remorque

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: remorque

Post by Tom Thumper »

Wegens het overaanbod brol op het internet is het toch een nieuwe geworden. En ja, inderdaad van bij...
F M wrote: Vlak bij Tom heb je de deze: http://www.vermeir.be. Die kent hij ongetwijfeld.
Super vriendelijke mensen en heel schappelijke prijzen. In het verleden ook steeds heel content van geweest. Het is een Saris geworden origineel 1350 kg maar met plaatje van 750 kg. geremd, 250 x 135. Voor 1 moto dus. Bakken waar 2 moto's op kunnen zijn zwaarder en moeten ingeschreven worden maar ik vermoed dat ik wel iemand zijn huis weet wonen als ik remorque voor 2 moto's nodig heb... :iloveyou:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2920
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: remorque

Post by duibhce Kaelann »

Tom Thumper wrote:maar ik vermoed dat ik wel iemand zijn huis weet wonen als ik remorque voor 2 moto's nodig heb... :iloveyou:
:mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: remorque

Post by Jopet »

Ik heb mij indertijd een gewone 750kg remorque gekocht, ik heb dan een dikke betonplex plaat extra gekocht waarop ik een goot + wielklem gemonteerd heb, verzinkbare haken zijn er volledig in verwerkt met extra metaal plaatje aan de onderkant (ook ingewerkt zodat het vlak is en plaat in remorque niet schendt), ik heb 3 oprijplaten, 1 dure die waar ik op rij en 2 spotgoedkope om er naast te leggen zodat indien nodig ik mijn voeten kan plaatsen, metalen hoekijzers houden de betonplexplaat op zijn plaats, nadien worden de oprijplaten tegen de zijkant op die hoekijzers gelegd en met andere hoekijzers bovenaan nog eens vastgemaakt waardoor de betonplexplaat muurvast in de remorque ligt.....

Het is natuurlijk een beetje werk om alles vast te maken of er weer uit te halen maar zo heb ik maar 1 remorque van doen en staat die extra plaat tegen de muur van de garage tot de volgende keer ik er een moto wil op plaatsen.

Groetjes,
Jopet

Image

Image
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: remorque

Post by Harald »

Tom Thumper wrote:Wegens het overaanbod brol op het internet is het toch een nieuwe geworden. En ja, inderdaad van bij...
F M wrote: Vlak bij Tom heb je de deze: http://www.vermeir.be. Die kent hij ongetwijfeld.
Super vriendelijke mensen en heel schappelijke prijzen. In het verleden ook steeds heel content van geweest. Het is een Saris geworden origineel 1350 kg maar met plaatje van 750 kg. geremd, 250 x 135. Voor 1 moto dus. Bakken waar 2 moto's op kunnen zijn zwaarder en moeten ingeschreven worden maar ik vermoed dat ik wel iemand zijn huis weet wonen als ik remorque voor 2 moto's nodig heb... :iloveyou:
Heb zo ook eentje staan.
Stilstaan eigenlijk want ik gebruik die praktisch nooit ....
Succes!

Post Reply