TRooPER wrote:
Ik zou medelijden kunnen krijgen met u en uw slechte aankoop.
gelukkig heb je zelf de oplossing gevonden:
FLASH
Wel kwibus, ik ben zeer tevreden, want hij is nu op punt waar die moet zijn, namelijk zoals Honda hem had moeten verkopen.
Maar waarom probeer je de aandacht van Muug af te leiden die achtjes ging draaien met deze fiets?
Want daar gaat het over.
Er zijn veel mensen die een CBR1000RR niet meer kunnen rijden en een alternatief zoeken, Honda doet uitschijnen dat de VFR1200F/DCT de opvolger is voor die mensen die vanaf een VFR800 komen of niet op een CBR1000RR passen.
In praktijk valt dit vies tegen.
Lees gerust even mee, en stop dan met je onnozel gezeik:
http://vfrworld.com/forums/showthread.p ... -is-awsome
http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... nly-facts/
Topics verdwijnen steeds door onwetendheid, maar lees het door, de VFR1200F/DCT is gewoon een waardeloos product.
Waarom moet ik dit blijven herhalen?
Na de flash is dit een bom en hou je het met een racer niet bij.
@Wipr, je hebt er niet op gereden, anders wist je dat een Opel Astra GTI je aan een stoplicht verslaat met optrekken.
En sorry dat is helaas geen grap.
Het verschil tussen flash en geen flash is zo belachelijk dat het echt niet leuk meer is, lees de beide links, want het is zo enorm.
Ik heb nog nooit een motor gereden met zo enorm veel power als een VFR1200F/DCT na een computer fix, ja hij is zwaar naar de normen.
Raar is dat je nooit journalisten motoren met tuning ziet testen als het niet gratis uit de fabriek komt.
Je kan dit monster vergelijken met een Kawa H2(R) als je denkt dat ik overdrijf, wel probeer er eens uit.
Trouwens, Don Guhl kan van een H2 een H2R maken met een simpele flash, heeft die al gedaan
BTW, topsnelheid (tot hiertoe) gemeten door een kennis met GPS 285, dashboard 299, volgens de berekening zou die 305 moeten halen maar nog niemand heeft het aangedurfd.
Zelf tot hiertoe 255 op de teller.