Zou 'm kunnen worden ...
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Zou 'm kunnen worden ...
Zo, ik ben nu al enkele jaren motovrij - op 't VanVanneke na - en dacht er al een tijdje aan om toch nog iets potigs aan te schaffen.
Helaas, tenenkaas, niks dat mij ?cht kon vertederen, op de Continental GT na, maar die zithouding is voor mij geen honderden kilometers vol te houden (oud worden en zo ...).
En met elektronisch gedoe moeten ze ver van mij wegblijven.
Tot ik vandaag een primeurtje kreeg:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=gsPc1y7YeiI[/video]
Ja ja! Dit zou 'm wel es kunnen worden
Helaas, tenenkaas, niks dat mij ?cht kon vertederen, op de Continental GT na, maar die zithouding is voor mij geen honderden kilometers vol te houden (oud worden en zo ...).
En met elektronisch gedoe moeten ze ver van mij wegblijven.
Tot ik vandaag een primeurtje kreeg:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=gsPc1y7YeiI[/video]
Ja ja! Dit zou 'm wel es kunnen worden
Zou 'm kunnen worden ...
Het heeft iets van een "ratbike" maar ze kan ook mijn hartje bekoren, een pure moto zonder veel poespas.
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Zou 'm kunnen worden ...
http://www.zigwheels.com/newbikes/Royal ... ayan-400cc
410 cc, Harris-frame (dubbelwieg), SOHC, ... en vooral genen ellentroniek!
410 cc, Harris-frame (dubbelwieg), SOHC, ... en vooral genen ellentroniek!
-
- Posts: 330
- Joined: 25 Sep 2014 18:50
Zou 'm kunnen worden ...
dat zou mij ook wel aanstaan
vind alleen dat het verplicht zou moeten zijn om zo ronde koplampen te laten meedraaien met het stuur
vind alleen dat het verplicht zou moeten zijn om zo ronde koplampen te laten meedraaien met het stuur
Zou 'm kunnen worden ...
Hmmm, ik dacht eerder aan een gele Duc 750 sport uit '73... :kouvanu:den Bullet wrote: Ja ja! Dit zou 'm wel es kunnen worden
- duibhce Kaelann
- Posts: 2921
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Zou 'm kunnen worden ...
awel, mij ook.diskeletlietje wrote: dat zou mij ook wel aanstaan
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Zou 'm kunnen worden ...
Da's spotgoedkoop 1.80 lakh = 0.02442 euroden Bullet wrote:http://www.zigwheels.com/newbikes/Royal ... ayan-400cc
't Zal wel ? 2442 zijn en da's nog goedkoop.
Nu ben ik wel benieuwd hoeveel die hier zal gaan kosten.
Zou 'm kunnen worden ...
awel, ik zijn al redelijk zot van een enfield, mijn tikkertje begint nog wat rapper te kloppen :luvjoe:
ik zou wel degelijk met de voetjes aan de grond kunnen
maareuh als hij uit india komt, is't toch niet links remmen, rechts schakelen ? :sterrekes:
ik zou wel degelijk met de voetjes aan de grond kunnen
maareuh als hij uit india komt, is't toch niet links remmen, rechts schakelen ? :sterrekes:
sig nature
Zou 'm kunnen worden ...
awel, dat is wat mij ook over de streep trekt zie!zappa wrote: ik zou wel degelijk met de voetjes aan de grond kunnen
schoon machieneke, simpel en toch karaktervol
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Zou 'm kunnen worden ...
Toffe moto. Toen de beelden begonnen te lopen en de aanblik van het motorblok in beeld kwam, dacht ik spontaan aan Harley Davidson. Het ronde witte embleem op het blok doet doet me er aan denken.
In ieder geval. Ginds niet al teveel geld maar hier zullen ze er wel een mouw aan passen dat het dubbele een zekerheid zal zijn.
Dergelijke blokken speken me ook fel aan.
In ieder geval. Ginds niet al teveel geld maar hier zullen ze er wel een mouw aan passen dat het dubbele een zekerheid zal zijn.
Dergelijke blokken speken me ook fel aan.
Zou 'm kunnen worden ...
dat waren de pre unit?s blokken, worden niet meer gemaakt zins 2008zappa wrote:maareuh als hij uit india komt, is't toch niet links remmen, rechts schakelen ? :sterrekes:
de himalyan zou voorlopig enkel voor de interne markt zijn.
