dooie boel hier ...

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

dooie boel hier ...

Post by Wipr »

Er zijn uitzonderingen op die spreuk Muug maar deze mensen vallen dan ook niet onder de "normalen" :wink:

Koeno
Posts: 3233
Joined: 03 Sep 2012 11:01

dooie boel hier ...

Post by Koeno »

Ik heb maar 1 gezicht hoor, 't is mijnen andere ik dat meerdere gezichten heeft....

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

dooie boel hier ...

Post by diskeletlietje »

TRooPER wrote:ik wil ne foto zien van diske-krommepoot-tje in zijen plaaster :waardeloos:

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

dooie boel hier ...

Post by Werner »

Muug wrote:
KlaasN wrote:
Mario wrote: en als er al eens nieuw bijkomen, zit men constant op hun kap ! :| :stomstom:
( :whistling: denk aan Bas en Marreke :lol: )
Het blijft een raadsel hoe dat mogelijk is. Alle fora hebben daar last van. Na vijf posts zit iedereen op elkaars kap. Het is een wonderlijke wereld!! Ze stellen de vraag, welke lijm is het best voor vliesbehang en hopla, drie antwoorden later, ambras. Het is de moeite om daar een studie aan de wijden.
:zotteke:
:stupid:
't is een raar fenomeen. Maar 't is gemakkelijk te verklaren. Op fora tonen veel mensen een pak meer van hun ware persoonlijkheid dan in 't echt. Want in 't echt filteren we ons gedrag heel zwaar: we letten er sterk op of we iets zullen zeggen, wat we dan zeggen, met welke woorden en intonatie we dat verwoorden en welke mimiek we daarbij gebruiken. Op een forum niet: de meeste mensen smijten meestal ons gedacht op 't net gelijk dat het is.

Om het met deze spreuk te zeggen : mensen hebben drie gezichten : ??n dat ze tonen aan onbekenden, ??n dat ze tonen aan bekenden en ??n dat ze nooit tonen... en dat laatste toont wie je ?cht bent.

Kijk eens aan; we gaan warempel de psychologische toer op, en dat op een motorforum :shock:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

dooie boel hier ...

Post by the riding man »

Al een openinspost + 23ste reply daarop en nog altijd gene ambras... tis om schrik van te krijgen. :shock:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

petervdc
Posts: 3477
Joined: 23 Oct 2009 11:45

dooie boel hier ...

Post by petervdc »

the riding man wrote:Al een openinspost + 23ste reply daarop en nog altijd gene ambras... tis om schrik van te krijgen. :shock:
Ambras... da's door die baskwal h?

Dooie boel vind ik dat niet wi.
Komen dagelijks reacties erbij, regelmatig nwe topics...
Zelfs Chi komt regelmatig es kijken ;-)
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4517
Joined: 23 Oct 2009 11:44

dooie boel hier ...

Post by zappa »

dat hier dooie boel is, das omdat ik het te druk had zeker :mrgreen: ?

zaterdag mij en mijne moto vuil gaan maken :

Image

Image

Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4517
Joined: 23 Oct 2009 11:44

dooie boel hier ...

Post by zappa »

en op zondag eens ne panda gaan bezoeken :grin:

Image


't was aanschuiven, om daar een wit/zwart bolleke haar, lui en diep te zien liggen slapen, maar toch wou iedereen er een foto van nemen, zo ook een mevrouw met haar iphone dinges... nog wat dichter proberen krijgen... nog wat verder over de leuning met die armen.. nog wat verder... nog....en whoppaaaa plons daar ontsnapte haar rechthoekig alleskunnertje het water binnen... ze heeft zeker 3 minuten met haar hand over haar mond staan staren naar die diepe gracht met water, de natuurlijke afsluitingsgrens voor Hao Hao en Xing Hui. Misschien binnenkort dure telefoon gesprekken naar China? :mrgreen:

Of als ze ooit die gracht uitkuisen, ineens ne iphone ipv enkele euromunten :grin:

Verder schoon poeskes :

Image

Image

viskes


Image

reptieltjes

Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4517
Joined: 23 Oct 2009 11:44

dooie boel hier ...

Post by zappa »

otterkes

Image


neushoornekes

Image

girafkes

Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4517
Joined: 23 Oct 2009 11:44

dooie boel hier ...

Post by zappa »

zeeleeuwkes

Image

en vogelkes

Image


en nog vele vele meer.

Wel 't was ook ne keer leuk, en met mijn stijve spiertjes van de dag ervoor, alles lekker chill :sweeet:
sig nature

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:dooie boel hier ...

Post by Harald »

Droopy wrote:
Harald wrote:Zal ik anders wat foto's posten van vorige week?
:-)
Graag. :grin:
En een verslagje erbij? :grin:
Ik heb een album gemaakt, das al en begin, niet?

Er moeten nog wel wat foto's bijkomen. Ben nog wat aan het prutsen ermee, maar dan kan je toch al ne keer alles bekijken.

:cool:

User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re:dooie boel hier ...

Post by Droopy »

Harald wrote:
Ik heb een album gemaakt, das al en begin, niet?

