Vervlogen geloorie

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Vervlogen geloorie

Post by j@n »

Okee, ik heb het begrepen. :roll:
Dit is blijkbaar een -gepensioneerden die herinneringen ophalen- only topic.
Werkende jonkies not allowed. :lipsrsealed2:







Ik probeerde eigenlijk gewoon een leuk bruggetje maken naar iets moto-gerelateerd. Tja, als jij dat waardeloos noemt ...
Mij goed :duimneer:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Vervlogen geloorie

Post by bompa »

j@n wrote:Okee, ik heb het begrepen. :roll:
Dit is blijkbaar een -gepensioneerden die herinneringen ophalen- only topic.
Werkende jonkies not allowed. :lipsrsealed2:







Ik probeerde eigenlijk gewoon een leuk bruggetje maken naar iets moto-gerelateerd. Tja, als jij dat waardeloos noemt ...
Mij goed :duimneer:
Vind je deze niet goed,is dat toch geen probleem, het staat je toch vrij om een ander topic te beginnen en niet negatief te beginnen doen in Willy zijnen topic :wink:

O ja ,en jij bent toch begonnen met het waardeloos te vinden en te plaatsen, of lees ik niet meer goed :wink:

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Vervlogen geloorie

Post by j@n »

bompa wrote:[
Mij hebben ze al is een andere topic gegeven omdat ik ook is iets plaatste in iemands anders zijn topic ,en dat ging dan nog over hetzelfde , vind je deze niet goed,is dat toch geen probleem, het staat je toch vrij om een ander topic te beginnen en niet negatief te beginnen doen in Willy zijnen topic :wink:
O ja ,en jij bent toch begonnen met het waardeloos te vinden, of lees ik niet meer goed :wink:
Eerst brilleke opzetten en beter lezen voor je mij woorden in de mond legt. Jij had het over een waardeloze reactie.
Maar voor mij hoeft het al niet meer, zaag hier gerust verder, aan den toog. Ik ga ondertussen wel met de moto rijden... :roll:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Vervlogen geloorie

Post by bompa »

j@n wrote:
bompa wrote:[
Eerst brilleke opzetten en beter lezen voor je mij woorden in de mond legt.
Ik zou zeggen Quote uw eerste reactie is en lees is wat er als laatste staat ,verder ga ik er niet meer op in.
en Sevens veel plezier tijdens het motorrijden .:wink:

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Vervlogen geloorie

Post by F M »

Mannekes, gijle moet veel meer smileykes gebruiken, dan verstade mekaar beter !
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Vervlogen geloorie

Post by Muug »

j@n wrote:Vervlogen geloorie: dat is nen ele schoonen titel voor op een motoforum.
Legerverhalen uit de jaren stillekes, rusthuizen en formulieren voor de volgende statie boeien mij eigenlijk nie. :stop:
@ j@n: ge bedoelde het misschien goed, maar het komt echt wel lomp over :lol: ik geef bompa bij deze gelijk. :thumbsup: Deze topic staat inderdaad geheel correct geplaatst in Toogpraat en er is dus niks mis mee. :wink:

@FM: inderdaad, me dunkt dat er genoeg beschikbaar zijn ! :oogrollen:

Koeno
Posts: 3233
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Vervlogen geloorie

Post by Koeno »

F M wrote:Mannekes, gijle moet veel meer smileykes gebruiken, dan verstade mekaar beter !
Wa zegde? :oogrollen: :rayof: :shock: :stop: :sweetheart:

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Vervlogen geloorie

Post by j@n »

Muug wrote: @ j@n: ge bedoelde het misschien goed, maar het komt echt wel lomp over :lol: ik geef bompa bij deze gelijk. :thumbsup: Deze topic staat inderdaad geheel correct geplaatst in Toogpraat en er is dus niks mis mee. :wink:
Dat had ik 5 posts ofzo geleden ook als begrepen. :oops: Alleen spijtig dat dat toogpraat-mes maar aan 1 kant snijdt. :roll:
Maar soit, on-topic dan maar. :lurker:
Ik weet dat ik als zelfstandige :maffen: niet op mijn pensioen zal moeten rekenen om mijn oude dag :rayof: te bekostigen. Tegen dat het zover is zal ik verstandig genoeg gewerkt hebben om mijn eigen boontjes te doppen. Op mijn 71e :mad: zal ik dus niet komen zagen dat ik het rusthuis :zuipe: niet kan betalen. :icon:

Tot zover deze waardeloze :kots: voorzet.

:gieren:

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Vervlogen geloorie

Post by Muug »

oooooooooooooooh een arme zelfstandige !!!!!!!! zo zielig ! :bleiten:

:mrgreen: :wink:

gene paniek, als ge het zo goed doet als mijn pa of mijn schoonmoeder, dan gaat gij en ook uw kinders weinig zorgen hebben :blink:

Post Reply