Na twee weken bij een trage garagist, die ondertussen bijna heel de moto heeft vervangen: banden, ketting etc, remblokjes, ... (Er was dus wat werk aan - maar hij pakt er ook wel zijn tijd voor :S ),
eindelijk eens op de Transalp gezeten. Slalomkes en achtjes gedraaid op een niet zo droge parking.
Plezant wel
ging redelijk goed voor een quasi eerste keer (werd me gezegd). Slalomkegeltjes op 3/2 motolengte.
De moto moet wel nog eens terug omdat ook nog de rempistons vooraan wat vast zaten. Dat wisten we. Dichtingsringetjes had hij niet meer en voor de maneuvers gebruik je blijkbaar toch enkel de rem achteraan. Gaskabel moet ook nog vervangen worden etc, etc.
Daar gaat dus dat prijsvoordeel verdorie. Maar soit. Plezant dus. You live, you learn.
En wanneer ze terug binnen is kan hij meteen eens naar de koppeling kijken, na drie uur toerkes draaien pakte die langs geen kanten meer. Dus ofwel is dat iets normaal (verhitting door te lang aan een stuk misbruiken?) of dat (misschien gewoon die veren die daar in zitten?) mag ook nog eens vervangen worden.
Af en toe spookt dan dat beeld van die rijklare Versys van Smullie door mijn hoofd. Ik zal er begot evenveel voor betaald hebben. Om van de ABS te zwijgen. Maar zoals geschreven, soit. :confused2:
En hier ons madame, aan het vreemd gaan in een ander zijn garage.
[img size=200]
http://i.imgur.com/jZtOGbM.jpg[/img]