Er moeten nog wel wat foto's bijkomen. Ben nog wat aan het prutsen ermee, maar dan kan je toch al ne keer alles bekijken.

:cool:
Schitterende foto's :thumbsup:
(die tweede Triumph op een van de foto's is van m4ntis vermoed ik?). :unsure:

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re:dooie boel hier ...

Post by Muug »

Harald wrote:Ik heb een album gemaakt, das al en begin, niet?
Er moeten nog wel wat foto's bijkomen. Ben nog wat aan het prutsen ermee, maar dan kan je toch al ne keer alles bekijken.
:cool:
Plat en veel water is mijn eerste indruk :P

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Re:dooie boel hier ...

Post by Borniet »

Harald wrote:
Droopy wrote:
Harald wrote:Zal ik anders wat foto's posten van vorige week?
:-)
Graag. :grin:
En een verslagje erbij? :grin:
Ik heb een album gemaakt, das al en begin, niet?

Er moeten nog wel wat foto's bijkomen. Ben nog wat aan het prutsen ermee, maar dan kan je toch al ne keer alles bekijken.

:cool:
Schoon schoon!!!!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:dooie boel hier ...

Post by Harald »

Muug wrote:
Harald wrote:Ik heb een album gemaakt, das al en begin, niet?
Er moeten nog wel wat foto's bijkomen. Ben nog wat aan het prutsen ermee, maar dan kan je toch al ne keer alles bekijken.
:cool:
Plat en veel water is mijn eerste indruk :P
Plat als in geen bergpassen.
Sommige wegen waren zeer mooi, heuveltje net hoog genoeg om te verschieten dat de weg er ineens wegdraait.

Verder is dat een land met heel zuinige naft. Tijgeltje verbruikte plots geen 5L meer, 4,7-4,8L was het gemiddelde.
Aahja, ge legt die in 6de en laat maar bollen, 90-105km/h, 20-30-60km aan een stuk zonder te stoppen, tenzij voor een foto. De gravelwegen aan ietsiepietsie veel lager tempo uiteraard. ??

Ik ben nog bezig aan 2 albums van 2 museums.
;-)

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

dooie boel hier ...

Post by ChiChiWaWa »

petervdc wrote: Zelfs Chi komt regelmatig es kijken ;-)
Zitte gij mij te bespioneren?
En wa wilt ge daar nu eigenlijk mee zeggen?
Want als ge ambras zoekt ...


:evil:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

dooie boel hier ...

Post by bompa »

Muug wrote:iedereen ligt op vinkeslag ...... :blink:
't is de wissel der seizoenen zeker? :silly:
Ik denk dat Fb er veel mee te maken heeft ,ik denk dat er daar tegenwoordig meer en meer op zitten.

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

dooie boel hier ...

Post by Muug »

het zou kunnen, het zou ook niet kunnen. 'k heb maar 20 frientjes op FB en dat zijn niet allemaal motofrientjes. En de meeste staan op "unfollow" want anders word ik teveel overladen met zogeheten "News". :blink: Dus ik zou 't niet kunnen zeggen of men meer op FB zit. Soit, we hebben wij niet altijd allemaal tegelijk veel goesting om vanalles te liggen vertellen eh. in 't echt is dat ook eh :thumbsup:

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

dooie boel hier ...

Post by KlaasN »

Het seizoen loopt ten einde :mad: !! Wat wil dat zeggen, het seizoen duurt 12 maanden, als dat ten einde is, dan begint het nieuwe seizoen!!
Ik rijd tot het sneeuwt en dan nog...
Vlak voor mijn eerste rijles, ik keek er al maanden naar uit, begon het te sneeuwen. De instructeur zei, "de les kan niet doorgaan," ik had er helemaal geen begrip voor! Twee weken keek ik naar die verdomde sneeuw, die wou maar niet smelten!
Dit jaar, geen sneeuw voor mij of anders de :strop:

Hagar
Posts: 64
Joined: 23 Mar 2015 12:22

dooie boel hier ...

Post by Hagar »

Muug wrote: 't is een raar fenomeen. Maar 't is gemakkelijk te verklaren. Op fora tonen veel mensen een pak meer van hun ware persoonlijkheid dan in 't echt. Want in 't echt filteren we ons gedrag heel zwaar: we letten er sterk op of we iets zullen zeggen, wat we dan zeggen, met welke woorden en intonatie we dat verwoorden en welke mimiek we daarbij gebruiken. Op een forum niet: de meeste mensen smijten meestal ons gedacht op 't net gelijk dat het is.

Om het met deze spreuk te zeggen : mensen hebben drie gezichten : ??n dat ze tonen aan onbekenden, ??n dat ze tonen aan bekenden en ??n dat ze nooit tonen... en dat laatste toont wie je ?cht bent.
Als dat klopt (en volgens veel psychologen is dat inderdaad zo), dan is dat niet echt flatterend voor de menselijke natuur.
Want dat betekent dat de ware aard van mensen eigenlijk heel boertig is :evil:

Post Reply