamd niets. Zelfs gewoon normaal rijden was in de regen al behoorlijk slipperig!
Voorband kan enkel hard slijten door er hard mee te remmen...
Misschien toch gewoon tegen dat het regenseizoen begint eieren voor je geld kiezen en die PR4 ook vooraan leggen.
Uw verhaal doet me denken aan een rijleswagen van me die voorzien was van Hankook-banden. Mijn god dat waren ondingen ! Ze rolden wel, maar gaven erg weinig grip. In de regen zelfs hoegenaamd niets. Zelfs gewoon normaal rijden was in de regen al behoorlijk slipperig!
Nieuwe achtersloef op de Duke
Dat was de Indische topband MRF Revz-FC!!! En vooraan ligt die er nog op. Dus inderdaad, tegen september/oktober moet daar ook een PR4 op liggen... Het verschil tussen voor en achter is nu trouwens heel erg duidelijk te voelen, de voorkant voel je soms tegen zijn grens aan gaan precies.Muug wrote:Wat was trouwens de originele band (merk/model)?
Voorband kan enkel hard slijten door er hard mee te remmen...
Misschien toch gewoon tegen dat het regenseizoen begint eieren voor je geld kiezen en die PR4 ook vooraan leggen.
E?n nadeel van de PR4 op de Duke 125: de band is iets hoger dan de originele, en de motor heeft soms wel moeite om dat verschil rond te draaien. Als het wind tegen is, of bergop, krijg ik hem in 6e weer niet meer goed op toeren.
Ja, ik heb op de wagen ook ooit de domme (door financiele noodzaak ingegeven) beslissing genomen om el-cheapo banden te laten monteren... Spijt van gehad! Gelukkig zonder brokken...Muug wrote:Uw verhaal doet me denken aan een rijleswagen van me die voorzien was van Hankook-banden. Mijn god dat waren ondingen ! Ze rolden wel, maar gaven erg weinig grip. In de regen zelfs hoegenaamd niets. Zelfs gewoon normaal rijden was in de regen al behoorlijk slipperig!
Nieuwe achtersloef op de Duke
Zoals Muug dus al zei: waarom wachten? Als je het geld hebt, meteen die PR4 voorband erop. Ge gaat u een boel frustratie / onzekerheid besparen en heel wat rijplezier winnen. No-brainer volgens mij.Borniet wrote:Dat was de Indische topband MRF Revz-FC!!! En vooraan ligt die er nog op. Dus inderdaad, tegen september/oktober moet daar ook een PR4 op liggen... Het verschil tussen voor en achter is nu trouwens heel erg duidelijk te voelen, de voorkant voel je soms tegen zijn grens aan gaan precies.Muug wrote:Wat was trouwens de originele band (merk/model)?
Voorband kan enkel hard slijten door er hard mee te remmen...
Misschien toch gewoon tegen dat het regenseizoen begint eieren voor je geld kiezen en die PR4 ook vooraan leggen.
E?n nadeel van de PR4 op de Duke 125: de band is iets hoger dan de originele, en de motor heeft soms wel moeite om dat verschil rond te draaien. Als het wind tegen is, of bergop, krijg ik hem in 6e weer niet meer goed op toeren.
Nieuwe achtersloef op de Duke
mensen toch, hoe durven ze zo'n brol in Europa te verkopen !Borniet wrote: Dat was de Indische topband MRF Revz-FC!!!
ivm uw topsnelheid : achteraan tandwiel twee tandjes groter en ge gaat supercontent zijn !
Nieuwe achtersloef op de Duke
Inderdaad... volgens mij ook een no-brainer. Alleen het financi?le is het momenteel... Vorige week gehoord dat mijn project hier gaat stoppen ergens begin volgend jaar. Dus heel even nog de kat uit de boom kijken. Al zal die kat daar niet heel lang blijven zitten hoorpingu wrote:Zoals Muug dus al zei: waarom wachten? Als je het geld hebt, meteen die PR4 voorband erop. Ge gaat u een boel frustratie / onzekerheid besparen en heel wat rijplezier winnen. No-brainer volgens mij.Borniet wrote:Dat was de Indische topband MRF Revz-FC!!! En vooraan ligt die er nog op. Dus inderdaad, tegen september/oktober moet daar ook een PR4 op liggen... Het verschil tussen voor en achter is nu trouwens heel erg duidelijk te voelen, de voorkant voel je soms tegen zijn grens aan gaan precies.Muug wrote:Wat was trouwens de originele band (merk/model)?
Voorband kan enkel hard slijten door er hard mee te remmen...
Misschien toch gewoon tegen dat het regenseizoen begint eieren voor je geld kiezen en die PR4 ook vooraan leggen.
E?n nadeel van de PR4 op de Duke 125: de band is iets hoger dan de originele, en de motor heeft soms wel moeite om dat verschil rond te draaien. Als het wind tegen is, of bergop, krijg ik hem in 6e weer niet meer goed op toeren.
Nieuwe achtersloef op de Duke
Ik rijd nu al met 1 tandje extra tegenover het s-tand-aard-wieltje (flauw ik weet het, maar het is vrijdag en veel te warm om te werken ), dus dan zou ik naar 3 extra moeten gaan? Maar eens op zoek gaan of dat te vinden is danMuug wrote:mensen toch, hoe durven ze zo'n brol in Europa te verkopen !Borniet wrote: Dat was de Indische topband MRF Revz-FC!!!
ivm uw topsnelheid : achteraan tandwiel twee tandjes groter en ge gaat supercontent zijn !
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Nieuwe achtersloef op de Duke
In zesde op nen 125 ... Beter naar vijfde (of zelfs vierde) terugschakelen en terug uw toeren opzoekenBorniet wrote: ...
Als het wind tegen is, of bergop, krijg ik hem in 6e weer niet meer goed op toeren.
...
Nieuwe achtersloef op de Duke
De top in 5e ligt op 113... Dus terugschakelen en toeren opzoeken gaat, voor efkes...den Bullet wrote:In zesde op nen 125 ... Beter naar vijfde (of zelfs vierde) terugschakelen en terug uw toeren opzoekenBorniet wrote: ...
Als het wind tegen is, of bergop, krijg ik hem in 6e weer niet meer goed op toeren.
...
In 6e krijg ik hem tot 133 geduwd. Bij ideale omstandigheden
Nieuwe achtersloef op de Duke
Vooraan maakt ??n tandje meer of minder een groot verschil omdat het natuurlijk een klein tandwiel is. Maar achteraan doe je best drie tandjes meer, en vooraan natuurlijk niks wijzigen dan.Borniet wrote:Ik rijd nu al met 1 tandje extra tegenover het s-tand-aard-wieltje (flauw ik weet het, maar het is vrijdag en veel te warm om te werken ), dus dan zou ik naar 3 extra moeten gaan? Maar eens op zoek gaan of dat te vinden is dan
Nieuwe achtersloef op de Duke
Allright! Thanks!!!Muug wrote:Vooraan maakt ??n tandje meer of minder een groot verschil omdat het natuurlijk een klein tandwiel is. Maar achteraan doe je best drie tandjes meer, en vooraan natuurlijk niks wijzigen dan.Borniet wrote:Ik rijd nu al met 1 tandje extra tegenover het s-tand-aard-wieltje (flauw ik weet het, maar het is vrijdag en veel te warm om te werken ), dus dan zou ik naar 3 extra moeten gaan? Maar eens op zoek gaan of dat te vinden is dan