dooie boel hier ...

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Bij
Posts: 444
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

dooie boel hier ...

Post by Bij »

Dees weeek geen tijd gehad om hier te komen kijken.
Dochter is de nest uit gevlogen dus ik ben een weekje zoet geweest met ikea puzzles ineen te zetten, lichten ophangen, spullen verhuizen..... op tijd en stond :beer: blij dat het weekend begint :mrgreen:
morgen dagje ontspannen in de ardense bossen :thumbsup:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

dooie boel hier ...

Post by Muug »

Hagar wrote:
Muug wrote: 't is een raar fenomeen. Maar 't is gemakkelijk te verklaren. Op fora tonen veel mensen een pak meer van hun ware persoonlijkheid dan in 't echt. Want in 't echt filteren we ons gedrag heel zwaar: we letten er sterk op of we iets zullen zeggen, wat we dan zeggen, met welke woorden en intonatie we dat verwoorden en welke mimiek we daarbij gebruiken. Op een forum niet: de meeste mensen smijten meestal ons gedacht op 't net gelijk dat het is.

Om het met deze spreuk te zeggen : mensen hebben drie gezichten : ??n dat ze tonen aan onbekenden, ??n dat ze tonen aan bekenden en ??n dat ze nooit tonen... en dat laatste toont wie je ?cht bent.
Als dat klopt (en volgens veel psychologen is dat inderdaad zo), dan is dat niet echt flatterend voor de menselijke natuur.
Want dat betekent dat de ware aard van mensen eigenlijk heel boertig is :evil:
Tuurlijk, dat is toch zo? Ik wil zelfs nog meer zeggen : bij mensen die zat zijn komt dat derde gelaat meestal naar boven.... ze zeggen dan ?cht wat ze denken, ze doen dan ?cht wat ze denken, met alle mogelijke genante situaties tot gevolg ...

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

dooie boel hier ...

Post by TRooPER »

als het hier toch dooie boel is, moet ge dees eens lezen,

leuke advertentie van iemand met tijd en humor,
link

en hij gaat verder hierzo:
https://www.facebook.com/TUMOR-91607320 ... /timeline/
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

dooie boel hier ...

Post by zwiep »

awel, binnen twee weken zal ik nog es wat foto's posten se, als het al lukt op tijd klaar te geraken, in extermis nog voor woensdag afgesproken om twee achterbanden te plaatsen op de velgen van mijne beemer en madam hare triumph, vertrekken op reis naar den ardeche, vertrekken met banden op de slijtblokskes is niet echt raadzaam dacht ik zo, daarna nog bougiekes en luchtfilter + remblokskes + verse olie in madam hare tiger (als er iet tegenvalt valt natuurlijk de vakantie in het water)
klepkes worden bij dealer gesteld bij terugkomst, die had gene tijd.
alle, vrijdag ist zover, uitgestelde reis van in mei kan van start gaan en ik zie dr verdomme heel hard naar uit
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

dooie boel hier ...

Post by Nickel »

Geniet er van daar in den Ardeche. Moest ge een goe logeerplekje (genre huisje of stacaravan op camping) zien waar ge avondeten kunt bijboeken, dan moogt het altijd laten weten. Die regio staat ook nog op de agenda om eens met de motor te doen, met de wagen al een keer of twee geweest.
We zijn nu al twee jaar in zo'n gesmaakte formule met de motoren op reis geweest maar je vind die mogelijkheden niet dik gezaaid waar je een dagschotel (laatste keer zelfs met wijn en koffie er bij) kan bijboeken. En dat is heel gemakkelijk na een dagje rijden.
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

dooie boel hier ...

Post by bompa »

Ni moeilijk dat het hier stil is , ik probeer iets te plaatsen in motorritten en 't gaat ni :confused2:


En hier gaat da dan wel , raar, 'k zal nog is proberen voor de zoveelste keer .

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

dooie boel hier ...

Post by bompa »

Ja seg foert ze, ik probeer ni meer, ik denk dat ik er al 10 keer iets proberen te plaatsen heb in motorritten maar 't lukt niet :confused2:

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

dooie boel hier ...

Post by Muug »

bij mij lukt het op dit moment probleemloos.
Trouwens, niet vergeten, ge zijt nu de tweede vandaag die rare dingen zomaar terloops in een topic gooit. 't is beter van dat onder "suggesties" te smijten, dan valt dat veel beter op :thumbsup:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

dooie boel hier ...

Post by bompa »

Muug wrote:bij mij lukt het op dit moment probleemloos.
Trouwens, niet vergeten, ge zijt nu de tweede vandaag die rare dingen zomaar terloops in een topic gooit. 't is beter van dat onder "suggesties" te smijten, dan valt dat veel beter op :thumbsup:
Ok. :thumbsup:

Maar hopelijk is het niet meer nodig.

Post Reply