Amai, sjans dat ge mij dat komt uitleggen...Bas wrote:De VFR800 heeft een gecombineerd remsysteem tussen voor en achter en remt belachelijk goed.Koeno wrote:zonder abs, vfr 800 (tis dus natuurlijk gedeen duuzend he)...petervdc wrote:
Knap !
Met of zonder abs ? Welke moto ?
Geen tijd om te peinzen dus...
kweet ni of ik veel nagedacht he...
njah, voordeel van een rotonde, zo rap rijde der ni op, het nadeel is dat een rotonde meestal nen bocht is :p
Al knijp je enkel voor in, achter komt mee en het ding gaat er vol op.
Persoonlijk vind ik de VFR800Fi een van de best remmende motoren bij een noodstop.
Dat wist ik niet...
BEDANKT, YOU THE BEST.
Sebiet gaat ge mij nog vertellen dat het nen V4 motor is?
Met een tandwiel aangedreven nokkenas?
en dat het eigenlijk geen 800cc is?
Kweet niet hoe het met u zit, maar als ik ne motor koop wil ik eerst de technische details wel weten
Ook als ge 2de hands of in vfr-geval derde hands koopt hebt ge kans dat de vorige eigenaar de gecombineerde toestanden verwijderd heeft...
Is dan meestal een teken aan de wand dat de vfr voor circuit gebruikt werd, omdat ze dat daar liever niet hebben...
als ge voor in knijpt gaat achter niet volledig mee. zelfde als ge de achterste rem gebruikt, dan gaat de voorste niet plots 100% remmen..
maar nogmaals bedankt.
Oh en sorry als dit antwoord gefrustreerd overkomt, maar 't is gewoon zo :p