Zou 'm kunnen worden ...
gaan jullie tevreden zijn met 28PK'tjes ????
om in de himalaya te gaan rijden is dat genoeg, maar hier.....?
ik vind het beetje te rudimentair en zou de kwaliteit van materiaal eerst van dichtbij willen zien.
om in de himalaya te gaan rijden is dat genoeg, maar hier.....?
ik vind het beetje te rudimentair en zou de kwaliteit van materiaal eerst van dichtbij willen zien.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Zou 'm kunnen worden ...
Kwalitatief is RE er sterk op vooruit gegaan; de Continental GT is daar een goed voorbeeld van. En wat de power betreft: niet iedereen wil zo'n potent pk-monster onder de kont. Ik bijvoorbeeld ...
Zou 'm kunnen worden ...
moah, valt nog mee zeneTRooPER wrote:gaan jullie tevreden zijn met 28PK'tjes ????
deze doet al 15 jaar en over de 80.000km trouwe dienst.
heb vroeger met 150 + pk moto?s gereden heb op de enfield nog nooit ne pk gemist
k?heb het al eens gezegd veel zit in?t kopeke en ook de persoon(en)/groep waar mee je je omringd.
- duibhce Kaelann
- Posts: 2921
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Zou 'm kunnen worden ...
28pk, dat is al bijna het dubbele van wat mijn WR250 had.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Zou 'm kunnen worden ...
Cool ding.
Als hij de Europese markt wil halen moet daar nog op:
- ABS
- V??l milieurommel
't zal dan ineens vanzelf al een stuk duurder zijn, nog afgezien van invoerrechten en zo.
tenzij je een EU-versie, eens die bestaat, ginder nieuw koopt en er op 't gemakske mee naar huis komt. 6 maand en 6000 km kan geen probleem zijn, je kan 'm dan invoeren als tweedehands.
Als hij de Europese markt wil halen moet daar nog op:
- ABS
- V??l milieurommel
't zal dan ineens vanzelf al een stuk duurder zijn, nog afgezien van invoerrechten en zo.
tenzij je een EU-versie, eens die bestaat, ginder nieuw koopt en er op 't gemakske mee naar huis komt. 6 maand en 6000 km kan geen probleem zijn, je kan 'm dan invoeren als tweedehands.
grease up your baby for a ball on the hill
Zou 'm kunnen worden ...
Ja maar de WR 250 cc zal wel een heel stuk vlotter gaan.duibhce Kaelann wrote:
28pk, dat is al bijna het dubbele van wat mijn WR250 had.
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Zou 'm kunnen worden ...
Heel hun gamma haalt de e-normen; de GT kost zo'n 6.200 euro (voor een 600+) en is daarmee de duurste.
Dus heb ik er alle vertrouwen in dat dit de Europese markt wel haalt ?n betaalbaar blijft
Dus heb ik er alle vertrouwen in dat dit de Europese markt wel haalt ?n betaalbaar blijft
Zou 'm kunnen worden ...
Ik heb de pk's ook nog niet gemist 2 van 165 pk gehad en nog een heel deel andere ,nu eentje van 48 pk en van 73 pk dacht ik, maar eigenlijk echt het meeste plezier heb ik met mijn 2 2T 250 cc enduro's gehad.tarn wrote:moah, valt nog mee zeneTRooPER wrote:gaan jullie tevreden zijn met 28PK'tjes ????
deze doet al 15 jaar en over de 80.000km trouwe dienst.
heb vroeger met 150 + pk moto?s gereden heb op de enfield nog nooit ne pk gemist
k?heb het al eens gezegd veel zit in?t kopeke en ook de persoon(en)/groep waar mee je je omringd.
Zou 'm kunnen worden ...
Oeh, dat ding verenigt op 't eerste zicht wel een paar eigenschappen die me zouden aanspreken aan een tweede moto. Van de Continental GT was ik ook al fan, maar vind het zo redundant om nog een caf?racer te kopen als je al een moderne naked hebt.
Een moto met hopelijk een beetje echte offroad bruikbaarheid zou dan een pak meer steek houden.
Een moto met hopelijk een beetje echte offroad bruikbaarheid zou dan een pak meer steek houden.