kijk een buis

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

kijk een buis

Post by zappa »

oftewel een kijkbuis, een teevee dus

Ik was gisteravond in de verleiding gekomen om na 14 jaar de draad terug op te pikken en naar de nieuwe reeks van de X-files te kijken :grin: op 2be :shock: Ik keek dus daadwerkelijk naar reclame met een stukje X-files tussenin :roll:

Ik vrees dat ik daar het geduld niet meer ga voor hebben. Opnemen en de blokken reclame doorspoelen ... no way, relax tv kijken is niet mee die bak in de aanslag :evil:

Iemand suggereerde om netflix ? aan te schaffen?

Ik zag tarieven van 7,99 voor kijken op pc en 9,99 voor als' t schoon beeld moet zijn op uw smart tv...

Iemand al ervaring mee?
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: kijk een buis

Post by Davy78 »

Wij hebben al jaren geen TV meer. Als ge het nieuws wilt zien kunt ge het streamen van deredactie.be, en voor de rest kijken we inderdaad netflix. Het aanbod is nog niet wat het moet zijn, maar als ge af en toe gewoon een serieke wilt kijken dan is netflix momenteel de beste (legale) optie ;)

En als ge geen smart tv hebt is de goedkoopste optie om netflix op de tv te krijgen dit:
https://www.bol.com/nl/p/google-chromec ... 049577657/

Werkt niet altijd even stabiel, maar dat is niks wat een reset niet kan oplossen ;)

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: kijk een buis

Post by Muug »

Wij hebben sinds een jaar een scarlet trio abonnement. 39 euro per maand voor vaste telefoon, internet en digitale tv (over datzelfde internet). Is momenteel de goedkoopste en werkt subliem. Om iets te bekijken nemen we het op, en dan pas bekijken we het, dus we doen fast forward tijdens de reklam.

Ander optie : de reklameblokken gebruiken om uw huishouden te doen. Fascinerend hoe proper uw huis er bij ligt na een paar avonden! :mrgreen:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: kijk een buis

Post by Koeno »

Muug wrote: Ander optie : de reklameblokken gebruiken om uw huishouden te doen. Fascinerend hoe proper uw huis er bij ligt na een paar avonden! :mrgreen:
Mocht er een soort "alarm" bestaan, zodat ge gewaarschuwd zijt dat de serie opnieuw begint...
dan vond ik dit een pracht idee :p

Meestal doe ik de strijk terwijl ik tv kijk... Enkel de laatste weken speel ik eerder bob de bouwer op mijn "mancave" :-)

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Re: kijk een buis

Post by the riding man »

Waarop je het ook bekijkt, de xfiles zijn geweldig goed. Hier trouwens ook opgenomen met digitale teevee van proximus en dan spoel je de reclame gewoon door.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

Post Reply