respect for bikers

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Post Reply
User avatar
wolfrider
Posts: 32
Joined: 28 Aug 2015 10:42
Location: kempen

respect for bikers

Post by wolfrider »


Even een paar van mijn posts gaan recycleren bij bikers 4bikers :grin:

Reed verleden week op de antwerpse ring naast een mini cabrio met de bmw, madam vond het nodig om al rijdend ook nog eens met de smartphone te zitten spelen..
Vlak naast gaan rijden en keihard op de claxon gegaan en geroepen NIET DOEN HOOR !! Met vermanend vingertje erbij...
phone lag bijna op straat van 't verschieten ha ha , kon da nie laten...:D

Image

biker wordt uitgescholden en reageert anders als verwacht..


Image

User avatar
wolfrider
Posts: 32
Joined: 28 Aug 2015 10:42
Location: kempen

Re: respect for bikers

Post by wolfrider »

deze meneer geeft het nog niet op :duim:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: respect for bikers

Post by Wipr »

Respect voor bikers.....

Ik rij met de auto, met de motor en met de fiets. Gisteren een fietser niet gezien die eigenlijk ook niet op het juiste fietspad reed en ze maakte serieus van haar oren. Als ik fiets ben ik een fietser, met de auto een automobilist en met de motor rijdt een motard.

Dat iemand met de smartphone zit te tokkelen als men rijdt is gewoonweg gevaarlijk. Soms zie ik auto's rijden en denk ik bij mezelf. Voor u kijken en niet richting het vloertapijt. Maar langs de andere kant maak ik me zeker ook wel eens schuldig tegenover andere weggebruikers. Normaal in de file ga ik altijd zo rijden dat de motorrijder er vlot voorbij kan maar ook daar ben ik meermaals een paar jaren van mijn leven kwijtgespeeld als er plots een motor voorbij zoeft.

Gewoon...... In het algemeen genomen zou men beter altijd eerst in eigen boezem kijken alvorens een ander te bekritiseren. Straffer nog.....mochten we allemaal eerst onze eigen zaken en slechtere eigenschappen op orde zetten dan zou er niemand nog commentaar op een ander hebben. Hoe langer hoe meer steekt deze maatschappij me tegen.

Ik zei gisteren nog tegen mijn zoontje, nadat iemand bijna in de auto was gereden, "ik verhuis naar de Pampas" ver van deze shit.

Ik ben aan t sparen :mrgreen:

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: respect for bikers

Post by toeternietoe »

Wat krijgen we nu :?: Ik ben het warempel eens met de Wipr. :shock: :grin: 't Zal dan toch waar zijn dat de wereld om zeep gaat 8-)
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: respect for bikers

Post by Blackbert »

Wipr, ge moet gij niet sparen.
Verkoop heel uw eigendom hier en vertrek. 't Leven in de pampa's is veel goedkoper. Een beetje moeilijker en minder comfortabel misschien, maar dat went.
En je bespaart op de factuur van electriciteit, telecom en belastingen. Gewoon ergens de grens over is daarvoor al genoeg.

Maar kom, in de dagelijkse realiteit zou een beetje zelf denken en daarnaar handelen al veel beterschap opleveren.

Die filmpjes, vooral dat laatste: :thumbsup: omdat hij niet opgeeft. :shock: vanaf dat hij in beweging kwam: hij gaat vallen, veel te traag.
En hij zou z'n sokken eens mogen optrekken. :twisted:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: respect for bikers

Post by F M »

Hij zou hier in België trouwens een bekeuring krijgen, omdat hij geen lange broek aanheeft, noch schoenen die zijn enkels beschermen...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
wolfrider
Posts: 32
Joined: 28 Aug 2015 10:42
Location: kempen

Re: respect for bikers

Post by wolfrider »

Denk dat die meneer ondertussen overleden is en dit nog een soort van eerbetoon was :(

Post Reply